Ik snap ook niet zo waarom ze soms ineens stil vallen... terwijl ik 't laatst iets gezegd heb bv, of hun eigen commentaar was alleen maar "Ja" of "haha" ofzo.
Vaak als het te lang duurt stuur ik wel weer iets, maar ja is voor deze zo'n tyfus eind.
Hoor idd wel vaker dat meldingen niet doorkomen, zelf geen last van..
Had dit weekend weer eens op tinder gekeken, match vlakbij, woont ie bij zijn broer in en schulden.. Vroeg ook meteen naar mijn Facebook en of ie mij mocht toevoegen.. Ennn weer klaar ermee, hopeloos
Oeiiii nee daar zou ik me ook niet aan wagen... Jammer!
tandlozemum
Geplaatst: 28-03-19 22:05
Hoi iedereen, mag ik hier meekletsten?
Ik zit sinds afgelopen weekend op Tinder. En heb vandaag mijn eerste Tinderdate gehad. Ik had vrijwel gelijk een leuk gesprek met iemand. Via de app klikte het erg goed. Ik wil dan graag snel afspreken om te kijken of het in het echt ook klikt. Ik heb een gezellige date gehad. Maar ik voelde niet de klik als met de app, en hij zag er ook heel anders uit dan op de foto’s helaas. Aantrekkelijk vond ik hem ook niet. Jammer maar helaas. Wel lastig om te zeggen. Hoe doen jullie dat? Ik wil niemand aan het lijntje houden, dus ik heb nu maar gewoon aangegeven dat ik geen klik voel en aantrekking mis. Maar dat ik het wel heel gezellig vond, en een hele aardige man. Maar ik vind het dan toch wel sneu, hij vond mij duidelijk wel leuk en wilde graag zo snel mogelijk een nieuwe date.
Wat vinden jullie leuke eerste dates? En date jullie snel achter elkaar ook met meerdere verschillende mannen?
Jaaaa gewoon zeggen... Als ze daar stom op reageren ligt het echt niet aan jou. En ik heb vaak genoeg ook dat ze prima reageren gelukkig.
Snel achter elkaar met meerdere mannen daten lukt me niet, ik ben denk ik toch wat kieskeuriger. Of ik moet na een "mislukte match" altijd even weer rustig aan doen ofzo. Het loopt gewoon zo.
Celiien
Geplaatst: 29-03-19 12:42
Inderdaad, gewoon eerlijk zijn!
Wij hadden een picknick in het park geregeld met zn twee incl wijn en hapjes. Erg leuk was dat en niet zo alledaags naja en nu trek ik volgende week bij hem in Meerdere mannen achter elkaar heb ik geen ervaring mee, hij is mn eerste relatie via tinder en hopelijk de laatste
Hier sinds een paar weken ook weer een soort van tinderdate. Zit absoluut geen relatie in en dat is ook echt absoluut niet wat ik wil want het is eigenlijk een ontzettende eikel, haha. Maar het is een eerlijke eikel. Je weet precies wat je wel (en niet) kan verwachten, en hij zal nooit doen alsof wanneer hij eigenlijk iets heeft van "heb je haar weer". Ik hoef niet op te passen met wat ik zeg of op m'n tenen te lopen, of te hopen op iets wat toch niet komt. Dat geeft op de een of andere manier echt ontzettend veel rust.
En als ik echt met iets zit ofzo of het ff moeilijk heb dan kan ik gewoon bij hem terecht. Hij kan ook heus lief zijn hoor, op z'n eigen manier. En we hebben veel lol en het is altijd gezellig en spontaan. Maar het is heel fijn dat er geen druk achter zit of dat er een relatie moet komen ofzo.