Mijn wekker gaat pas over 2 uur.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Dat ik al een week ruk slaap na een nieuwe stroom van verwijten van schoonzus. Ze is nu heilig overtuigd van haar complot theorie dat ik alles eraan doe om mijn man te scheiden van zijn familie. De gekste dingen zijn vorige week voorbij gekomen. Ondertussen mag ik niet meer naar feestjes van de neefjes etc.
Overdag kan ik het goed van mij zetten. Iedereen steunt mij er ook in en ziet ook wel in dat het niet goed gaat met schoonzus. Maar die nachtmerries die ik er over heb ‘s nachts, waarna ik weer uren wakker lig. Pfff
Moestuin schreef:Dat ik al een week ruk slaap na een nieuwe stroom van verwijten van schoonzus. Ze is nu heilig overtuigd van haar complot theorie dat ik alles eraan doe om mijn man te scheiden van zijn familie. De gekste dingen zijn vorige week voorbij gekomen. Ondertussen mag ik niet meer naar feestjes van de neefjes etc.
Overdag kan ik het goed van mij zetten. Iedereen steunt mij er ook in en ziet ook wel in dat het niet goed gaat met schoonzus. Maar die nachtmerries die ik er over heb ‘s nachts, waarna ik weer uren wakker lig. Pfff
Ineke2 schreef:Moestuin schreef:Dat ik al een week ruk slaap na een nieuwe stroom van verwijten van schoonzus. Ze is nu heilig overtuigd van haar complot theorie dat ik alles eraan doe om mijn man te scheiden van zijn familie. De gekste dingen zijn vorige week voorbij gekomen. Ondertussen mag ik niet meer naar feestjes van de neefjes etc.
Ik vind dit echt heel naar om te lezen. Is er niemand ( liefst een buitenstaander) met wie je goed over zou kunnen praten?
Nayomie schreef:MyWishMax schreef:Zometeen vaccinatie en ik ben echt dood zenuwachtig. Stom gedoe van mezelf
Dit had ik gisteren ook. Die prik doet me niet zo veel, maar niet wetende hoe alles klopte nieuwe omgeving etc, gaf me zo veel paniek. Hopelijk valt het voor jou mee!
Niece schreef:5 secondendat zijn er 6 te lang
Ik heb liever dat ze t er in rammen en dan snel door, ik vergeet namelijk gewoon te ademen.
Niece schreef:5 secondendat zijn er 6 te lang
Ik heb liever dat ze t er in rammen en dan snel door, ik vergeet namelijk gewoon te ademen.