Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalipsoLover schreef:Vandaar m'n frustratie... Ze zijn daar soms echt heel vaag in. Soms gaat het per 4 weken, soms per kalendermaand, meestal zeggen ze dat op voorhand als ze het per 4 weken doen. Hebben ze deze keer dus niet gedaan.
Merlen schreef:Ik heb zonet via x moeten vernemen dat mijn dochter een jonge occasie auto gekocht heeft.Over 2 weken mag ze hem ophalen.
Ik denk dan van,waarom had je dat niet eerder gedaan?Ze rijdt de mijne kapot en plots kan ze er wel één kopen?
Waarom heb ik nu zo'n vermoeden dat ik de mijne kapot terug mag ophalen?
We zullen het zaterdag zien en horen.Dan ga ik ernaar toe.
Paloedie schreef:Merlen schreef:Ik heb zonet via x moeten vernemen dat mijn dochter een jonge occasie auto gekocht heeft.Over 2 weken mag ze hem ophalen.
Ik denk dan van,waarom had je dat niet eerder gedaan?Ze rijdt de mijne kapot en plots kan ze er wel één kopen?
Waarom heb ik nu zo'n vermoeden dat ik de mijne kapot terug mag ophalen?
We zullen het zaterdag zien en horen.Dan ga ik ernaar toe.
Aan jou om daar niet mee akkoord te gaan! Wie schade rijdt is verantwoordelijk voor het herstellen daarvan, zeker bij een leenauto. En dat gaat dus voor op het kopen van een andere auto.
ellepel schreef:ben bestellen bij agradi wel een beetje zat eigenlijk.
nu al voor de derde keer op rij dat bij bestellen er staat dat het op voorraad is en dan krijg je na een aantal dagen een mail dat het niet op voorraad is en de levertijd langer word.
ellepel schreef:ben bestellen bij agradi wel een beetje zat eigenlijk.
nu al voor de derde keer op rij dat bij bestellen er staat dat het op voorraad is en dan krijg je na een aantal dagen een mail dat het niet op voorraad is en de levertijd langer word.