Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
NinaCharlie schreef:Janine1990 schreef:Waarom is mijn mousepad ineens zo vreselijk irritant? Hij klikt werkelijk ALLES aan terwijl ik er maar net overheen veeg...Ik heb geen instellingen veranderd...
Misschien even goed schoonmaken? Bij mij gebeurde dat ook wel eens, na een doekje met wat ontvetter was het over.
Indy_Mouse_9 schreef:Ik zie tegenwoordig te pas en te onpas winkels waar je, naast hun reguliere waar, ook koffie/thee/limonade en koek/gebak kan krijgen. Mag dat zomaar? Ik dacht altijd dat je daar een soort licht horeca vergunning voor zou moeten hebben, maar bij de helft van die winkels kan ik me niet voorstellen dat ze die hebben.
Lieshorses schreef:Ik heb een vraag waar je een topic voor kan aanmaken, maar dat vind ik overbodig dus ik stel m hier
Weet iemand n goed product voor onder de douche die je kan gebruiken als vervanger voor bodylotion? Ik doe graag altijd zo snel mogelijk douchen omdat ik traag ben en moet wassen, scheren etc. En om altijd nog helemaal met bodylotion of olie mijn lichaam in te smeren na het douchen vergt eigenlijk teveel tijd
Dus weet iemand een product voor onder de douche die hetzelfde effect geeft? Dus gewoon een gevoede, zachte huid.