Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VuurVleugels schreef:Kun je in je eentje een buitenrit boeken bij de Mill Ranch? Weet wel dat er altijd begeleiding mee gaat, maar kan je je ook als individu aanmelden of alleen met een groep?
VuurVleugels schreef:Kun je in je eentje een buitenrit boeken bij de Mill Ranch? Weet wel dat er altijd begeleiding mee gaat, maar kan je je ook als individu aanmelden of alleen met een groep?
Kookaburra schreef:VuurVleugels schreef:Kun je in je eentje een buitenrit boeken bij de Mill Ranch? Weet wel dat er altijd begeleiding mee gaat, maar kan je je ook als individu aanmelden of alleen met een groep?
Ik vind de groepen bij The Mills niet groot. Volgens mij rijden ze met max. 10 o.i.d.? En in de ritten die ik heb gereden waren het ook altijd wel ervaren ruiters die mee durfden te rijden.
Maar afijn, als je gewend bent om in echt kleine groepjes of alleen te rijden... Dan is 10 wel even slikken ja
VuurVleugels schreef:Haha, daarom. Maar bedankt voor het meedenken!
Sodera schreef:Mijn handbagage is nog nooit gewogen, zolang je het niet incheckt… zou goed moeten gaan, denk ik!
Met wie vlieg je?