Nee ben thuis en zonnetje probeer weer door te komen helaas. Heb het benauwd genoeg op het moment.
Ils_K
Geplaatst: 20-07-14 13:51
Een matig tot normaal zonnetje, 28/29 graden hier in het noorden. Wel wt bewolkt, maar warm. Ik kan erg goed tegen warmte dus heb er geen problemen mee
Nog geen regen gehad, en zo te zien wordt dat hem ook niet echt vandaag.
Volgens alle gegevens is het hier rond de 25°C, maar het lijkt wel 30+ te zijn weer... pfff... Waarschijnlijk omdat het wat vochtiger is buiten en het daardoor benauwd is.
Er is trouwens in Limburg/Brabant een wolkje aan het groeien dat echt recht op ons (=midden Nederland) af komt!!! Zit wel onweer bij, maar ik kijk er naar uit!
quartel
Geplaatst: 20-07-14 14:41
Ik denk dat de paardjes in midden Nederland een lekker bui niet erg gaan vinden. Ik ga hem er niet voor binnen halen hoor.......binnen is het zo zuurstofarm
Het is op het land niet eens erg, omdat er een briesje staat die best lekker koel is. Uit de wind is het veel warmer. Nu op stal zetten is erger denk ik...
Jolien is hier de onweer expert toch? Klopt het dat de onweersbuien niet uit Frankrijk komen maar vanuit Duitsland?
Josien_
Geplaatst: 20-07-14 15:26
Alle wolkjes lijken hier precies langs te gaan. Maar volgens mij is het hier nu niet mee zo warm. Al was het wel zweten bij de paarden.
Correctie het regent een beetje.
gohya
Geplaatst: 20-07-14 15:55
Vanmorgen eerst warm,toen begon het wat af te koelen omdat de zon verdween.Ben in het bos gaan rijden,daar was het heerlijk koel.Eenmaal terug op de wei,bloedheet,en nu nog steeds.
Kga ook maar eens even kijken op BR.Vanmorgen nog gekeken,toen zei die dat het hier rond 2 uur zou regenen en onweren.Mooi helemaal nix dus.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-14 16:23
ach, de 3-uurs radar klopt ook helemaal niet. De buien die ik nu zie, gaan van zuidoost naar noordwest. De buien op de 3-uurs radar lijken van west naar oost te gaan. Dus òf de wind gaat ineens heel drastisch draaien, of de 3-uurs radar is enigszins in de war.
BigOne
Geplaatst: 20-07-14 16:27
N0a schreef:
Volgens mijn buienapp gaat het hier zo onweren. Ben benieuwd. Maar als dit alles is wat er aan komt, dan klopt die 24 uurs radar weer voor geen meter
Maak er even een plaatje van en plaats het hier(als het kan)
N0a
Geplaatst: 20-07-14 16:29
bigone schreef:
N0a schreef:
Volgens mijn buienapp gaat het hier zo onweren. Ben benieuwd. Maar als dit alles is wat er aan komt, dan klopt die 24 uurs radar weer voor geen meter
Maak er even een plaatje van en plaats het hier(als het kan)
Van mijn app? Of van de 24-uurs radar? Of van de onweer ?