Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mo_86

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 07:58

Ik kom nooit meer van ‘bie de Lidl, bie de Lidl’ af :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 09:49

Dat ik na paar drukke weken werken eindelijk vakantie heb tot het nieuwe jaar, ik iedereen een goede kerst wens en met m'n kerstpakket in de auto stap richting huis en op de eerste beste kruising betrokken raak bij een auto-ongeluk. Ben met een rotgang van links aangereden, auto waarschijnlijk total loss en ikzelf bergje pijnstillers bij de dokterswacht gekregen. Fijne vakantie!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 10:03

Marcella schreef:
Aan mezelf omdat ik mij ondankbaar vind over mijn kerstpakket die schitterend is, maar voor mij nutteloos (luchtjes te sterk). :o

Nou dan heb je mijn kerstpakket nog niet gezien :') dat ziet er helemaal zielig uit

Ik zit onder de blauwe plekken en schrammen en bulten en ben uit mijn beste broek gescheurd en en en
Oke het is mijn eigen schuld maar ik wou perse kippen redden die ontsnapt waren van mijn werk en vrij rondliepen... voor een ander ze heeft voor andere bestemmingen.
In bomen klimmen, over hekjes en in de (prikkel) bossen gevallen.
Maar goed we hebben er 9 van de nog minstens 22 die er liepen overdag.
(Had mijn stagiaire gestrikt om te helpen en stuurde hem het hoogste :') )
Kippen {:)-:( {:)-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 10:11

Ik werd wakker met enorme koppijn. Heb om 9:30 met een vriendin in de stad afgesproken. Wil dat afzeggen maar krijg haar niet te pakken grrr. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 10:44

Jildau schreef:
Dat ik na paar drukke weken werken eindelijk vakantie heb tot het nieuwe jaar, ik iedereen een goede kerst wens en met m'n kerstpakket in de auto stap richting huis en op de eerste beste kruising betrokken raak bij een auto-ongeluk. Ben met een rotgang van links aangereden, auto waarschijnlijk total loss en ikzelf bergje pijnstillers bij de dokterswacht gekregen. Fijne vakantie!

Veel beterschap :(:)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 11:23

Jildau: wat ontzettend ruk zeg :(:)
Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee qua lichamelijke klachten/gevolgen

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 13:20

Mijn vriend.. Vanaf dat ik hier binnenkwam is hij al strontchagrijnig en reageert het op mij af terwijl ik (in mijn ogen) niks fout doe en mij juist stil hou. Staat hij net wel vrolijk met de buurman een praatje te maken |o

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 13:53

Ik nog zoveel moet doen maar zo erg weinig zin heb in alles.
Waarom bestaan er geen kaboutertjes die even de afwas, huishouding ect doen?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 14:57

Dat ik een droom veulen voorbij zag komen op internet. Hij nog steeds te koop staat. Maar het eigenlijk net anderhalf jaar te vroeg is.... ;(

*Gaat in een hoekje zitten huilen*

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 15:36

Ik heb zo'n heimwee ;(

En dat waar ik bang voor was gebeurt is. Zij gaat de eerste dag al naar het ziekenhuis omdat haar knie opeens pijn deed en ik moet nu achterblijven in het hotel

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 16:28

Mijn man. Afspraken niet nakomen, en wanneer ik hem erop aanspreek boos worden en roepen dat dingen soms kunnen veranderen.

Ja dat snap ik zelf ook, maar als ik 5 minuten geleden nog vraag hoe en wat en ik dan geen antwoord krijg... Pffff wees dan gewoon duidelijk en luister ook gewoon even naar mij ofzo.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 16:34

Mijn lijf. Na ruim een jaar dokteren en pijnpoli in en uit lijkt het nu weer erger te worden. Pijn straalt uit en zak soms letterlijk door mij been heen.
Vrijdag ziek moeten melden van werk, amper iets kunnen doen. Vandaag ietsje beter wakker geworden maar al snel na wat boodschappen weer fikse pijn.
Dinsdag hier een kerstdiner waarvoor nog veel moet worden gehaald en donderdag voor 4 dagen naar Disney. Gelukkig wel wat hulp maar ik weet even niet hoe ik alles moet bolwerken zonder mezelf daarin te vergeten.
Morgenochtend in elk geval maar om 7u voor de supermarkt staan voor de laatste boodschappen en dan zie ik wel hoe ik de dag verder doorkom.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 17:02

Mijn kinderen.... oooo wat zijn die lekker op dreef vandaag. Is het al bedtijd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 17:55

Lestrange01 schreef:
Ik heb zo'n heimwee ;(

En dat waar ik bang voor was gebeurt is. Zij gaat de eerste dag al naar het ziekenhuis omdat haar knie opeens pijn deed en ik moet nu achterblijven in het hotel

Je hoeft niet mee naar het ziekenhuis? En je kunt niet alleen op pad ook?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 19:35

Anoniem schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik heb zo'n heimwee ;(

Je hoeft niet mee naar het ziekenhuis? En je kunt niet alleen op pad ook?

Het duurde maar een uurtje gelukkig. En nee, de stad is niet bepaald veilig dus als ik ook maar twee stappen buiten zet... not a good idea. Zelfs al zitten we in een veilige buurt. Dat zorgt er ook wel voor dat ik het hier zo naar vind, in nederland kan je in principe gewoon overal rondlopen en hier niet??

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 19:40

Granoek schreef:
VickyS schreef:
'Hoe het daaaaaaaaaaaa....nst' op nummer 1 in de top 1000 van Q-music België.

Wat. Een. Anticlimax.

Eigenlijk is dat toch best een mooi nummer? Ok, ik geef toe, nadat het nummer de hele zomer én herfst minstens 5 keer per uur gedraaid werd op zowat iedere radiozender, ben ik het ook gigantisch maar dan ook gigantisch beu gehoord. Maar de allereerste keer dat ik het hoorde, vond ik het wel een leuk liedje en heb ik het meermaals zitten meeblèren. :D

Of het nu op 1 had gemoeten, tja, misschien niet, maar dat vind ik van veel liedjes. Mooi, maar er is altijd wel eentje dat nog mooier is. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 20:50

Onfatsoenlijke mensen.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 22:22

Aan dat ik wil dat iedereen wegga m'n moeder wilde persee m'n verjaardag vieren... Ik echter niet maar zij moest weer door drammen
Ik wil ze nu m'n huis uit allemaal
Ik wil rust mens.. -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 22:25

Opgeruimd en gepoetst bij de konijnen, alles aan kant gemaakt , dan vul ik de bakken weer met bodembekking gooit het konijn het er deels weer uit ^). Stank voor dank

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 22:26

CharIsabella, ik begrijp je frustratie, maar zullen we wel iets prettigere taal aanhouden? Met sommige dingen moet je niet schelden imo.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 22:26

CharIsabella schreef:
Aan dat ik wil dat iedereen wegga m'n moeder wilde persee m'n verjaardag vieren... Ik echter niet maar zij moest weer door drammen
Ik wil rust mens je bent fiets egoïstisch met je kanker kaartje.. -:(-

Oof, vind de taal wel heftig..

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 22:29

CharIsabella schreef:

Okeeeeeee... >;)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 22:31

Aan de meneer in zijn donkere kleding + donkere hond zonder enige verlichting die ineens achter de bosjes vandaan kwam toen ik al halverwege t zebrapad was. SORRY, schrok me kapot. Reed super zachtjes maar toch … Doe gewoon een lampje om! Wees zichtbaar ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 22:33

CharIsabella schreef:

Met je wat kaartje?
Wauw.... 8)7 ben je wel helemaal goed bij je hoofd jij?

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 22:34

Ja ze heeft kanker gehad maar als ze een feestje wilde vieren kon ze dat ook anders doen.. Ik word gedwongen tot dingen terwijl ik wel 2 keer aan de dood ben ontsnapt.. Zij niet zij heeft alles goed doorstaan en heb maanden voor haar gezorgd gestopt met werken om voor haar te zorgen... Ik heb een hekel aan m'n verjaardag en dat weet ze heel erg goed.
En dan nog zorgt ze voor een huis vol visite en iedereen voert mijn honden kaas en worst.
Ik vind dit egoïstisch met mij kan zij ook rekening houden.