Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Mik mag voorlopig niet zwemmen... Zelfs niet door het water rennen. Even rustig aan doen.
Als het maar niet zo heel warm wordt, vind ik het best, anders blijven we gewoon echt binnen.
Morgen zou het weer kunnen gaan regenen en onweren. We zullen het zien. Vorige keer zijn wij de dans ontsprongen.
Veulen84 schreef:Masseltje marcella. Die van mij dropen van het zweet en dat na 20 minuten al. Die beesten snappen ook niks meer van het weer.
Joolien: Lijkt het er nou op dat het onweer oplost voordat het het midden van het land bereikt morgen?
(Even bedenken hoe ik me dag ga indelen)
Joolien schreef:Veulen84 schreef:Masseltje marcella. Die van mij dropen van het zweet en dat na 20 minuten al. Die beesten snappen ook niks meer van het weer.
Joolien: Lijkt het er nou op dat het onweer oplost voordat het het midden van het land bereikt morgen?
(Even bedenken hoe ik me dag ga indelen)
Klopt, maar hou er rekening mee dat het misschien net zoals vorige weej vrijdag toch oortrekt hoor, door de warmte. Hou vooral het weer op het moment in de gaten, kijk goed in de lucht, als je hoge toppen, ijskappen en aambeelden ziet weet je genoeg.
Ik hoop dat Pinkpop veilig blijft!