Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarJon

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:48

Samenvatting van de dag:
- Opstaan met hoofdpijn
- Tentamenstress
- In de stad lastig gevallen door jongens
- Ruzie gemaakt met een vrouw over het opruimen van hondenpoep (wat er niet eens was)

Wat een poedersuiker.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:50

Pindakaa7 schreef:
Proefperiode op m'n werk is voorbij en ik mag niet verder :( Ik was te langzaam en maakte onvoldoende vooruitgang. Word hier zo onzeker van, als ik al niet eens kan vakkenvullen..

T kwam ook heel plots, ze hebben nooit aangegeven dat het niet goed ging ofzo :(

Heb je ook niks aan als ze niet eens goed opbouwende feedback kunnen geven.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:58

xDenies schreef:
Fireheart schreef:
Dat de serie Travelers op Netflix geen seizoen 4 meer krijgt, omdat hij gecanceld is -O- had ik eindelijk weer een serie waar ik lekker in zat...

Serieus... -O- Dat meen je niet..

Jep -O- -O-

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 22:02

LiannePuthzy schreef:
Dat ik vandaag en afgelopen nacht bijna alleen maar gehuild heb omdat ik plotseling mijn lieve pony moest laten inslapen ;( hopelijk slaap ik vannacht beter

Kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk dat moet zijn.. Sterkte ermee! :(:)

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 22:06

Dat ik eigenlijk nieuwe afspraak zou moeten maken bij de psycholoog.. alleen durf ik het nog niet aan om erover te praten. Dan is het allemaal ineens zo echt.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 22:35

Mand schreef:
Denk aan het geld en het terrasje dat we kunnen pakken als het over is :D

Als het extra geld opleverde was het nog wat geweest, maar helaas... alles is tijd voor tijd. Na m'n vakantie heb ik nóg 5 weken vrije tijd over dit jaar... dus tijd zat voor terrasjes. :D

Pindakaa7 schreef:
Proefperiode op m'n werk is voorbij en ik mag niet verder :( Ik was te langzaam en maakte onvoldoende vooruitgang. Word hier zo onzeker van, als ik al niet eens kan vakkenvullen..

T kwam ook heel plots, ze hebben nooit aangegeven dat het niet goed ging ofzo :(

Ahw dat is zuur en ja ze hadden je echt eerder moeten vertellen dat ze niet tevreden waren zodat je misschien kon verbeteren. Hopelijk vind je snel een ander baantje waar ze je wel waarderen. You can do it! :)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 22:46

Asociale buren die echt kennelijk een feestje hebben en de muziek echt knetterhard hebben staan buiten.
Met wel: we wonen vrijstaand, met buren op 100-150 meter verderop.
Het dreunt finaal door.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 23:04

Pindakaa7 schreef:

Niet zo denken. Vakkenvullen kunnen wel meer mensen niet. Iedereen heeft iets waar ie goed in is en wat ie kan. Dat jij het jouw nog niet ontdekt hebt kan door veel dingen komen. Soms door de mensen die je moeten helpen je te ontwikkelen, soms omdat je gewoon nog niet weet waar je goed in wil of kan zijn en soms omdat je de juiste plek niet hebt gevonden. Komt echt wel goed.

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 23:07

Rawr schreef:
Pindakaa7 schreef:

Ahw dat is zuur en ja ze hadden je echt eerder moeten vertellen dat ze niet tevreden waren zodat je misschien kon verbeteren. Hopelijk vind je snel een ander baantje waar ze je wel waarderen. You can do it! :)

Ik had inderdaad graag gehoord hoe ik had kunnen verbeteren, jammer dat ze die moeite er blijkbaar niet in wilden steken.
Bedankt!

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 23:12

Dat ik het gevoel heb dat ik zo om kan vallen, het voelt alsof al mijn spieren weg zijn. Ik kon tijdens het douchen de fles conditioner niet optillen omdat ik te weinig kracht had.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 23:26

Veulen84 schreef:
Niet zo denken. Vakkenvullen kunnen wel meer mensen niet. Iedereen heeft iets waar ie goed in is en wat ie kan. Dat jij het jouw nog niet ontdekt hebt kan door veel dingen komen.

Helemaal eens, en mijn ervaring is puur anekdotisch maar hopelijk biedt het iets van troost.

Ik ben op m'n 16de begonnen in een supermarkt en kon ook echt voor geen meter vakkenvullen omdat ik het veel te serieus nam. Alles was FIFO en spiegelend gevuld maar wel een tempo waar niemand blij van werd. Ben toen snel overgeplaatst naar de groente afdeling en daar was het geen issue. Vele jaren later werd ik bedrijfsleider in een andere supermarkt en had ik 3 keer per week de vulploeg en om het heel oneerbiedig te zeggen waren de 'dommekrachten' mijn favoriete vullers. Mensen die colli/containers er op rap tempo inflikkeren met het verstand op 0 zodat ik ook op tijd naar huis kon gaan en mijn werkgever geen overuren zag staan. Het waren juist de slimme mensen die echt hun best deden die eigenlijk niet bij het werk pasten en óf kassa mochten draaien óf eruit moesten.

Ik denk dat je gewoon te goed was voor dit baantje. :)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 23:31

Een normaal paard die hoefbevangen is zou toch zacht moeten willen staan? Of nouja dat is toch beter?

Helaas is de onze abnormaal
Gister een stukje van haar minimale gevangenis omgespit zodat dat zan mooi mul en zacht werd.
Pony ging zienderogen achteruit.
Vanmorgen hebben we dit weer plat gestampt en tadaaa ze ontlast haar voeten weer ieta minder.

Schiet mij maar lek, ik snap haar niet. Maar dan gaan we verder met koelen en het stukje waar ze veek staat modderig houden

laran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 23:35

hagelslag schreef:
Een normaal paard die hoefbevangen is zou toch zacht moeten willen staan? Of nouja dat is toch beter?

Helaas is de onze abnormaal
Gister een stukje van haar minimale gevangenis omgespit zodat dat zan mooi mul en zacht werd.
Pony ging zienderogen achteruit.
Vanmorgen hebben we dit weer plat gestampt en tadaaa ze ontlast haar voeten weer ieta minder.

Schiet mij maar lek, ik snap haar niet. Maar dan gaan we verder met koelen en het stukje waar ze veek staat modderig houden

Hier precies het zelfde, ijzers met zooltjes en siliconen, super slecht lopen. Foto's laten maken foute boel ( gekanteld en gezonken hoefbeen), beslag waar ze op stond zou moeten helpen, maar deed het niet. Dus weer op het beslag gezet waar ze op stond. En ze loopt weer goed. Ik snap er niks van, dierenarts en hoefsmid nog minder.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 23:40

Gek hea, onze merrie hebben we nu al 16 jaar.
En wij zeggen wel vaker, of eigenlijk heel vaak ach layka weet wel wat ze doet.

Dus nouja we vertrouwen er maar op....
Sowieso weet ze best goed hoe ze met haar lichaam om moet gaan.
2-3x osteopaat eens een blik op haar laten werpen omdat ze toch er was voor de mijne.
Zegt de osteopaat, ehm ja die 2 iniminieblokkades is het noemen niet waard, die doe ik zo tussendoor eventjes

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 23:44

Alle stress van dingen die totaal niks met werk of school te maken hebben, zorgen er de laatste tijd echt voor dat ik slecht in mijn vel zit.

Ik erger me dood aan mijn baas. Hij is zo vervelend en heeft constant wat aan te merken niet eens op mijn werk! Nee! Dan is mijn haar weer te pluizig, zijn mijn schoenen te oud, mijn kleding teveel kreukels, dan sta ik niet recht op genoeg - alsof ik er iets aan kan doen dat ik kyfose heb. Echt van die kleine rot dingen waarvoor hij me naar zijn kantoor laat komen om op te merken "Ja je haar zit pluizig"

Uhm ja god dat weet ik, ik sta al 6 uur lang schoon te maken zonder pauze wiens haar zou niet pluizig zijn?? Jij bent kaal dus jij hebt niks te zeggen! En dan nog, ik werk in een supermarkt :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 00:01

200 kilo aardappelen verslepen in een kelder waar je niet rechtop kan staan. Vervolgens al bukkend over die berg heen klimmen was niet heel gezond voor mijn rug. Ga in bed liggen en dikkkke rugpijn.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 00:27

Vandaag is mijn pony ingeslapen. Nu had ik een fb bericht gemaakt met wat mooie foto’s van hem en een bedankje aan wat mensen: is ie al ruim drie uur bezig met plaatsen?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 00:28

Dat de laatste beelden dat ik mijn pony heb gezien steeds door mijn hoofd spoken... Ik wil alles daarvoor herinneren, niet het vreselijke beeld hoe ze door ontzettende pijn door koliek op de grond lag

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 00:30

Om terug te komen op mijn gordijnen :')
Misschien was de droger ook geen slim idd maar de katten zitten er ook weleens achter dus zat haar op, dus door de droger verdwijnen die altijd.
Ik ga ze nog een keer wassen en dan naar uithangen dan maar :') anders vraag ik mama of ze ze op gelijke hoogte kan in korten :'). Ben gewoon niet zo'n huisvrouw _O-
Ze zijn echt scheef nu _O-

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 00:51

Ik kan niet slapen _-:(

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 02:46

We hadden 9 muggen op onze slaapkamer! :oo Vandaag maar even een hor halen. Kleine klootzakken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 05:25

MoniekJ schreef:
Dat ik eigenlijk nieuwe afspraak zou moeten maken bij de psycholoog.. alleen durf ik het nog niet aan om erover te praten. Dan is het allemaal ineens zo echt.

:(:)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 05:29

De hond die in de kamer heeft gepoept en net ook weer naar buiten wilde. Kan ze natuurlijk niks aan doen maar toch. Ik koop nooit meer dit goede voer. Zal prima zijn maar niet voor die van ons :(

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 06:21

Captain schreef:
We hadden 9 muggen op onze slaapkamer! :oo Vandaag maar even een hor halen. Kleine klootzakken.

Nog 3 geroosterd. En we wonen op vier hoog. :?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 06:41

De nieuwe wekker is echt veel te vroeg gegaan na een haast slapeloze nacht zucht..