Nice vlog Travel_me! Die ervaring heb je in ieder geval maar en kan je in je zak steken.
Supergave foto's inderdaad Maureen95!!
Best veel blogjes over Parijs ook trouwens. Respect. Wij hebben afgelopen maandag n.a.v. Parijs een cover opgenomen als een soort eerbetoon/ode...
Tipje voor de bloggers die even niet zoveel inspiratie hebben, in het gehucht waar ik opgegroeid ben is afgelopen week een stagiair geweigerd nadat ze erachter kwamen dat hij een vriend heeft en dus homo is. Het gaat helemaal viral via de social media. Ik ken het bedrijf en kwam er vroeger regelmatig, maar dit doet echt iets met me. Zou er nu echt niet meer heen gaan...
Ik vind tumblr heel fijn. Maar ik zou toch graag naar wordpress willen wat zeggen jullie? Naar wordpress gaan zoals met pestverhalen of bij tumblr blijven?
Tazzey
Geplaatst: 21-11-15 12:46
Lau, als je een stapje naar professionaliteit wilt maken dan zou ik naar WP overgaan en er een eigen domeinnaam bij aanschaffen. Wil je het puur blijven doen als hobby en het bevalt je bij Tumblr dan zou ik daar blijven.
Hier weer een rottige nacht achter de rug. Caviaatje is gisterenavond totaal gestopt met eten, was erg stilletjes en had een natte kwijlbek, we waren ervan overtuigt dat hij de dag niet zou halen. Vanmorgen de spoedarts gebeld en godzijdank had onze vaste (nieuwe) dierenarts dienst en we konden meteen komen. Vriend zet het mandje op tafel bij haar en haalt het dekentje eraf. Meneer klimt omhoog, kauwend op een grote pluk hooi en had geen kwijlbek. Alsof er niets aan de hand was. Oh you rat bastard Afgelopen week ging het erg goed met hem en waarschijnlijk was dat voor hem reden genoeg om weer eens fanatiek aan de tralies te gaan hangen met zijn tanden. We gaan de pijnstilling iets ophogen en dan verwacht de dierenarts dat hij er weer uit komt. De kooi gaan we aanpassen zodat hij niet meer aan die tralies kan gaan hangen. Eikel... maar wel opgelucht. Hij is natuurlijk al zes jaar en dat is voor een caaf hoogbejaard. Dierenarts dacht dat ze hem laatst voor het eerst zag dat hij nog een jong bloempje van 4 was Ze vind inslapen echt totaal geen optie omdat hij daar gewoonweg te goed voor is.
Gisteren had ik swatches van Layla Blue Violet gepost. Vandaag even een persbericht omdat ik de afgelopen dagen geen tijd gevonden had om een swatch te plaatsen.
Lau
Geplaatst: 21-11-15 12:53
@Tazzey,
ooit is dat wel het doel die domeinnaam en professionaliteit ik wil bij wordpress puur kijken of ik voldoende lezers kan krijgen. en zodra ik dan op de 1000 views per dag zit wil ik een domeinnaam kopen. Maar dan zit ik met een stukje wat wil ik voor naam? Want ik heb geen vast iets waar ik over shrijf... Het kan een DIY zijn of een kort verhaal of een stukje over mijn depressie/gevoel... Wil ik dat mijn toekomstige werkgever mij kan vinden? Dus onder mijn echte naam schrijven of wil ik onder een schuilnaam schrijven? Zo lastig dit....
Wat gemeen van de caaf om jullie zo te laten schrikken, is een plastic kooi niet iets? zoiets: klik
@tazzey: wat een acteur die cavia van je! Gelukkig maar dat het wat beter gaat. Mooie nagellak! Ben helaas alleen niet fan van paars.
@Lau: Ik zou gaan voor WP en dan idd ook een eigen domein. Kost bijna niks en dan hoef je niet straks weer met veel gezeur alles over te zetten. Ik betaal 25 euro per jaar. Je eigen naam gebruiken is idd iets om over na te denken. Ik heb alleen mijn voornaam op de about pagina. Zou zelf niet mijn naam als naam voor mijn blog gebruiken.
Lau, Ik heb mijn domeinnaam gekocht na een maand of 3 ik zat toen rond de 250 per dag. Ik heb mijn WP blog heel lang thuis op de server gehost maar dat is nu niet meer te doen. Ziggo vond het niet zo tof dat ik continu over de datalimieten heenging. Nu staat hij bij Transip, ik betaal rond de €20 per maand. Daarvoor heb ik wel geweldige service.
Wat betreft de caaf begrijp ik de Chilenen ineens. Lekker cavia sateetje vanavond Maar alle gekheid om een stokje, we zijn erg opgelucht. Hij heeft net weer een voeding gehad maar heeft ook zelf hooi en witlof gegeten.
Ik betaal 24 euro per jaar inclusief domeinnaam, bij een host (Robohost) waarvan de service ook ontzettend goed is en je ontzettend veel waar voor je geld krijgt.
Hier meer mensen problemen met kwaliteit van foto's na uploaden? Ik optimaliseer mijn foto's al zover ik kan, maar ze blijven in kwaliteit achteruit gaan na uploaden.
Ik zet mij foto's via FTP over dus geen compressie of iets dergelijks. Ik vind je foto wel erg druk, de ondergrond trekt erg veel aandacht. Dat is wel een kwestie van smaak, ik ben wat betreft productfotografie erg ouderwets.
Ik moet zeggen dat ik zelf nauwelijks verschil zie, met bril op zelfs nog amper hihi. Ik vind de foto wel erg gaaf
Drunksheep
Geplaatst: 22-11-15 01:15
Dankje Wubwub, en er zit vooral verschil in de kleuren, dat van WordPress is veel grauwer en het mist net iets scherpte.
Via FTP uploaden helpt helaas ook niet. Dus morgen nog maar even verder kijken. Het artikel komt trouwens morgenochtend online
Tazzey
Geplaatst: 22-11-15 11:05
Ik heb het probleem totaal niet als ik naar WP upload via FTP, gelukkig ook maar.
Ik heb vandaag een nailart tutorial, een elegant design alvast voor de feestdagen. Het is een simpel design geworden want ik moest het weer volledig plat liggend doen. Rug is heel erg slecht momenteel, door het vaak moeten zitten om beestje te voeren.
Caafje gaat goed. Hij valt niet meer af en eet hooi en witlof. Een hele opluchting hier dus.
Gisteren kwam de pakjes man een mooi pakketje brengen. Ik mag de China Glaze Cheers collectie gaan reviewen Hij is heel erg leuk.
Eef01
Geplaatst: 22-11-15 11:45
Wat een leuke tutorial. Maar jammer dat je op het moment zo'n slechte rug hebt! Gister schreef ik over dingen waar ik van hou
Travel_me
Geplaatst: 22-11-15 12:09
Mooi chique design Tazzey! Jammer van je rug, maar wel goed dat cavia het weer doet. Drunksheep: eerlijk gezegd zie ik ook nauwelijks verschil tussen de foto's.
Thanks meiden! Die rug is ellendig. Ik heb vandaag dan ook een pyjama dag, lig met een kruik in bed omdat warmte in ieder geval zorgt dat mijn spieren niet vervelend gaan doen.
Tutorial is niks voor mij, om eerlijk te zijn haha. Een beetje te 'tuttig'.
Gelukkig maar dat jullie niet zoveel verschil zien, ik helaas wel, dus ik baal er van. Maargoed, het artikel staat online: http://www.lacqr.nl/dance-legend-rain/