Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:De kat legde gister een slappe bloederige drol en natuurlijk is het de kat die met geen mogelijkheid in een reismandje te krijgen is. Afspraak gemaakt voor morgen bij de DA en ik stress m nu al
Hutcherson schreef:Een post van Kabayo gaf me net een brainfarm qua spelling. Ze zei 'holp niet mee' en het klonk zo natuurlijk in mijn brein. Maar toch klopte er iets niet.
Nyaleti schreef:Siggislief schreef:Voor mijn zere rug ook nog even snel langs de huisarts gegaan vanmorgen,
moest er toch zijn maar dan bij de assistente.
Of ik al aan de Paracetamol was begonnen, nee want dat werkt niet..
Maar nu moet ik iedere dag 1 x 2 Paracetamol & 1 Tramadol slikken,
en als dat niet helpt word er zwaarder medicatie bij gehaald..(Oxycodon)
(Ik mag geen Iburprofen/Naproxen en Diclofenac door bepaalde medicatie dat ik iedere dag slik)
Maar vanavond eerst naar een fysio om 20.30u, en hopelijk helpt het.
Ohmygod. Dit is echt ons zorgstelsel ten top.
"Hoi ik heb al heel erg lang last van m'n rug. Zelfs Tramadol (!!) werkt niet voldoende. Kunnen we aub verder kijken?"
"Nou ik zie dat je ons aller heilige wondermiddel Paracetamol nog niet hebt gebruikt dus ik kan echt helemaal niks voor je doen totdat je dat eerst probeert"
AAAAAAH
Nyaleti schreef:Foaly schreef:De kat legde gister een slappe bloederige drol en natuurlijk is het de kat die met geen mogelijkheid in een reismandje te krijgen is. Afspraak gemaakt voor morgen bij de DA en ik stress m nu al
Lekker wel ja![]()
Mandje in de woonkamer laten staan en vandaag even oefenen met snoepjes er in geven!
Shenavallie schreef:Shenavallie schreef:Dat heeft hier een bepaalde supermarkt elke keer weer. Op het moment dat het in de reclame is dan is het product de hele week niet beschikbaar, vak elke dag leeg, en zodra de aanbieding voorbij is dan ligt het vak weer overvol.
Plus in dit geval. Albert Heijn zit voor ons te ver weg, dus daar kom ik eigenlijk nooit. Maar daar is het dus net zo erg, begrijp ik.
JudithGigi schreef:De top2000 lijst in willen vullen en spontaan elk nummer ooit vergeten zijn