Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 15:00

Loeky01 schreef:
_San87_ schreef:

Welkom in de grotemensenwereld :(:).

Ik ken de grotemensenwereld, ben best wel wat gewend. Dit is mijn 2e opleiding, heb 1 jaar gewoon gewerkt in een ziekenhuis. Vorig jaar 3e jaars stage in het gedwongen kader gelopen waar het ook niet zo schattig is. Maar als je tegen mij zegt dat ik niet eerlijk zou zijn omdat je 1 persoon gelooft die het niet zo lekker met mij kan vinden ondanks alle energie die ik er in steek, ben ik er klaar mee. Ik ben een boel dingen, maar niet oneerlijk.

Ik bedoel het niet gemeen, het leven is soms gewoon oneerlijk en dat is poedersuiker.

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 15:01

Klopt, daarom is het ook een ergernis :j

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 15:14

DiscoDipp schreef:
Bedrijven die je afwijzen omdat je in 1 van de 4 pré’s geen ervaring hebt.

Allemaal prima en wel. Maar misschien kun je dan eerst een gesprek aan gaan? Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt, en daarbij hoe moet ik ergens ervaring in krijgen als mijn vraag geweigerd wordt?

Annoyed af :roll:

Dat is inderdaad irritant, maar het ligt dan ook een beetje aan waar je op reageert. Als een werkgever veel reacties krijgt en al meerdere kandidaten heeft die aan alle pré's voldoen is het vanuit hen ook logisch dat ze niet ook nog eens met de andere kandidaten in gesprek gaan.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 15:44

Weet niet of het een ergenis is, maar ik moet een best wel grote keuze maken. Vind het best eng, maar wist dat het eraan zat te komen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 15:51

Eenrichtingsverkeermensen :wave:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 15:53

Verstandskies die voor oorpijn zorgt. Waarom? :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 16:08

Dat ik de foto's op mijn telefoon opeens niet meer in een andere map kan stoppen. Eruit halen kan wel. Wtf.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 16:23

Dat ik een vreetbui heb..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 16:41

M’n kat die een ontstoken oogje heeft, arme prul |(

Afbeelding

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 16:56

Och arme schat. Is het ontstoken of heeft ze gevochten? Goed in de gaten houden. Wij hebben een kat gehad die zo haar oog kwijt is geraakt (kunnen ze prima muizen mee vangen trouwens)

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 17:04

Urghmensen die niet lezen, als alles benoemd staat en dan toch nóg een keer vragen...

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 17:06

Het regent

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 17:09

lenaa_tje schreef:
Och arme schat. Is het ontstoken of heeft ze gevochten? Goed in de gaten houden. Wij hebben een kat gehad die zo haar oog kwijt is geraakt (kunnen ze prima muizen mee vangen trouwens)

Tis een oude binnenkat (13) en heeft dit vaker gehad ineens uit het niks, spoelen met gekookt water en anders maandag dierenarts -O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 17:20

Fading schreef:
lenaa_tje schreef:

Tis een oude binnenkat (13) en heeft dit vaker gehad ineens uit het niks, spoelen met gekookt water en anders maandag dierenarts -O-

Hopelijk snel weer over :(:)
Ik vind dieren altijd zo zielig als ze ergens last van hebben :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 17:34

Dat er kinderen die verder geen pony op stal hebben en nu ook geen manegeles hebben op stal zijn...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 18:01

Ik voel me niet zo lekker, een beetje misselijk en hoofdpijn. Misschien spanning van het tentamen wat niet zo goed ging. Heb maar wat bij elkaar geluld in de annotatie en ik hoop dat het een voldoende wordt, maar ik vrees ervoor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 18:30

TheNovelist schreef:
Weet niet of het een ergenis is, maar ik moet een best wel grote keuze maken. Vind het best eng, maar wist dat het eraan zat te komen.

Succes! Dat klinkt best spannend.

Beterschap, LeStrange! Hopelijk ging het beter dan je denkt!

Ugh, ik erger me aan gepush van een goed doel. Ik wil graag donateur blijven, maar die telefoontjes zoals "U steunt ons voor €6,- per maand. Gaat u ermee akkoord dat we daar €13,- p.m. van maken?" vind ik echt schurftirritant :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 18:40

culaccino schreef:
TheNovelist schreef:

Succes! Dat klinkt best spannend.

Beterschap, LeStrange! Hopelijk ging het beter dan je denkt!

Ugh, ik erger me aan gepush van een goed doel. Ik wil graag donateur blijven, maar die telefoontjes zoals "U steunt ons voor €6,- per maand. Gaat u ermee akkoord dat we daar €13,- p.m. van maken?" vind ik echt schurftirritant :=

Alleen daarom zou ik per direct de donaties stop zetten. Zijn ze van de pot gerukt.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 18:45

Dat postnl inmiddels al ruim een week mijn pakket kwijt is en maar niks hoor....

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 18:56

aan mijzelf. Paar weken terug gingen we uit eten halen. we waren pas half 8 thuis na een bezoek dus ik hoefde al niet meer. Resultaat: Vriend kapsalon en ik aan de opwarm pasta.

Nu vandaag zouden we spareribs halen bij een lokale pizzaria. Helemaal zin in. Rond 4 a half 5 zoveel buikpijn opgeblazen gevoel en misselijk wat niet weg gaat.

Resultaat: Ik aan soep met brood en vriend haalt chinees voor hem zelf

waarom kan mijn buik niet normaal doen. Heb al nauwelijks wat gegeten beetje ontbeten en 1 tosti en thats it. En voel mij alsof ik helemaal vol zit |o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 19:20

culaccino schreef:

Een goed doel was bij mij een keer zo brutaal, om na een donatie die ik had gedaan dmv een aankoop, later geld te incasseren via een automatische incasso.
Die heb ik terug laten boeken.
Toen werd een tijdje later nógmaals via een automatische incasso geld van mijn rekening afgeboekt en heb ik weer laten terugboeken. Bank gebeld en laten blokkeren om te zorgen dat ze dat kunstje niet nog een keer zouden doen.
Werd ik een paar dagen later gebeld door het betreffende goede doel waarom ik het geld terug heb laten storten?

Toen heb ik ze toch wel heel netjes maar niet in mis te verstane woorden duidelijk gemaakt dat ik zelf bepaal hoeveel geld ik aan wie of wat besteed en dat er zonder mijn toestemming niet zomaar geld word geïncasseerd!
Dat was tevens de laatste keer dat ik iets aan dat goede doel heb gegeven.

Nog niet zolang geleden stond er trouwens een ander goed doel te collecteren op straat en of ik geld wilde geven?
Ik pakte mijn portemonnee en toen werd er gezegd “ Nee wij kunnen geen contact geld aannemen vanwege corona”
Toen was het voor mij ook klaar, kans gemist want ik maak geen geld meer over.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 19:34

Mediamarkt.. echt, de laatste 4x dat ik iets heb besteld is er elke keer wel wat. Nu wilde ik weer iets bestellen.. Gegevens ingevuld. Is mijn achternaam incorrect?!?!?! Terwijl ik bestel zonder account. :') Dan niet hoor, Coolblue was ook 10 euro goedkoper, joe!

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:11

Dat ik niets meer kan ruiken en simpelweg alleen maar kan proeven of iets zoet, zout, bitter, zuur of umami smaakt en dan ergens heeeeeeel verweg. Het eten wordt er echt heel saai van en het lijkt erop dat ik hier voorlopig nog wel even aan vast ga zitten.
Had net 1 van mijn favoriete gerechten en ik kon het gewoon niet ruiken of proeven

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:16

Taartje :(:) Heb je Corona?

Hier vanochtend een ergernis... Ik stond bij de kassa van de supermarkt te wachten tot ik kon afrekenen, hoor ik de vrouw voor me tegen de kassiere vertellen dat ze zo baalde dat ze gisteren Big Brother niet kon kijken omdat "er iemand zo nodig voor mijn trein moest springen" <-- haar woorden :\
Wat een egoisme zeg :n Het inlevingsvermogen was ver te zoeken.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:22

@cayenne, Ja klopt, zit morgen al officieel een week in quarantaine, maar kan er voorlopig nog niet uit. Vandaag voor het eerst iets minder last van m'n klachten, maar ben er nog lang niet. Ik moet 24 uur klachtenvrij zijn voordat ik uit quarantaine mag en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat voorlopig nog niet zo gaat zijn.
Het verbaast me ook heel erg dat een jong en gezond persoon als mijzelf zo'n last heeft van zo'n stom virus. Is wel echt even een goed besefmoment geweest hoe heftig dit virus eigenlijk is, ook voor gezonde mensen.

Wat een droeftoeter is dat zeg, inlevingsvermogen van een steen! Maar jammer genoeg bestaan er ook totaal geen mogelijkheden om dingen terug te kijken :+