Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 11:46

Ik doe dat ook vaak gewoon aan de deur afhandelen, wil niet iedereen binnen hebben.. Heb al zovaak vreemde mensen aan de deur gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 11:47

Ligt eraan wat het is, moest een keer kledingkast verkopen, die moest nog uit elkaar enzo. Dus dan moet je wel, maar merendeels gaat wel aan de deur, of in de hal (bij ons heb je eerst nog een flinke hal en dan kan je pas de trap naar de woonkamer toe op, dus das wel handig.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:16

Ik ben benieuwd, vanmiddag komt er iemand iets op halen. Woont 10 a 15 minuten van mij af, dus ben erg benieuwd, word het niks, dan heb ik iniedergeval nog een 2e achter de hand! :P

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:55

Hier nog even een update van het hoofdstel verhaal enkele pagina's terug.. Inmiddels is ie terug bij mij, wou ze hem toch wel weer hebben, gezegd dat ik hem dan retour zou doen via post nl op haar kosten, was goed maaaar dan moest ik het wel op een woensdag doen. Prima, maar nu reageert ze weer niet... Ik ben er klaar mee denk ik.. Stom gedoe

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 14:01

huh..? Wacht ff.. dat is dat ding dat weken bij een ophaalpunt heeft gelegen, ze haalt m te laat op, dus ding terug naar jou. Toen wilde ze dr geld terug, omdat ze er niks mee kon en nu wilt ze m weer wel? En inmiddels twee dagen stil?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 14:02

die zou ik d'r geld min de verzendkosten heen en terug terugstorten en het verder uit laten zoeken... Dag.. Wat een moeilijke tuthola.. Sorry dat ik het zeg :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 14:08

Minus je uurloon die je erin gestoken hebt a 15eu per uur?

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 14:12

Iemand ervaring met verzenden via GLS? Als ik de revieuws moet geloven, sta ik morgen bij de prijsuitreiking zonder bekers. Het pakket is sinds woensdag onderweg, had hem gisteren al verwacht. Hopelijk komen ze vandaag, aangezien GLS niet bezorgd op zaterdag, ik krijg ik er best de zenuwen van. Had ze zo mooi laten graveren met de datum erop... duimen dan maar dat ze vandaag komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 14:33

Mama3; anders misschien kijken of je het distributiecentrum kan bereiken waar het pakketje voor het laatst gesorteerd is? Dan kan je misschien het pakket op komen halen als je het uitlegt. Hier doen we dat met regelmaat bij de FedEx en DHL :j

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 15:17

Wat een goede tip Rachelle! Helaas voor mij is het pakket gisteren bij een andere klant bezorgd. Deze zegt het gelijk te hebben doorgestuurd naar mij, maar daar is geen track en trace nummer van bekend. Ook wel vaag, want hoe komen ze dan aan mijn adres?

Waarschijnlijk het pakket geopend waar mijn orderbon met adres in zat.

Ik vrees het ergste.... Gelukkig hebben we de rozetten altijd op voorraad, maar het staat wel knullig

PostNL heeft de bekers zojuist bezorgd. Stress voor niks, gelukkig maar.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 16:53

Sammie schreef:
huh..? Wacht ff.. dat is dat ding dat weken bij een ophaalpunt heeft gelegen, ze haalt m te laat op, dus ding terug naar jou. Toen wilde ze dr geld terug, omdat ze er niks mee kon en nu wilt ze m weer wel? En inmiddels twee dagen stil?

Ja die haha, elke keer reactie binnen een uur en nu alweer 3 dagen niks. Heel erg irritant dit, raar kind is t.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 17:04

Ik word dodelijk vermoeid van mensen die zeggen dat ze op een zaterdag langs willen komen en het vervolgens raar vinden dat jij een tijd wilt afspreken. Ik zit verdorie niet heel de dag thuis te wachten tot iemand zin/ tijd heeft om langs te komen. Ook een aantal spullen er gratis opstaan en daar reageren mensen op dat ze het willen hebben. Helemaal prima natuurlijk maar vervolgens hoor je er niks meer van. De lol van Marktplaats begint er voor mij wel van af te raken.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 19:50

Stamper schreef:
Ik ben benieuwd, vanmiddag komt er iemand iets op halen. Woont 10 a 15 minuten van mij af, dus ben erg benieuwd, word het niks, dan heb ik iniedergeval nog een 2e achter de hand! :P

Precies prima optijd & verkocht! Fijn dat het ook zo kan !! :D

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:42

Bij mij loopt het eindelijk een bedje met het paardenspul. Nu nog baby en zwangerschap spul..

Had vandaag wel een Huh momentje. Staat duidelijk maat bij én dat het kleiner valt. Reageert iemand met de vraag: ik heb een maat groter, past het dan?
Wat denk je zelf..

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:45

Nou mijn zwager was zo lief om de mensen van de hometrainer op te vangen. keurig op tijd, betaald en zijn er blij mee.
Weg =weg

offtopic; met mijn mannetje gaat het gelukkig weer de goeie kant op. Er kon vandaag weer een stiekem lachje af.
Maar 24/7 in een ziekenhuiskamertje van 2 bij 4,5 sloopt je wel hoor. pfff

@Elize. mijn ervaring is dat dat slecht loopt. Kreeg een bod van 10 euro op een grote doos vol kleding. Nou voor die 10 euro bewaar ik het wel voor een vriendin of familie ofzo

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:58

Hier iemand die 75,- bied op mn zadel.
Denk dat ik maar terug mail welk deel ze graag wil hebben of dat ze een cijfertje vergeten is

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:15

Gewoon je minimale prijs terug sturen. Staat wat vriendelijker ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:17

Nouja.. Ik had een kinderwagen erop staan voor 60 euro omdat ik een andere heb die fijner is, en daar werd 10 euro op geboden en dan kwam ie 'm vandaag nog ophalen!

Toen heb ik ook gevraagd dat ie voor 10 euro een wiel kon krijgen :=

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:24

Hier al een tijdje in gesprek met een vrouw voor mijn laarzen, maar er word niet echt een knoop doorgehakt..
Verder geen reacties nog.

Heel vervelend die mailtjes. Ik krijg ook vaak mailtjes dat ze het vandaag nog komen halen voor 1/5 van de vraagprijs. :=

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 19:56

Ik heb een mooi ontbijttafelsetje wat maar niet weg gaat, dus nu maar op de weggeefhoek gezet omdat 'ie inmiddels echt behoorlijk in de weg staat.
Ben benieuwd, gok dat er wel een handelaar voor komt ofzo.

En een combimagnetron en een set van 2 rotan stoelen.
Combimagnetron is al weg, ondanks dat 'ie kapot is (netjes vermeld in de advertentie wat eraan mankeert) kreeg ik binnen 2 minuten reactie en binnen een half uur was hij al opgehaald. *\o/*
De stoelen heb ik ooit voor €8,- per stuk bij de kringloop gehaald maar zijn inmiddels ook overbodig dus hoop daar nog iemand mee blij te maken. :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 15:29

Alles is inmiddels weg en ik ben een stapel kookboeken rijker. :D
Degene die de ontbijttafelset kwam ophalen gaf gisteravond al aan ook belang te hebben bij de rotan stoelen en bleek later diverse boeken op de weggeefhoek te hebben staan waar ik weer belang bij had.
Zij heeft de boeken meegenomen toen ze de meubels kwam ophalen, ik heb haar geholpen met meubels sjouwen (had in de ads gezet 'zelf naar benden sjouwen' :) ) en we hebben zo een goede ruil gedaan. *\o/*

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 14:07

Gut, ik heb ook een bijzonder iemand getroffen.
Ik heb een hoofdstel te koop staan met erbij een foto van het hoofdstel 'te paard'. Kreeg ik via marktplaats een mail:
''Hallo, Ik had een vraag over uw hoofdstel. Heeft u ook een (rasnaam)?''

Dus ik mail, enigszins in de war, terug, ja, er staat een (rasnaam) op de foto ja. (Misschien heeft ze er zelf een en wil ze weten of het past?)

Kreeg ik weer een berichtje terug:
''Oh, wat leuk. Ik heb er ook 1. Je ziet ze niet zo vaak hier in Nederland! :)''

Ja, leuk, maar ik probeer hier toch echt een hoofdstel te verkopen.. :')

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:36

Afgelopen week ben ik (te vroeg) bevallen net op een dag dat er iemand iets op zou komen halen. Ik heb ze netjes een berichtje gestuurd vanuit het ziekenhuis dat we het helaas moesten afzeggen, mijn man was bij mij (vanzelfsprekend) en de kinderen waren bij een vriendin ondergebracht. Horen we later van de buren dat die persoon alsnog gekomen was, en zo'n beetje onze deur heeft proberen in te bonken terwijl er niet open gedaan werd. Buren hebben hem vriendelijk verzocht te vertrekken anders zouden ze de politie bellen.
Kom ik vandaag thuis uit het ziekenhuis, kijk ik op de facebook groep waar ik het aangeboden had (in de UK is internet in het ziekenhuis zo'n beetje niet bestaand, en bereik is verschrikkelijk slecht, heb geen website gezien) en word ik daar helemaal afgebrand.
Dat hij zijn mail niet gelezen heeft op tijd (ik heb om half 6 's ochtends t bericht gestuurd, de afspraak was om 4 uur 's middags) is toch niet mijn probleem?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:39

Sommige mensen -O- tuurlijk is dat niet jouw probleem!!

Van harte gefeliciteerd met de kleine trouwens! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:50

Bah, wat asociaal. Je hebt je best gedaan, meer kan je niet doen...