Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 19:08

Lautje_: die kortingen klinken super goed. Laatst hadden we in Batavia Stad ook echt mooie prijzen. We gaan binnenkort een weekendje richting Roermond en dan ga ik zeker bij RL kijken. Gaan dan Maasmechelen ook proberen.
Die truien zijn echt fantastisch! Ik zie ze iedere keer weer en ben er echt weg van.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 22:25

Maasmechelen is wel leuk, maar ik zou er niet speciaal naartoe rijden. Roermond is leuker vind ik.

Wat een knapperd Karin. <3

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 08:57

Zelfs de vingino spijkerbroek flubbert nog een beetje >;)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 09:10

Leuk setje maritB met dat giletje <3

Zie allemaal Hema dingetjes voorbij komen, zitten idd weer veel leuke dingen bij! Lieve prints en leuke kleuren. (Bijvoorbeeld ook de zwarte egeltjes romper)

Fee ook goed geslaagd, dat Noppies shirtje heb ik ook toevallig net gekocht voor alle aankomende baby’s :j

Hele mooie laarsjes Lautje! Hier staan ook een paar prachtige laarsjes te wachten op iets grotere voeten... duurt lang!

Ik ben benieuwd naar je aankopen tita!

Dat is jammer KarindeB -O- hier hetzelfde issue maar ik vind het nog niet zo ergerlijk. Broekjes staan best aardig, ook als ze wat te wijd zijn en soms zit er dan toch ineens eentje bij die mooi aansluit. Voor nu vind ik het wel prima maar als ze wat ouder zijn is het wel leuk als het wat slanker gesneden is.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-18 09:26

Hahah hier ook hoor Karin. .’zitten nog steeds los, maar ze zakken iig niet van de bibs af.
Maar ik heb zelf hetzelfde probleem. Een rijbroek vinden die niet lubbert is echt drama.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 09:32

Echt een Rijbroek vinden die past is hier drama
Ik heb heupbroeken nodig omdat mijn buik niks verdraagt

Echter heb ik heupen en vet waardoor heupbroek beetje geval is van uhmm mevrouw daar bent u beetje te oud voor ( en iets te dik :x )

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 09:57

M_i_R schreef:
Dat is jammer KarindeB -O- hier hetzelfde issue maar ik vind het nog niet zo ergerlijk. Broekjes staan best aardig, ook als ze wat te wijd zijn en soms zit er dan toch ineens eentje bij die mooi aansluit. Voor nu vind ik het wel prima maar als ze wat ouder zijn is het wel leuk als het wat slanker gesneden is.

Het went wel hoor en stoort me niet constant maar ik weet hoe mooi een aangesloten broekje bij haar staat en dan baal ik wel eens :D
Maar dat zal weer bijtrekken straks, hoop ik, verschilt heel erg per maat heb ik wel gemerkt over de jaren heen.

Oehh een mooi rijbroekje voor mn dochter staat ook op de lijst hier voor kerst oid.
Zeker nu de paarden aan huis staan :D
Vallen die ook zo wijd lautje?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-18 11:12

Haha bij mijzelf bedoelde ik :P

Tita: ik heb nu de rijleggings van Kingsland. Zitten mooi hoog maar met elastische band waardoor niks in je buik prikt.
Heb nog maar 1 heupbroek. En dat is een jeansmodel van Animo die wel echt mooi valt. Alleen kwaliteit valt mij nogal tegen. Na een half jaar 1 paard en dan 2/3x per week ermee rijden begint hij al door te slijten...
Reed vroeger met mijn pikeurs 6 paarden per dag en deed daar 1 tot 2 jaar mee.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 13:20

Nah, wat ik net toch had.. dochter zegt: mama ik wil op de wc plassen.. dus ik trek haar legging uit.. valt zo een kwart van een van de pijpjes eraf.. alsof het doorgeknipt is! Er zat geen gaatje ofzo in.. snap er niks van! Ben blij dat het ‘maar’ een Hema legging is! Snel weer een streepje zoeken want dat is zo makkelijk en leuk te combineren met van alles.. heeeeel raar! Iemand dit wel eens gehad?

Afbeelding

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 13:22

Huh?!
Die leggings heb ik hier ook.... nooit wat aan gezien.
Ik zou hema even mailen. Ben toch wel erg benieuwd!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-18 13:29

Huh dat is gek!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 13:33

Nog even gekeken of ze zich ‘gesneden’ had ofzo, ze was vanmorgen bij het kippenhok ergens over gestruikeld maar niks te zien.. zo gek! Ik heb even in m’n Hema app gekeken en je kunt wel een klacht indienen maar dat vind ik wat overdreven. Heb de legging al heel lang dus stop ‘m in mijn tas en volgende week moet ik nog even naar Hema dus dan vraag ik het wel even. Ben daar een zeeeeeer goede klant en ken veel personeel ook wel intussen, heb je met dorpjes natuurlijk.. ze zitten niet meer in het assortiment, dat is wel jammer. Komt uit zo’n 2pack waar dan aaaaaltijd een lelijke legging bij zit..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 13:34

Nou zeg! Ik heb die ook! Wat idioot!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-18 13:38

Dat is wel bij Hema hè. Die 2paks dingen. Heb je ook met maillots en dingen. 1 Don heel leuk en de ander echt te lelijk :Y)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 14:09

Wat gek kh!

Heb eens twee maillots gekocht bij de Hema, kom ik er bij het uitpakken achter dat ze alle twee een tekst op de achterkant hebben. Iets van I love my dad was het. Vreselijk!!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 14:21

MM, haha oh bleh!

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 14:23

Dat is wel heel gek

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 16:10

Haha bij die dubbelverpakkingen van HEMA altijd 1 leuk en 1 spuuglelijk inderdaad. Ik heb via MP de poedeltrui van Carlijnq gekocht.
Afbeelding

En bij de kringloop net een truitje voor nop. Normaal hebben ze nooit leuke kleertjes bij kringlopen maar dit was een nieuwe met veel leuke spullen :)

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 16:31

Ik heb net dit geweldige jurkje binnen. Heel erg maar ik vind de tinycottons collectie dit jaar zo leuk dat ik zowat ieder printje heb oeps. Afbeelding

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 17:19

Die poedeltrui is leuk zeg!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 17:21

Leuke dingen! Die poedeltrui is heeeel leuk! Zag gisteren voor mezelf een poedelblouse.. bijna gekocht.. groen met blauwe poedels..

Man komt net thuis: he dat broekje is stuk! Vanmorgen zat er alleen een sneetje in.. mysterie opgelost.. soort van.. blijft een gek verhaal..

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:59

ik ben verbaasd over de kwaliteit van Tiny.. de shirtjes en boxpakjes van Sam draagt ie elke week en ik was ze heet...blijven echt mooi niks Pillig

Litilaura ik heb dat shirtje maar wij dragen die niet zoveel ... kan ook niet bewaren voor Sam

Maar voor mezelf koop ik bij de Sting hele mooie roze trui 1x wassen en ik zie eruit als sloeber

Animo rijbroeken pas ik sowieso niet :x
Lau had jij vroeger meer eigen paarden?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 20:20

Dat pima katoen is fantastisch :j

Hier over op Cavaleria Toscane, de kwaliteit van Animo van met name de broeken vind ik echt bagger.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 20:21

Oohh die poedeltrui!! Ik ga ook mp in de gaten houden

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 20:22

Die poedeltrui is echt super idd!