Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Waarom zijn (bijna) alle huizen bij House Rules Australia gelijkvloers? Hebben ze geen huizen met verdiepingen daar zoals wij hier hebben?
Divers schreef:Stel, een koppel spreekt ieder zijn moedertaal, en samen Engels tegen hun kind. Leert dat kind dan automatisch welke taal welke is? Of wordt dat een grote chaos.
Nathalie18x schreef:M'n moeder is net gebeten door een hond en heeft geen geldige tetanus vaccinatie meer. Hoe snel moet zij een vaccinatie halen? Dit met het oog op het weekend / huisartsenpost
Shaggy09 schreef:Divers schreef:Stel, een koppel spreekt ieder zijn moedertaal, en samen Engels tegen hun kind. Leert dat kind dan automatisch welke taal welke is? Of wordt dat een grote chaos.
Mijn nicht is Nederlands en heeft een kindje met een Amerikaan en sinds kort wonen ze ook in Amerika.
Mijn nicht praat Nederlands tegen het kind en de vader Engels.
Je merkt wel dat het kindje wat later is met praten en nog niet echt duidelijk 1 taal kiest. Zowel Nederlandse als Engelse woorden komen er uit.
Kindje is nu trouwens 3
Shaggy09 schreef:Divers schreef:Stel, een koppel spreekt ieder zijn moedertaal, en samen Engels tegen hun kind. Leert dat kind dan automatisch welke taal welke is? Of wordt dat een grote chaos.
Mijn nicht is Nederlands en heeft een kindje met een Amerikaan en sinds kort wonen ze ook in Amerika.
Mijn nicht praat Nederlands tegen het kind en de vader Engels.
Je merkt wel dat het kindje wat later is met praten en nog niet echt duidelijk 1 taal kiest. Zowel Nederlandse als Engelse woorden komen er uit.
Kindje is nu trouwens 3
Nathalie18x schreef:M'n moeder is net gebeten door een hond en heeft geen geldige tetanus vaccinatie meer. Hoe snel moet zij een vaccinatie halen? Dit met het oog op het weekend / huisartsenpost
Divers schreef:Nathalie18x schreef:M'n moeder is net gebeten door een hond en heeft geen geldige tetanus vaccinatie meer. Hoe snel moet zij een vaccinatie halen? Dit met het oog op het weekend / huisartsenpost
Zsm. Al heb ik er laatst een gehad een week na een ongelukje. Ik weet alleen niet of ik dat aan zou raden.
Jolien87, ik weet inderdaad dat tweetalig vaak erg goed gaat, vandaar mijn nieuwsgierigheid richting drietalig.