Oh pff dat lijkt me irritant… hier had ik net echt even een inkak moment maar nu gaat het wel weer ik drink ook geen koffie dat helpt niet
CupCakes_
Geplaatst: 09-04-25 14:32
Afgelopen nacht had ik het best zwaar, daar heb ik normaal gesproken nooit zo'n last van. Nu slaap ik na een nachtdienst ook maar maximaal 4 uur wat best frustrerend is. Dus tips zijn zeker welkom.
Grit
Geplaatst: 09-04-25 18:56
Het verschilt heel erg per persoon wat het beste bij je past. Dat moet je ook durven uitproberen.
Als ik 's ochtends naar bed ga, ben ik standaard na 1,5 uur wakker en val niet meer in slaap. Ook al ben ik nog zo moe. Ik heb een aantal jaar in twee blokken geslapen, dus in middag weer terug naar bed en dan sliep ik nog een uur of 4. Sinds een tijdje blijf ik nog op, hang op de bank 'ontbijt' ik en ga tussen 12-1u slapen, voordeel is dat ik dan vaker 6 uur of langer aan een stuk slaap.
Ik gebruik ook wel afwisselend melatonine of valdispert, doet geen wonderen, maar geeft soms net dat zetje om beter in slaap te vallen of door te slapen.
Nachtdienst hier, ik was nog even gaan slapen van te voren. Helaas werd ik wakker met koude rillingen, buikpijn en het gevoel te moeten spugen of grote boodschap. Te laat om me ziek te melden dus ik hang hier nu rond. Het leuke is dat we morgen met 2 helpenden staan die geen medicatie mogen delen. Dus blijf ik langer om iig de medicatie van 8u te doen. En iets nog veel leukers is dat ons aftekensysteem voor medicatie eruit ligt en er niemand te bereiken is. Topnachtje
Oei dan loopt je nacht alles behalve prettig Dayanara! Gaat het wel met je?
Dayanara
Geplaatst: 12-04-25 05:44
Shaya_ schreef:
Nacht 5/7 en leef nog
Oei dan loopt je nacht alles behalve prettig Dayanara! Gaat het wel met je?
Ja ik voel me iets beter, als in de meeste buikpijn is weg. Ik heb het wel ijskoud en kan niks drinken/eten. Dat valt helemaal verkeerd. Ik heb een uur op de grond onder bureau gelegen omdat ik gewoon niet wist welke houding ik moest aannemen Ik ga straks om kwart voor 7 al beginnen met medicatie delen. Wil om 8u weg, trek het anders echt niet. Vanavond nog een nachtje.
7/7 en de kop van het veulenseizoen is eraf : een prachtig merrieveulen geboren (vriendlief en stalhouder opgetrommeld en alles gelukkig goed verlopen) Dus mijn nacht kan niet meer stuk Nog 6 te gaan
Gefeliciteerd Cheytjuh, wat fijn! En succes met de nachten. Ik doe het je niet na, die lange reeksen. Ik mag/moet in juli weer beginnen met nachtdiensten. Gelukkig mag ik ze deels zelf plannen, dus doe ik reeksjes van twee.