Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Ze waren al een aantal keer uit geweest.Ze is ook een paar keer in zijn huis geweest.Ik vind het niet netjes dat hij dan ook met andere vrouwen afspreekt en gaat hij dan ook met al die vrouwen naar bed?
M_D_H schreef:Britta31 schreef:Dat de jongen waar mijn dochter contact mee had en natuurlijk leuk vond vroeg of ze het erg vond dat hij met meer meisjes uit ging,dan kon hij later kiezenToen was hij boos dat ze geen contact meer wou.
Ineke2 schreef:Achgut arme jongen… Wat een loser.
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo goed
Zolang je niet in een relatie zit, zit je nergens aan vast toch?
Mag je daten wie je wil
Als ik die jongen was had ik het niet eens gevraagd
Je bent als je alleen maar date niet exclusief tenzij je bespreekt exclusief te zijn
En uiteraard mag zij hierin haar eigen keuze maken, maar ik zie niet in waarom de jongen een loser zou zijn
_San87_ schreef:M_D_H schreef:Hij mag teleurgesteld zijn toch?
Ja, maar dan mag iemand hem nog wel een loser vinden omdat hij boos wordt om een consequentie van zijn eigen actie, me dunkt.
M_D_H schreef:_San87_ schreef:Ja, maar dan mag iemand hem nog wel een loser vinden omdat hij boos wordt om een consequentie van zijn eigen actie, me dunkt.
Dat mag, maar ik las de loser niet als de reactie op het boos worden vanwege een consequentie op zijn eigen actie.
_San87_ schreef:M_D_H schreef:
Dat mag, maar ik las de loser niet als de reactie op het boos worden vanwege een consequentie op zijn eigen actie.
Ja, dat is jouw aanname geweest. Die niet klopte, lees ik net.
M_D_H schreef:_San87_ schreef:
Ja, dat is jouw aanname geweest. Die niet klopte, lees ik net.
Ik lees echt iets heel anders.
Ik lees energie verspilling en het vertrouwen wat beschadigd is. Ergo, een loser.
Ik lees oprecht nergens dat jouw aanname vermeld wordt en dat de jongen een loser genoemd wordt omdat hij boos werd.
Maar goed, let's agree to disagree
Ineke2 schreef:M_D_H schreef:
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo goed
Zolang je niet in een relatie zit, zit je nergens aan vast toch?
Mag je daten wie je wil
Als ik die jongen was had ik het niet eens gevraagd
Je bent als je alleen maar date niet exclusief tenzij je bespreekt exclusief te zijn
En uiteraard mag zij hierin haar eigen keuze maken, maar ik zie niet in waarom de jongen een loser zou zijn
Het gaat erom dat de jongen boos is, nadat de keuze die Britta haar dochter nam geen contact meer te hebben.
Als je niet met de consequentie kunt leven van je eigen keuze ben je in mijn ogen in dit geval echt een lozer.
M_D_H schreef:Maar is er uitgesproken dat ze in een relatie zaten, of dat ze exclusief waren?
Zolang dat niet is, mag hij alles doen wat hij wil, ook met andere vrouwen afspreken en er het bed mee in duiken.
Het is natuurlijk een ergenis topic en je mag dit uiteraard ergelijk vinden, maar zolang er geen afspraken gemaakt zijn tussen je dochter en deze jongen is aannemen dat ze exclusief zijn niet meer dan een aanname.
Ik vind ook niet dat je kan zeggen dat het niet netjes is. Het is juist netjes dat hij dit meld, had hij niet hoeven doen
Urbanus schreef:TDIL: ik ben vaak een banketstaaf geweest.
Urbanus schreef:Jongens, even, ben tegenwoordig braaf getrouwd.
Maar ik verwacht echt geen monogamie of exclusiviteit als we een beetje daten of seksen. Dat vind ik ook superbenauwend als het zo pril is. Tenzij ik natuurlijk superverliefd ben maar dat is echt op 1 hand te tellen.
Urbanus schreef:Jongens, even, ben tegenwoordig braaf getrouwd.
Maar ik verwacht echt geen monogamie of exclusiviteit als we een beetje daten of seksen. Dat vind ik ook superbenauwend als het zo pril is. Tenzij ik natuurlijk superverliefd ben maar dat is echt op 1 hand te tellen.