Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Soms zijn mensen niet wijs. Ik heb er zelfs een paar keer eentje gehad die vond dat ik de verkoop aan een ander moet annuleren en het moest verkopen aan hem/haar die vreselijk zat af te dingen.
Dan was het verkocht voor de vraagprijs.
Nou, wat denk je zelf?
pmarena schreef:Bleh... ik heb op 4 juni een aantal pakketten weggebracht en krijg nu van 2 het bericht dat ze waarschijnlijk zoekgeraakt zijn....via Homerr.... en dat de kopers binnen een paar dagen moeten melden dat het pakket nog niet aangekomen is omdat de bestelling anders voltooid wordt.
Er staat ook dat als het pakket zoekgemeld wordt, ze tot 20 euro vergoeden.
Ben benieuwd hoe dat gaat dan, want het ene pakje in een hoodie van 18 euro maar de andere is een pakketje van 30 euro...
Citaat:Transactie geannuleerd
Deze bestelling is geannuleerd. De betaling wordt terugbetaald aan de koper.
deedee19 schreef:Hier een pakket wat al sinds 10 juni naar mij onderweg is via Vinted Go...tracking zegt: het pakket is verwijderd. Die melding staat er al vanaf 12 juni maar van Vinted moet ik wachten tot 15 juli om een probleem te melden. Ik vind dat bizar lang. Dat ding komt echt niet meer... geloof er niks van.
deedee19 schreef:Hier een pakket wat al sinds 10 juni naar mij onderweg is via Vinted Go...tracking zegt: het pakket is verwijderd. Die melding staat er al vanaf 12 juni maar van Vinted moet ik wachten tot 15 juli om een probleem te melden. Ik vind dat bizar lang. Dat ding komt echt niet meer... geloof er niks van.