Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Dat lijkt mij ook de beste optieHeel gaaf jurkje!
Wel een reden dat ik geen kleding koop waar ik geen BH onder aan kan en vaak ook geen strapless dingen.Ik kan niet zonder BH en een fijne strapless heb ik ook nog nooit gevonden. Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met de rugbandjes die je tussen elke BH kan doen, doorzichtige?
TheNovelist schreef:Het probleem is niet dat hij doorschijnt (miss verkeerd uitgelegd net, maar je ziet gewoon die 2 cover vormen erdoorheen. Dus dan heb je je jurkje aan en dan zie je ineens 2 van die ronde ‘schijven’ erdoorheen, en dat ziet er niet uit
Dus misschien ga ik even kijken of ik ze met iets anders kan afplakken wat dunner is en je niet ziet
xU_Blinghx schreef:TheNovelist schreef:Het probleem is niet dat hij doorschijnt (miss verkeerd uitgelegd net, maar je ziet gewoon die 2 cover vormen erdoorheen. Dus dan heb je je jurkje aan en dan zie je ineens 2 van die ronde ‘schijven’ erdoorheen, en dat ziet er niet uit
Dus misschien ga ik even kijken of ik ze met iets anders kan afplakken wat dunner is en je niet ziet
OOOh dan zou ik voor tepelplakkers gaan. Liggen wel eens bij de kruitvat. Primark heeft ze ook voor goedkoop.
TheNovelist schreef:Dan plaats ik hem wel even
Ik heb volgende week zaterdag een feestje en had hiervoor dus een jurkje besteld.
[ [url=m/cbxNqR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou is die dus binnen, alleen iets te wijd om de taille, maar dat neem ik wel in.
Het probleem is dus dat ik er geen bh onder wil dragen omdat ik dat de rug een beetje vind verpesten. Dus ik ook van die ‘covers’ erbij besteld op de hoop dat dat wel goed zou zitten. Maar het is dus zo’n stof dat je bijna alles erdoorheen ziet, ook die dingen dus![]()
Dus ik weet niet of iemand nog een goed idee heeft? Dacht eerst bij de kleermaker een extra stuk stof eronder laten zetten zodat het wat ‘dikker’ is?
TheNovelist schreef:TheNovelist schreef:Het probleem is niet dat hij doorschijnt (miss verkeerd uitgelegd net, maar je ziet gewoon die 2 cover vormen erdoorheen. Dus dan heb je je jurkje aan en dan zie je ineens 2 van die ronde ‘schijven’ erdoorheen, en dat ziet er niet uit
OOOh dan zou ik voor tepelplakkers gaan. Liggen wel eens bij de kruitvat. Primark heeft ze ook voor goedkoop.