Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:52

Heel zenuwachtig zijn voor het vaccin van morgen. Voel de hele tijd zo'n kriebel in mijn buik heel vervelend. Gelukkig moet ik nog 300 foto's uitzoeken.

En dat ik toch het idee heb dat de vriendschap met mijn tweede moeder voorbij is. Weet niet wanneer de brief aan is gekomen maar ik ga er maar vanuit dat ze het inmiddels wel weet. Heb daar ook een onrustig gevoel bij , maar het is niet anders :( Aan de andere kant als ik zoiets zou ontvangen zou ik ook wel graag even na willen denken. Ik hoop in ieder geval ook als de vriendschap niet langer door kan gaan ze dit gewoon zegt.

Gelukkig gaat het niet zo worden met al die andere mensen waarmee de vriendschap kapot is gegaan. Ik weet nu dat het wel weer beter gaat worden en ik er wel weer bovenop kom. Maar het is wel pijnlijk dat we nu zo langs elkaar leven :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 21:18

DiscoDipp schreef:
Bedrijven die je afwijzen omdat je in 1 van de 4 pré’s geen ervaring hebt.

Allemaal prima en wel. Maar misschien kun je dan eerst een gesprek aan gaan? Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt, en daarbij hoe moet ik ergens ervaring in krijgen als mijn vraag geweigerd wordt?

Annoyed af :roll:

Wat ook leuk is als je solliciteer op een vacature dat ze geen werk hebben. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 00:13

Er zit een wilde eend onder mijn slaapkamerraam, luid te kwaken. Shut up ik wil slapen!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 00:21

Mijn schermtijd, en dat het weer een serieus probleem aan het worden is.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 00:44

Dat ik vandaag amper een zin uit m’n strot krijg zonder te janken en gisteren hallucinaties had van mijn medicatie daarom ben ik bang om te gaan slapen vanavond.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 08:06

Dat er om half 7 vanmorgen iets ( een pallet oid) keihard op de grond werd gelost buiten... Vervolgens vinden kinderen het leuk om over de galerij te gaan rennen voor 7 uur s’ochtends.

Mijn humeur is nu dus niet al te best.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 09:19

Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft.
Gisteren een herhaling classificatie gesprek van de gîte gehad. Laatste 5 jaar meer dan 20000 euro in luxe geïnvesteerd zoals een warmte pomp voor het zwembad en een mooie serre over het zwembad . Toch verliezen we misschien een ster want de dame vond het te licht boven en ik moet gaan verduisteren. Nog nooit een toerist iets van gezegd of last van gehad en ik ga dat niet doen want het is al zo donker overdag.
Dus vannacht slecht geslapen want ik ben pissig.
Dus waarschijnlijk gaan we 2022 stoppen met de gîte want een speelzaal bouwen voor de toeristen daarvan is bouwvergunning begin deze maand geweigerd. Dus lag te piekeren en waarschijnlijk tijd om te stoppen want ik vind dit geneuzel niet leuk.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 09:29

Ik moet straks een annotatie schrijven maar ik weet niet hoe |( |(

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 09:42

Sanniejtjuh schreef:
Post nl die onze post kwijt maakt -O- Ben uiteraard al in gesprek, maar waar het nou mis gaat. Ik wacht op iets, maandag op bus gegaan, donderdag zag ik het in post nl app staan, ook andere post. Donderdag niks bezorgd : . Nu zie ik voor vandaag in de app 1 poststuk staan, met zo”n herstelsticker. Vreemd want adres klopt, is “gewoon” een blauwe envelop. En het gene waar ik wachtte staat er niet tussen. Dus vrees het ergste. Was ook nog eens iets wat ik via bol besteld had en zonder dat ik dat vooraf wist is dat zonder T&T verstuurd.

Ik ga er na vandaag maar eens berichtje aan wagen. Kreeg laatst post van ziekenhuis, die ook kwijt leek, was gewoon een maand onderweg geweest, ook met gewoon correct adres. Al eerder post gedoe gehad, klaar mee

Soms klopt alles maar sorteert de machine hem in de verkeerde wijk en zit je poststuk dus mss wel in een heel andere stad. Gebeurt wel vaker helaas als alles gewoon correct is opgeschreven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 10:10

8)7 Vergeten mijn wekker uit te zetten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-21 10:14

Moderatoropmerking:
Bericht leeggehaald op verzoek plaatser

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 10:39

capopjekop schreef:
Sanniejtjuh schreef:
Post nl die onze post kwijt maakt -O- Ben uiteraard al in gesprek, maar waar het nou mis gaat. Ik wacht op iets, maandag op bus gegaan, donderdag zag ik het in post nl app staan, ook andere post. Donderdag niks bezorgd : . Nu zie ik voor vandaag in de app 1 poststuk staan, met zo”n herstelsticker. Vreemd want adres klopt, is “gewoon” een blauwe envelop. En het gene waar ik wachtte staat er niet tussen. Dus vrees het ergste. Was ook nog eens iets wat ik via bol besteld had en zonder dat ik dat vooraf wist is dat zonder T&T verstuurd.

Ik ga er na vandaag maar eens berichtje aan wagen. Kreeg laatst post van ziekenhuis, die ook kwijt leek, was gewoon een maand onderweg geweest, ook met gewoon correct adres. Al eerder post gedoe gehad, klaar mee

Soms klopt alles maar sorteert de machine hem in de verkeerde wijk en zit je poststuk dus mss wel in een heel andere stad. Gebeurt wel vaker helaas als alles gewoon correct is opgeschreven.

Ja snap dat kan gebeuren, maar helaas ook post die ik gewoon niet meer ontvangen heb. En als dat een persoonelijk kaartje iod is vind ik dat wel echt heel vervelend :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 10:43

Zenuwen voor de vaccinatie ben misselijk en een droge keel blij dat ik al redelijk vroeg aan de beurt ben

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 10:48

Dat ik een langere tijd veel gedaan heb naast een fulltime opleiding, en ik daar 0,0 waardering voor krijg.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 10:51

pien_2010 schreef:
Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft.
Gisteren een herhaling classificatie gesprek van de gîte gehad. Laatste 5 jaar meer dan 20000 euro in luxe geïnvesteerd zoals een warmte pomp voor het zwembad en een mooie serre over het zwembad . Toch verliezen we misschien een ster want de dame vond het te licht boven en ik moet gaan verduisteren. Nog nooit een toerist iets van gezegd of last van gehad en ik ga dat niet doen want het is al zo donker overdag.
Dus vannacht slecht geslapen want ik ben pissig.
Dus waarschijnlijk gaan we 2022 stoppen met de gîte want een speelzaal bouwen voor de toeristen daarvan is bouwvergunning begin deze maand geweigerd. Dus lag te piekeren en waarschijnlijk tijd om te stoppen want ik vind dit geneuzel niet leuk.

Te licht? Hoe dan?
Mijn ervaring met in Frankrijk slapen (al dan niet op het platteland) is dat het er zo donker kan zijn dat je soms niet merkt of je je ogen nu open of dicht hebt.
Heerlijk, zo weinig lichtvervuiling.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 11:09

theadora99 schreef:
Dat je in noodgevallen een eigen verklaring in moet vullen. Dus als ik met spoed naar de huisartsenpost moet, ga ik eerst even rustig een eigen verklaring opzoeken, invullen en zorgen dag ik hem mee kan nemen :') ben niet tegen de avondklok oid maar dit lijkt me niet per se handig

Ik heb er eentje in mijn auto liggen waar op staat medisch noodgeval dier (enige reden die ik ècht kan bedenken). Hoeft alleen de datum nog op en een pen heb ik altijd in m’n auto liggen.
Ga altijd met de auto naar stal dus heb ‘m dan altijd bij.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 11:16

Mijn hond valt uit elkaar := Echt al een week lang vind ik overal plukken ondervacht, valt niet tegenop te borstelen of te stofzuigen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 11:27

Pien wat jammer van die vrouw haar beoordeling.
Ik snap heel goed dat je wil stoppen.
Kan je ook zonder haar ster(ren) particulier verhuren?

Ergernis, rekening van de garage.
Buurvrouw haar pakket zou bij ons zijn afgegeven, maar tijd van afgeven waren wij bij de garage.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:23

De oneerlijkheid die je als student over je heen krijgt en moet accepteren ondanks dat het gewoon niet klopt.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:31

dat ik best een eind moet rijden naar stal en ik mijn
Frisse 6 jarige sportpaard gewoon goed wil trainen
En dat de helft van de week (niet ohz) in het water valt door een egoïstisch koppel. Op zaterdag neem ik altijd mijn 2,5 jarige zoontje mee, dan helpt hij me de stal uit te mesten etc. Vandaag kon ik mijn paard amper ergens laten, dat koppel had de 4 plaatsen in de stapmolen bezet, na 15 min dat mijn paard los stond in het achterste deel vd piste kwamen die die plek ook claimen en een ander paard van hun stond op “mijn” weide (die zijn opgedeeld door de stalbaas). Echt ik ben zo kwaad. Gelukkig heeft een stalgenootje (die zag hoe hard ik baalde) haar net nog buiten gezet samen met haar paard.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:42

Ik zou daar wel wat van zeggen Steffie. Zeker wbt de weides als ze duidelijk door de staleigenaar zijn opgedeeld.
Maar ook gewoon dat enigszins overleg en elkaar wat ruimte gunnen wel zo fijn is.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:49

Mensen die hun hond een schokband omdoen. Arm dier stond ik volledige spelboog tegenover Zhiva, krijgt die een schok, arm dier..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:56

Loeky01 schreef:
De oneerlijkheid die je als student over je heen krijgt en moet accepteren ondanks dat het gewoon niet klopt.

Welkom in de grotemensenwereld :(:).

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:59

_San87_ schreef:
Loeky01 schreef:

Ik ken de grotemensenwereld, ben best wel wat gewend. Dit is mijn 2e opleiding, heb 1 jaar gewoon fulltime gewerkt in een ziekenhuis inclusief doodsbedreiging omdat zij te laat waren voor hun afspraak :Y). Vorig jaar 3e jaars stage in het gedwongen kader gelopen waar het ook niet zo schattig is. Maar als je tegen mij zegt dat ik niet eerlijk zou zijn omdat je 1 persoon gelooft die het niet zo lekker met mij kan vinden ondanks alle energie die ik er in steek, ben ik er klaar mee. Ik ben een boel dingen, maar niet oneerlijk.
Laatst bijgewerkt door Loeky01 op 23-01-21 15:00, in het totaal 2 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:59

_San87_ schreef:
Loeky01 schreef:

Is niet echt een aardige reactie zeg. Verbeter de grotemensenwereld en begin bij jezelf.