Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pindakaa7 schreef:Proefperiode op m'n werk is voorbij en ik mag niet verderIk was te langzaam en maakte onvoldoende vooruitgang. Word hier zo onzeker van, als ik al niet eens kan vakkenvullen..
T kwam ook heel plots, ze hebben nooit aangegeven dat het niet goed ging ofzo
Mand schreef:Denk aan het geld en het terrasje dat we kunnen pakken als het over is
Pindakaa7 schreef:Proefperiode op m'n werk is voorbij en ik mag niet verderIk was te langzaam en maakte onvoldoende vooruitgang. Word hier zo onzeker van, als ik al niet eens kan vakkenvullen..
Rawr schreef:Pindakaa7 schreef:Proefperiode op m'n werk is voorbij en ik mag niet verderIk was te langzaam en maakte onvoldoende vooruitgang. Word hier zo onzeker van, als ik al niet eens kan vakkenvullen..
Ahw dat is zuur en ja ze hadden je echt eerder moeten vertellen dat ze niet tevreden waren zodat je misschien kon verbeteren. Hopelijk vind je snel een ander baantje waar ze je wel waarderen. You can do it!
Veulen84 schreef:Niet zo denken. Vakkenvullen kunnen wel meer mensen niet. Iedereen heeft iets waar ie goed in is en wat ie kan. Dat jij het jouw nog niet ontdekt hebt kan door veel dingen komen.
hagelslag schreef:Een normaal paard die hoefbevangen is zou toch zacht moeten willen staan? Of nouja dat is toch beter?
Helaas is de onze abnormaal
Gister een stukje van haar minimale gevangenis omgespit zodat dat zan mooi mul en zacht werd.
Pony ging zienderogen achteruit.
Vanmorgen hebben we dit weer plat gestampt en tadaaa ze ontlast haar voeten weer ieta minder.
Schiet mij maar lek, ik snap haar niet. Maar dan gaan we verder met koelen en het stukje waar ze veek staat modderig houden