Blij dat we toch gewoon de paarden buiten kunnen zetten. Alles was spekglad naar stal, en de paddock was ook keihard. Maar na twee uur de zon erop konden ze gelukkig heerlijk naar buiten.
ellepel
Geplaatst: 11-03-23 13:34
sneeuw ik word er echt superdesuper blij van! mijn paard woont gelukkig buiten,die kan zelf beslissen wat ze wil.
MarliesR
Geplaatst: 11-03-23 14:30
Spontaan vrolijk van hoe blij onze jonge hond werd van alle sneeuw
Ik ben blij omdat mijn zoontje van net geen 6 weken oud 7 uur achter elkaar geslapen heeft. En dat ik zo slim was om tegelijkertijd met hem naar bed te gaan, dus dat ik ook 7 uur aaneengesloten geslapen heb En zo na de voeding gaan we weer terug in bed, nog meer slaap!
Marcella
Geplaatst: 12-03-23 10:17
Landpacht van de moestuin weer 60 euro zo goedkoop voor een stuk van ongeveer 250 vierkante meter.
Ik heb de knoppen van 't de kookplaat kunnen schoon maken. Ik kwam erachter dat ik ze voorzichtig eraf kon halen om ze dan in een sopje te stoppen en echt schoon te krijgen
Bloemetje75
Geplaatst: 12-03-23 22:40
Taart gemaakt voor mijn zoon, uitdagend recept, zeker zonder werkende thermometer maar het resultaat is zoooo lekker! Zoon helemaal blij ook.
De buurman die heel lief mijn container gered heeft ik was vanochtend al aan het wachten tot ie geleegd werd omdat ik echt weg moest maar ben op een gegeven moment toch maar gegaan ook omdat ik niet wist wat het weer vanmiddag verder kon gaan doen uiteraard op het moment dat ik weg was is hij geleegd, maar gezien ik aan een met momenten drukke weg woon komt er best wat verkeer langs en met deze wind gaat die container natuurlijk aan de wandel (of valt om). Dus toen ik thuis kwam trof ik hem netjes bij de andere containers aan. Hij zei vorige week dat hij hem de vorige keer ook al terug wou zetten omdat ik er niet was maar dat hij niet wist of ik dat prettig zou vinden of iets zou hebben van waar bemoeit hij zich mee dus ik zei al dat het gewoon mag en dat ik het hartstikke lief vind. Maakt me blij dat ik weer zulke fijne buren heb getroffen
Blij dat ik toch de keuze heb gemaakt ander vrijwilligerswerk te gaan zoeken, hoe lastig ik het ook vond omdat ze heel erg verlegen zaten om mensen was het gewoon niet een plek waar ik me prettig voelde. En hoe mooi is het dat ik morgen een gesprek heb voor vrijwilligerswerk wat ik in eerste instantie al op het oog had en waar ik gelijk nog voor ik een gesprek heb gehad al veel enthousiaster over ben. Echt duimen dat het wat is