Citaat:
Krijg ik net (uur later) bericht: ik ben over 45 minuten thuis. Ik heb teruggemaild: ik ook.
Mooi antwoord, die ga ik onthouden 
Hier van de week dan wel niet via marktplaats maar facebook.. Maar net zo irritant. Nu zal mijn reactie uiteindelijk misschien ook wat vreemd zijn maar had het nogal gehad.
Hadden 's morgens afgesproken dat de kopers tussen 7 en 8 iets op zouden halen. Vond ik een mooie tijd, want dan kon daarna de kleine aan z'n fles en z'n bedje in.
Krijg ik om kwart over 8 een berichtje 'oeps, we zijn het vergeten. is het goed dat we na goeie tijden komen?'
Nou eh. Wat denk je zelf.
Dat zou betekenen dat ze er pas rond 9 uur waren. Had nou die kleine z'n fles al gegeven en die ogen vielen al dicht. Zul je zien, gaat de deurbel, istie wakker en kan ik 2 uur lopen sussen. Dankje vriendelijk. Dus aangegeven (op nette toon) dat dát 'm niet ging worden omdat ik nu die kleine z'n fles al had gegeven en naar bed zou brengen. Zo groot is ons huis nou ook weer niet dat je het niet hoort in de slaapkamer.
Nou voor de dag daarna afgesproken, 1 uur zouden ze er zijn. Krijg ik om 5 over 1 weer een berichtje, oeps, nu was d'r man het vergeten. Hij was zo thuis en dan zouden ze er rond half 2 zijn. Ondertussen zat ik dus weer met een brullend kind, want ik had z'n flesschema wat opgeschoven juist zodat ik die mensen een beetje netjes te woord kon staan. Dan denk ik bij mezelf, je weet om half 1 toch ook al dat je 1 uur niet gaat redden? Stuur dan om half 1 een berichtje
Stonden ze dus om half 2 aan de deur, dus had het spul al mee naar beneden genomen want ik zit zelf ook nog met gigantische griep thuis en die kleine had trek. Fles geven en dan even onderbreken was geen optie want dan gilt ie écht de boel bij elkaar alsof ie vermoord wordt en dat vind ik ook gewoon niet nodig. Had 'm kunnen sussen in z'n box dus daar lag ie ff maar hij weet dondersgoed wanneer ie trek heeft, dus als ie me dan zou zien zou dat 'vretennnnn' betekenen. Dus ik netjes beneden de deur open gedaan en de boel overhandigd, stormt ze bijna naar binnen. Netjes aangegeven dat ik beroerd ben, kleine boven zit te wachten op z'n fles dus dat ik het kort wilde houden. Stond ze heel beteuterd te kijken want ze wilde het eigenlijk nameten. Toen greep d'r vent wel in met de mededeling 'als ze je had willen oplichten doet ze dat heus niet op d'r huisadres. Jij wilde het ophalen, wat mij betreft had ze het opgestuurd maar jij wilde persé langs.
Goed, nu zal het van mijn kant dus ook wat raar zijn dat ik beneden de boel in de deuropening heb afgehandeld maar was het echt beu. Hoe moeilijk is het om op tijd een berichtje te sturen dat je wat later bent..