En dat ik toch het idee heb dat de vriendschap met mijn tweede moeder voorbij is. Weet niet wanneer de brief aan is gekomen maar ik ga er maar vanuit dat ze het inmiddels wel weet. Heb daar ook een onrustig gevoel bij , maar het is niet anders
Aan de andere kant als ik zoiets zou ontvangen zou ik ook wel graag even na willen denken. Ik hoop in ieder geval ook als de vriendschap niet langer door kan gaan ze dit gewoon zegt. Gelukkig gaat het niet zo worden met al die andere mensen waarmee de vriendschap kapot is gegaan. Ik weet nu dat het wel weer beter gaat worden en ik er wel weer bovenop kom. Maar het is wel pijnlijk dat we nu zo langs elkaar leven

Ben uiteraard al in gesprek, maar waar het nou mis gaat. Ik wacht op iets, maandag op bus gegaan, donderdag zag ik het in post nl app staan, ook andere post. Donderdag niks bezorgd
. Nu zie ik voor vandaag in de app 1 poststuk staan, met zo”n herstelsticker. Vreemd want adres klopt, is “gewoon” een blauwe envelop. En het gene waar ik wachtte staat er niet tussen. Dus vrees het ergste. Was ook nog eens iets wat ik via bol besteld had en zonder dat ik dat vooraf wist is dat zonder T&T verstuurd.
Vergeten mijn wekker uit te zetten
Echt al een week lang vind ik overal plukken ondervacht, valt niet tegenop te borstelen of te stofzuigen.
.