Maar lijkt me logisch waarom ze een blouseje en puntschoenen aan hebben, ze moeten er representatief uit zien hé. De monteurs hebben simpele kleding aan met vlekken Dr op maar de verkopers raken geen boutje aan dus die hoeven dat niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Stel: je laat een gloednieuwe schutting plaatsen op de erfgrens. De buren zijn het hier helemaal mee eens maar willen er niet aan mee betalen omdat ze er geen geld voor hebben. Mogen zij dan alsnog van alles met de schutting doen aan hun kant van het erf?
MarcoBorsato schreef:Open eindes hebben vaak meer diepgang. Maar bijna alle films? Ik ben een behoorlijke cinofiel maar het is me nog niet opgevallen dat bijna alle films dat hebben.
germie schreef:MarcoBorsato schreef:Open eindes hebben vaak meer diepgang. Maar bijna alle films? Ik ben een behoorlijke cinofiel maar het is me nog niet opgevallen dat bijna alle films dat hebben.
Ik kijk de laatste tijd bij een oud collega geregeld een griezelfilm en werkelijk de laatste 20 die we gezien hebben hebben dat. Zo jammer. Of het ligt aan het genre.
0091 schreef:Kan je een rubberen laars ontkreuken?
Het zijn van die standaard regenlaarzen. Ze hebben in een bak opgevouwen gezeten. Nu staan ze weer naast de deur maar 1 van de laarzen is halverwege gevouwen en de schacht valt dus om. Tijdens het dragen merk je er niks van.
Nu moet ik alleen bukken om ze aan te doen ipv dat ik er zo in kan stappen. Echt heel veel werk dus
Myrthe3 schreef:Toenstraks was er echt ontzettend veel lawaai. Ik was in de stal en ben naar buiten gelopen. Grond trilde er van. Was een vliegtuig oid, heb echt staan wachten tot ik een klap zou horen, leek wel of ie neer ging storten, eng gewoon.
Kun je ergens terug vinden wat dit geweest is? Vliegtuig of defensie?
Trui schreef:wat geef je aan een ‘vriendin’ waar je eigenlijk geen geld aan uit wil geven? ik heb steeds meer t idee dat ze me gebruikt en me laat vallen voor haar vriendje. Ze laat mij vaak trakteren en betaald dan niet terug en nu wilt ze morgen ook nog een lado want ze was laatst jarig. ik was in december jarig en heb ook niks van haar gehad. heb ook niet super veel geld etc dus ik wil eigenlijk niet zoveel uitgeven....