Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
little_birdy schreef:Ik vind het niet zo raar hoor
Geef tegenwoordig ook pas een paar uur vantevoren mijn adres
Vanwege meerdere niet opdagende mensen
Ineke2 schreef:Ik had een bod gedaan, intussen akkoord gekregen. Tussen akkoord en mijn reactie “ fijn, wil je hem aub naar dit adres opsturen?” zat 4 uurtjes tussen.
Krijg ik terug hij is al verkocht aan ander
GamblersCup schreef:Ineke2 schreef:Ik had een bod gedaan, intussen akkoord gekregen. Tussen akkoord en mijn reactie “ fijn, wil je hem aub naar dit adres opsturen?” zat 4 uurtjes tussen.
Krijg ik terug hij is al verkocht aan ander
Dat is natuurlijk helemaal niet raar. In 4 uur kan er heel wat gebeuren. Als ik iets kwijt wil, gaat iemand die direct kan ophalen gewoon voor. Ik hou geen rekening meer met anderen en hun werk, drukte, kinderen, zere teen of weetikveelwat. Daar heb ik helemaal geen zin meer in. Geen tijd voor.
Ineke2 schreef:Ja ach ik slaap er niet minder om. Ik vind het gewoon onbeleefd om als je akkoord bent met een bod, zo snel al doorverkoopt aan een ander zonder ook maar een berichtje tussendoor.
upendo schreef:Ligt ook aan het product. Als het gewild is moet je er echt bovenop zitten merk ik soms.
dierenfan schreef:Idd ik kwam een mega koop tegen. Echt een mega koop. Gewoon ongeloofwaardig. Mijn vriend was direct enthousiast en wou zondag wel er om gaan. Heb echter voor dezelfde avond af gesproken en inmiddels het in huis ook. Ongelooflijk blij mee en had echt niet durven wachten. Dat is met sommige koopjes. Ik ben nog steeds in de wolken haha
_Nadia_ schreef:dierenfan schreef:Idd ik kwam een mega koop tegen. Echt een mega koop. Gewoon ongeloofwaardig. Mijn vriend was direct enthousiast en wou zondag wel er om gaan. Heb echter voor dezelfde avond af gesproken en inmiddels het in huis ook. Ongelooflijk blij mee en had echt niet durven wachten. Dat is met sommige koopjes. Ik ben nog steeds in de wolken haha
Ja is mij ook een keer gebeurd, kwam t tegen op facebook market place, was 3 minuten daarvoor geplaatst. Ik gelijk een berichtje gestuurd en t was voor de eerste die t op kon halen. Heb zo t avondeten van t fornuis gehaald en ben gaan rijden. Kwam daar 25 minuten later aan en ze had 19 mensen die ook wilden komen en klaar stonden voor t geval ik niet op kwam dagen.