Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dilan93 schreef:Zag een advertentie voor stalling, box met uitloop.
Ik gereageerd of ik eens langs mag komen voor kennismaking en om de stal te zien.
Krijg ik de vraag voor wat voor paard ik stal zoek. Ik zeg 'arabische ruin van 8'. Krijg ik terug of ik wel weet dat het om een box met uitloop gaat. Euh ja, dat staat in je advertentie.
Vervolgens de vraag waarom ik stalling zoek en of ik een foto van mn paard kan toesturen. Wtf?
Gaat dit vaker zo als iemand stalling zoekt?
Dilan93 schreef:Zag een advertentie voor stalling, box met uitloop.
Ik gereageerd of ik eens langs mag komen voor kennismaking en om de stal te zien.
Krijg ik de vraag voor wat voor paard ik stal zoek. Ik zeg 'arabische ruin van 8'. Krijg ik terug of ik wel weet dat het om een box met uitloop gaat. Euh ja, dat staat in je advertentie.
Vervolgens de vraag waarom ik stalling zoek en of ik een foto van mn paard kan toesturen. Wtf?
Gaat dit vaker zo als iemand stalling zoekt?
Lestrange01 schreef:Niet echt een ergernis.. maar een meisje waarmee ik bevriend was op de middelbare school is vrijdag dood gevonden in een bos, nadat ze al enige tijd vermist was, hoorde ik net. Ik vind het echt heel heftig. Ze zijn de doodsoorzaak nog aan het onderzoeken, maar ik vrees dat het moord is, gezien de plaats waar ze gevonden is. En het idee wat er allemaal met haar gebeurd kan zijn spookt door mijn hoofd heen. De wereld kan zo wreed zijn. Ik ben nog samen met haar opgenomen geweest in een kliniek, en dan toevallig ook nog in dezelfde school terecht komen in dezelfde klas (twee uur van de opname vandaan). En nu is ze gewoon... weg.
Ik erger me er ook aan dat ik een klein knobbeltje heb in mijn nek en ik me zorgen maak maar geen afspraak durf te maken bij de huisarts, want het is echt heel klein en mijn huisarts kennende gaat hij me alleen maar voor gek zetten als blijkt dat het niets is.
Benthhh schreef:Nee, inderdaad. Wat Dilan zegt! Misschien kun je naar een andere huisarts oid waar je een beter gevoel bij krijgt?
Lestrange01 schreef:Benthhh schreef:Nee, inderdaad. Wat Dilan zegt! Misschien kun je naar een andere huisarts oid waar je een beter gevoel bij krijgt?
Dat wil ik echt heel graag. Maar iedere keer wanneer ik bel met mijn zorgverzekering om een andere huisarts te vinden dan hoor ik dat er geen plek is bij andere huisartsen in mijn stad..
Lestrange01 schreef:Benthhh schreef:Nee, inderdaad. Wat Dilan zegt! Misschien kun je naar een andere huisarts oid waar je een beter gevoel bij krijgt?
Dat wil ik echt heel graag. Maar iedere keer wanneer ik bel met mijn zorgverzekering om een andere huisarts te vinden dan hoor ik dat er geen plek is bij andere huisartsen in mijn stad..
Nayomie schreef:TessaxQuincy schreef:Straks testen voor autisme bij het GGZ en nu dus heel zenuwachtig. Heb ook geen idee wat ze gaan doen en dat maakt het alleen nog maar erger. Amper geslapen vannacht.
Heel veel succes! Mijn ervaring is dat het enorm meeviel. Wel heel intensief dus daarna lekker rustig aan doen.
MyWishMax schreef:Niece schreef:5 secondendat zijn er 6 te lang
Ik heb liever dat ze t er in rammen en dan snel door, ik vergeet namelijk gewoon te ademen.
Ja en dan de vraag of je wel eens flauw gevallen bent door vaccinatie. Nou, misschien niet door de vakantie, maar wel geregeld bijna door eigen spanning en bij bloedprikken wel helemaal.
Dus nee, eigenlijk niet.
Nayomie schreef:Niece schreef:5 secondendat zijn er 6 te lang
Ik heb liever dat ze t er in rammen en dan snel door, ik vergeet namelijk gewoon te ademen.
Ja 5 seconden in de stoel, 1-2 seconden prikken. Ik was nog halverwege de zin waarop ik antwoord gaf op de prikker zijn vraag en voor ik mijn zin af had gemaakt, was het al klaar.