en heb zelfs groep 5, het jaar waarin we die methodes leerden, overgeslagen, waardoor ik het mijzelf aan heb moeten leren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en heb zelfs groep 5, het jaar waarin we die methodes leerden, overgeslagen, waardoor ik het mijzelf aan heb moeten leren


Polarize schreef:juval schreef:huiswerk van dochterlief (groep 7).
vermenigvuldig 390 met 583 en deel de uitkomst door 65.... .
sorry, ik heb de rekenmachine erbij gepakt.
Ik heb m even uitgerekend zoals we dat op de basisschool moesten doen, met keersommen onder elkaar zetten en staartdelen. Je komt uit op een rond getal, dus als ze hetzelfde doet zoals met kleinere getallen zou het goed uit moeten komen
Heel goed handschrift ook in mn notifies
[ Afbeelding ]
Polarize schreef:juval schreef:huiswerk van dochterlief (groep 7).
vermenigvuldig 390 met 583 en deel de uitkomst door 65.... .
sorry, ik heb de rekenmachine erbij gepakt.
Ik heb m even uitgerekend zoals we dat op de basisschool moesten doen, met keersommen onder elkaar zetten en staartdelen. Je komt uit op een rond getal, dus als ze hetzelfde doet zoals met kleinere getallen zou het goed uit moeten komen
Heel goed handschrift ook in mn notifies
[ Afbeelding ]
Mijn zoon kreeg op de basisschool ineens een hele rare, onhandige en onduidelijke manier van rekenen en die heb ik toen deze/onze 'oude' methode aangeleerd. Dat vond hij vele malen makkelijker!
denisesilver schreef:Zebrastreep schreef:Iemand die asociaal schrijft als aso sjaal
Heb ik weleens verteld over iemand die trottoir spelde als trotwaar? Op een factuur nota bene![]()
Ik wilde gaan borduren, maar ik heb dus geen naald die groot genoeg is
prachtig. Ik wil nu een aso sjaal haken.