Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 05:47

En... Wakker :Z

Mijn wekker gaat pas over 2 uur.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 06:31

Zucht het is alweer maandagochtend…
Ik ben nog steeds doof ondanks 2x naar de huisarts te zijn geweest. Het is zo vermoeiend met werken als ik de mensen om mij heen niet goed hoor.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 06:41

Goeie morgen...
6 uur deze ochtend komt vriend terug naar bed: "ik weet niet hoe ik me voel" (hij is sinds vrijdag thuis gebleven vanwege koorts, moeheid en dat soort algehele malaise (negatief getest overigens)). Barst vervolgens in het donker in tranen uit omdat hij graag wil gaan werken maar eigenlijk zelf ook weet dat dat echt niet slim is. Ik troost hem totdat hij denk dat zijn loopneus wel raar aanvoelt. Hij doet het licht aan, natuurlijk, heel het beddengoed onder gebloed-snottert. Dus dan maar uit bed en met koud water en dreft aan de gang. Zo had ik me mijn vrije maandag ochtend niet voorgesteld. Daar gaat mijn plan om uit te slapen :\

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 07:11

Ik zit in de Sprinter die door een technische storing (nog) niet kan vertrekken. In theorie had ik nu alsnog de Intercity kunnen pakken, ware het niet dat de deuren van de trein gesloten blijven dus ik kan geen kant op.
Zit ik dan met mijn goeie gedrag.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 07:20

Nieuwe huisgenoot die recyclen maar aan z'n schoen lapt, waaronder restafval in de gft-container en sigarettenpeuken bij het plastic... En een huisbaas die het restafvalpasje al máánden niet heeft teruggelegd in huis. Zo vermoeiend dit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 08:37

Dat ik al een week ruk slaap na een nieuwe stroom van verwijten van schoonzus. Ze is nu heilig overtuigd van haar complot theorie dat ik alles eraan doe om mijn man te scheiden van zijn familie. De gekste dingen zijn vorige week voorbij gekomen. Ondertussen mag ik niet meer naar feestjes van de neefjes etc.

Overdag kan ik het goed van mij zetten. Iedereen steunt mij er ook in en ziet ook wel in dat het niet goed gaat met schoonzus. Maar die nachtmerries die ik er over heb ‘s nachts, waarna ik weer uren wakker lig. Pfff

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 08:41

Moestuin schreef:
Dat ik al een week ruk slaap na een nieuwe stroom van verwijten van schoonzus. Ze is nu heilig overtuigd van haar complot theorie dat ik alles eraan doe om mijn man te scheiden van zijn familie. De gekste dingen zijn vorige week voorbij gekomen. Ondertussen mag ik niet meer naar feestjes van de neefjes etc.

Overdag kan ik het goed van mij zetten. Iedereen steunt mij er ook in en ziet ook wel in dat het niet goed gaat met schoonzus. Maar die nachtmerries die ik er over heb ‘s nachts, waarna ik weer uren wakker lig. Pfff

:(:) Ik vind dit echt heel naar om te lezen. Is er niemand ( liefst een buitenstaander) met wie je goed over zou kunnen praten?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 08:57

Moestuin schreef:

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 09:03

Moeders die lak hebben aan het welzijn van hun kind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 09:05

Ineke2 schreef:
Moestuin schreef:

:(:) Ik vind dit echt heel naar om te lezen. Is er niemand ( liefst een buitenstaander) met wie je goed over zou kunnen praten?

Ja! Ik heb gelukkig een hele goede vriendin waarmee ik het er over kan hebben. Overdag ben ik er ook totaal niet mee bezig. Het is echt als ik slaap dat het omhoog komt. Het doet mij wel wat. Ik heb onlangs het bericht nog eens gelezen dat zij als aanleiding heeft genomen om zo uit te vliegen en het is echt een super net bericht.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 09:11

Straks testen voor autisme bij het GGZ en nu dus heel zenuwachtig. Heb ook geen idee wat ze gaan doen en dat maakt het alleen nog maar erger. Amper geslapen vannacht. :\

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 09:20

Ik kreeg vorige week een uitnodiging voor een onderzoek naar de vaccinaties.
Wat hebben ze nodig:

- Basisonderzoek: 5 keer bloedprikken
- Aanvullend onderzoek (niet verplicht): 2 keer bloedprikken, 4 keer bloedafname, 3 keer een neusswab, 2 keer ontlasting.

Vergoeding:
Basisonderzoek: een leuk presentje (????? :'))
Aanvullend onderzoek: een leuk presentje, óf een cadeaubon van 25 euro.
En alles bij elkaar duurt dit onderzoek een jaar. :')

Joe! :wave:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 09:31

TessaxQuincy schreef:
Straks testen voor autisme bij het GGZ en nu dus heel zenuwachtig. Heb ook geen idee wat ze gaan doen en dat maakt het alleen nog maar erger. Amper geslapen vannacht. :

Heel veel succes! Mijn ervaring is dat het enorm meeviel. Wel heel intensief dus daarna lekker rustig aan doen. :knuffel:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 09:31

Zometeen vaccinatie en ik ben echt dood zenuwachtig. Stom gedoe van mezelf

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 09:34

MyWishMax schreef:

Dit had ik gisteren ook. Die prik doet me niet zo veel, maar niet wetende hoe alles klopte nieuwe omgeving etc, gaf me zo veel paniek. Hopelijk valt het voor jou mee! :(:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 09:53

Nayomie schreef:
MyWishMax schreef:

Dit had ik gisteren ook. Die prik doet me niet zo veel, maar niet wetende hoe alles klopte nieuwe omgeving etc, gaf me zo veel paniek. Hopelijk valt het voor jou mee! :(:)

Voel jij je oke vandaag? :(:)

Hier is het alles, zowel de prik, als eventuele bijwerkingen en niet weten hoe alles daar werkt. En ik vind mezelf een aansteller met prikken, dus moeilijk aan te geven dat het zo eng is voor mij := ben dan toch bang dat ze denken dat je weer zo'n zeikerd hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:00

MyWishMax schreef:

Precies dit dus. We redden het wel!..

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:01

Tessa sterkte bij de GGZ.

Poes wil ook niet meer eten.
Dierenarts is gebeld daar gaan we heen. Misschien zoals een bokker schreef een luxatie.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:03

Hier viel het echt mee, het was meer darten, zat 5 seconden en toen kon ik weer opstaan en weg. De prikker zag overigens dat ik gespannen was, dus deed het ook heel snel. Hoop dat het voor jou ook snel kan want dan ben je er gauw vanaf. Van de prik zelf weinig gevoeld.

Ik voel me eigenlijk heel prima, wel lastig dat ik op 1 arm niet kon slapen maar kan gelukkig nog alles behalve op 1 zij slapen. Voel me ook niet ziek verder. Beetje spierpijn, in mijn arm maar ik blijf het goed bewegen.

Niece, jij ook succes!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:04

Het is echt heel overzichtelijk daar! Ik heb er normaal ook veel moeite mee, maar dit viel me erg mee. (Scheelt dat ik totaal niet bang ben voor prikken, maar wel voor alles eromheen dus). Maar ze zijn erg duidelijk wat ze willen weten. En eigelijk ook heel erg relaxed. Nemen echt de tijd voor je.

Prikje zelf stelde ook niks voor, en daarna (ben gister geweest) ook geen last van. Met wakker worden vanmorgen alleen een gevoelige plek, maar niks vervelends.

Vanmiddag ben je alweer geweest, hoop dat je er dan toch goed naar terug kan kijken. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:27

5 seconden -O- dat zijn er 6 te lang :')
Ik heb liever dat ze t er in rammen en dan snel door, ik vergeet namelijk gewoon te ademen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:29

Niece schreef:
Ik heb liever dat ze t er in rammen en dan snel door, ik vergeet namelijk gewoon te ademen.

Ja 5 seconden in de stoel, 1-2 seconden prikken. Ik was nog halverwege de zin waarop ik antwoord gaf op de prikker zijn vraag en voor ik mijn zin af had gemaakt, was het al klaar. _O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:30

Moestuin schreef:

Ik had/heb ook zo’n schoonzus en maakte me er ook druk om want ze kreeg bijna de hele familie mee maar op een gegeven moment had ik zoiets van :wave:
Haar manier van denken kon ik toch niet veranderen dus lekker laten denken en met je eigen leven verder gaan.
Mijn man zag het gelukkig ook in en zo niet had hij alleen kunnen gaan want ik heb er echt afstand van gedaan.

Succes moestuin en sterkte!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:39

Niece schreef:

Ja en dan de vraag of je wel eens flauw gevallen bent door vaccinatie. Nou, misschien niet door de vakantie, maar wel geregeld bijna door eigen spanning en bij bloedprikken wel helemaal. :=

Dus nee, eigenlijk niet.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:57

Niece schreef:
MyWishMax schreef:

Precies dit dus. We redden het wel!..

Hier ook en ik ben morgen avond aan de beurt. :(:)