Maar jij rijdt ook motor dus? Altijd welkom om gezellig t eiland onveilig te maken haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Wendy15 schreef:Ben nog bezig, hoop deze zomer een eerste tour te kunnen makenSowieso want ik ben een koukleum dus de motoren hebben winterslaap
Maar jij rijdt ook motor dus? Altijd welkom om gezellig t eiland onveilig te maken haha
Wendy15 schreef:Ailill schreef:Ben nog bezig, hoop deze zomer een eerste tour te kunnen maken
Haha je hebt nog ff moet wel lukken toch?
Alvast goedkoop wendbaar motortje kopen en lekker zelf ook beetje oefenen.
Ik heb van de zomer Denemarken plannen iets met een vriendinnetje. Of naja het plan is er maar het daadwerkelijke plannen moeten we nog aan beginnen
Afgelopen zomer bizar weinig gereden. Jaar ervoor tripje Luxemburg Duitsland gedaan was erg tof
Jester_ schreef:Je kunt het ook combineren. Ik ging vaak met ex, paard en mountainbike het bos is. Zij, hij of ik te paard en de ander op de fiets, waren we zo 4,5 uur weg. Super fijn altijdToch lijkt het me vreselijk als je teveel hetzelfde bent haha. Dezelfde hobbies en passies. Tuurlijk moet het overeenkomen, mijn lover vind paarden wel leuk en mesten prima, maar meer ook niet. Ik zou het vreselijk vinden al me hobbies en passies samen te moeten doentuurlijk moet je wel dingen hebben die je wel leuk vind samen. Zo vonden mijn ex en ik niks beide leuk