Gefeliciteerd Lieveli! Dat rare gaat niet meer over
Heel Tinder is nog meer veroordelend dan boer zoekt vrouw bij bzv staat er vast heel veel persoonlijke info in de brieven. Bij tinder toch voornamelijk op foto's en bij sommigen een klein stukje info....
Kwam van de week deze tegen; wilt u ook een salade bij de vleeskeuring?
Flessuh
Geplaatst: 13-02-17 13:13
Je zal vegetariër zijn dan
@hieronder:
Paiq gebruikers lijken vaak serieuzer maar het viel mij nogal tegen. Uiteindelijk komt het op exact hetzelfde neer
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 13-02-17 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Jibbel
Geplaatst: 13-02-17 13:13
Gefeliciteerd Lieveli!
Wat gaan jullie hard.. Jammer dat er weer een paar mannen niet weten wat ze willen of voelen of te lange tenen hebben of aan het draaikonten zijn of whatever..Mannen..
Ik heb paiq geïnstalleerd, was er wel benieuwd naar. Vind het concept wel leuk en heb het idee dat t gros wat serieuzer is. Ook minder aantrekkelijk trouwens...
Hahah dat is wel een heerlijke test om in je profiel te zetten inderdaad!
Oh ik heb soms ook een dag dan kom ik op Tinder echt van alles tegen.. maar aantrekkelijk? Totaal niet.. Al heb ik al even niet meer geswipet, denk dat ik het binnenkort kan verwijderen van mijn telefoon
Nog even over exen, hij was verder absoluut niet negatief over haar. Maar achteraf gezien was het gewoon niet zo'n soepele relatie blijkbaar. Zal mij een worst wezen wat die misschien later over ons zegt. Maar soepel gaat het allemaal wel tot nu toe. Dus dat excuus valt niet te gebruiken Eerder dat ik een complete idioot ben. Maar goed dat is hij ook haha
Gister mn ouders op bezoek gehad. Eerst thuis aan de koffie en savonds uit eten gegaan. Was super gezellig. Dus dat hebben we ook weer overleefd..
Ik heb gister aan mijn moeder verteld dat ik een jongen heb ontmoet, ze vond het erg leuk voor me, hoopte dat het wat werd en dat het een lievere jongen was dan mijn ex. Nou dat is het zeker Mijn ex bedoelde het niet verkeerd, maar het was allemaal ikke ikke ike, alles wat hij wou moest en zou ook gelijk gebeuren etc..
Ik lees braaf mee hoor.. weinig te melden. vriend en ik zijn gewoon gelukkig samen Gisteren heb ik hem mee uit eten genomen naar een michelinsterren-restaurant. poeh, wat lékker was dat
En wat leuk dat jullie gaan meeten! Zwolle op stelten die avond!
Winged, wat een vervelende situatie.... Hopelijk knipt hij zelf t touwtje door ipv dat hij je doodzwijgt..
Ik heb net de meest originele ( ) openingszin gehad. (L= ik T= match )
T: Mayonaise of Curry? L: Ketchup of mosterd eigenlijk.. T: Maar je moet kiezen.... L: Oke, dan mayo T: Aaah, ik curry L: OK T: Nou zijn we samen speciaal!! L: Heus niet, waar zijn de uitjes? T: Het is zonder uitjes, maar als jij er eentje weet, neem ik je mee