Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Maar waarom verkoop je kleding die vies is of gaten hebben? Dat gaat toch rechtstreeks de vuilnisbak in? Dat hoort niet in zo’n pakket toch?
magicmist schreef:Suzanne F. schreef:Maar waarom verkoop je kleding die vies is of gaten hebben? Dat gaat toch rechtstreeks de vuilnisbak in? Dat hoort niet in zo’n pakket toch?
Vies was er niet bij. Wel broeken met minimale gaten. Die vaak gebruikt worden als speelbroekjes etc. Het gaat hier dan om een klein gaatje op de knie ofzo.geen mega gaten.en ja die had ik er ook bij ge daan. Buiten de 10 nieuwe broeken die erbij zaten..Maar vies en vlekken. Nee dat zat er zeker niet bij. Die gaan rechtstreeks de prullenbak in.
dees_daan schreef:Hier een hoop gescheld en gevloek van de verkoopster dat ze hartstikke ziek is en in het ziekenhuis ligt, dat er iemand anders de nieuwe advertenties geplaatst heeft en dat ik geen normen en waarden heb. Ook heeft ze mij gemeld om mijn "onbegrip" dus ik ga vanmiddag maar even contact opnemen met marktplaats. Ze heeft ook nog steeds niet gezegd wat ze nou wil, mijn geld terug of verzenden dus ik ben er nu wel klaar mee. Ik ben overigens gewoon netjes gebleven dus wie hier degene is zonder normen en waarden kan je je ook afvragen.
Daphara schreef:Het ziek/ziekenhuis excuus heb ik iets te vaak gehoord, ik vind het vaak net iets te toevallig!
AbleToDream schreef:Tot hoeveel vinden jullie dat afbieden moet kunnen? Ik zit met een dampkap, combi oven en kookvuur op gas dat te koop staat maar de enige biedingen die ik krijg zijn echt om van te huilen, staat dan al maar op 50 dus dacht 40 of 35 voor een kookvuur zou nog mooi zijn, bieden ze 20 of 30, vraag je "zullen we de middenweg nemen op 35?" krijg je een neen elke keer... seriously... Zelfde voor de oven van Miele, het glas is kapot aan de buitenkant (binnen nog intact dus kan gebruikt worden) maar kan vervangen worden,kostte ong 600 euro in aankoop en is drie jaar oud, staat nu op 130 zodat ze kunnen afbieden tot 100, is dat nog te veel. Zou het op den duur voor 15 euro aan de straatstenen moeten verkopen denk ik...