[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TheNovelist

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 23:17

Mag ik hier in het topic ook vragen om tips? Zit een beetje in de knoop met een jurkje dat ik heb dus misschien weet iemand mij wel te helpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 23:34

Van mij mag het zeker!

Vandaag geen bijzondere outfit, paardenkloffie. Gister vergeten een foto te maken ;)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 00:42

Ik vind ook zeker dat dat mag! Alleen maar leuk

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 10:43

Dan plaats ik hem wel even :D
Ik heb volgende week zaterdag een feestje en had hiervoor dus een jurkje besteld.
Afbeelding
Nou is die dus binnen, alleen iets te wijd om de taille, maar dat neem ik wel in.
Het probleem is dus dat ik er geen bh onder wil dragen omdat ik dat de rug een beetje vind verpesten. Dus ik ook van die ‘covers’ erbij besteld op de hoop dat dat wel goed zou zitten. Maar het is dus zo’n stof dat je bijna alles erdoorheen ziet, ook die dingen dus :+
Dus ik weet niet of iemand nog een goed idee heeft? Dacht eerst bij de kleermaker een extra stuk stof eronder laten zetten zodat het wat ‘dikker’ is?

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 10:48

Ik zou gewoon zonder bh of covers gaan, het zijn maar tepels :+ Maar zo ben ik. Je hebt huidskleurige nipple covers, zie je die er ook door heen?

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 11:00

Tepels afplakken en gaan!
Ik ga vanavond spontaan naar opening night van world press maar geen idee wat ik aanmoet!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 11:04

Sheehan schreef:
Ik zou gewoon zonder bh of covers gaan, het zijn maar tepels :+ Maar zo ben ik. Je hebt huidskleurige nipple covers, zie je die er ook door heen?

_/-\o_ Same zou ik ook doen.

Tenzij het zo doorschijnt dat je echt borst ziet.

Anders misschien kijken voor huidskleurige pasties?
Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 11:07

Dat lijkt mij ook de beste optie :j Heel gaaf jurkje!

Wel een reden dat ik geen kleding koop waar ik geen BH onder aan kan en vaak ook geen strapless dingen. :') Ik kan niet zonder BH en een fijne strapless heb ik ook nog nooit gevonden. Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met de rugbandjes die je tussen elke BH kan doen, doorzichtige?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 11:10

Als je het echt wilt bedekken: Oude zwarte BH en vastzetten/naaien aan de zijkant, achterstuk weggeknipt?

Gaaf jurkje wel!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 11:11

Ik kan eigenlijk ook niet zonder bh, maar heb wel eens mijn borsten omhoog laten tapen omdat ik een awardshow had met een veel te dure jurk aan. Ik raad dat niemand aan. Leuk en mooi, tot het tape er af moet :')

TuttiFrutti, ik zou een jurkje aan doen! Of heb je een pak? Ook mooi

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 11:16

Dat voelt waarschijnlijk vele malen erger dan sporttape? :=

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 11:22

Ik ben al een hele tijd opzoek naar een tof felgekleurd pakaar nog niet gevonden.... Heb wel een pak maar dat is van Afrikaanse stof en een beetje heftig als ik de broek en 't jasje draagt.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 11:34

MyWishMax schreef:
Dat lijkt mij ook de beste optie :j Heel gaaf jurkje!

Wel een reden dat ik geen kleding koop waar ik geen BH onder aan kan en vaak ook geen strapless dingen. :') Ik kan niet zonder BH en een fijne strapless heb ik ook nog nooit gevonden. Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met de rugbandjes die je tussen elke BH kan doen, doorzichtige?

Ik heb een strapless van Marie Jo. En dat is echt de enige die blijft zitten én Mn borsten niet vervormd. Wel wat duurder.

Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 11:52

Die BH's, precies dat model ook, heb ik gehad in een aantal kleuren, Needje. Maar vond ik alsnog niet helemaal goed blijven zitten, maar dat kan ook tussen mijn oren gezeten hebben. Ik pas ze ook niet meer, omvang is kleiner geworden, dus kan het niet alsnog proberen. Ik heb tegenwoordig wel een strapless bikini die goed blijft zitten, dus een BH zou ook moeten lukken.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 11:57

Het probleem is niet dat hij doorschijnt (miss verkeerd uitgelegd net, maar je ziet gewoon die 2 cover vormen erdoorheen. Dus dan heb je je jurkje aan en dan zie je ineens 2 van die ronde ‘schijven’ erdoorheen, en dat ziet er niet uit :')

Dus misschien ga ik even kijken of ik ze met iets anders kan afplakken wat dunner is en je niet ziet :)

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:03

Afbeelding

Mijn nieuwe setje.(
Beetje los vallend om mijn drains weg te werken..)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:06

TheNovelist schreef:
Het probleem is niet dat hij doorschijnt (miss verkeerd uitgelegd net, maar je ziet gewoon die 2 cover vormen erdoorheen. Dus dan heb je je jurkje aan en dan zie je ineens 2 van die ronde ‘schijven’ erdoorheen, en dat ziet er niet uit :')

Dus misschien ga ik even kijken of ik ze met iets anders kan afplakken wat dunner is en je niet ziet :)

OOOh dan zou ik voor tepelplakkers gaan. Liggen wel eens bij de kruitvat. Primark heeft ze ook voor goedkoop.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:08

Marjon super leuk jurkje!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:30

xU_Blinghx schreef:
TheNovelist schreef:

OOOh dan zou ik voor tepelplakkers gaan. Liggen wel eens bij de kruitvat. Primark heeft ze ook voor goedkoop.

Jaa die heb ik juist, van die ronde plakkers^^
Maar misschien heb ik gewoon niet de juiste hiervoor, kan eventueel nog wel verder kijken!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:46

TheNovelist schreef:
Dan plaats ik hem wel even :D
Ik heb volgende week zaterdag een feestje en had hiervoor dus een jurkje besteld.
[ [url=m/cbxNqR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou is die dus binnen, alleen iets te wijd om de taille, maar dat neem ik wel in.
Het probleem is dus dat ik er geen bh onder wil dragen omdat ik dat de rug een beetje vind verpesten. Dus ik ook van die ‘covers’ erbij besteld op de hoop dat dat wel goed zou zitten. Maar het is dus zo’n stof dat je bijna alles erdoorheen ziet, ook die dingen dus :+
Dus ik weet niet of iemand nog een goed idee heeft? Dacht eerst bij de kleermaker een extra stuk stof eronder laten zetten zodat het wat ‘dikker’ is?

Super gave jurk!

Echt tips heb ik niet, ik probeer jurkjes te kopen waar wel een bh bij aan kan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 13:10

Hier ook vaak jurkjes en shirtjes specifiek uitgezocht zodat er een bh onder kan.

Mijn outfit van de dag! :D
Afbeelding

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 13:51

TheNovelist schreef:
TheNovelist schreef:

Jaa die heb ik juist, van die ronde plakkers^^
Maar misschien heb ik gewoon niet de juiste hiervoor, kan eventueel nog wel verder kijken![/quote]

OOh zulke covers. Hmm misschien dan juist een plakbeha proberen?
Of een gewone bh met een mooie achterkant.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 14:09

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 14:59

Bubblewrap schreef:
Hier ook vaak jurkjes en shirtjes specifiek uitgezocht zodat er een bh onder kan.

Mijn outfit van de dag! :D
[ [url=m/mbWwR2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk shirt!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:33