Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Romy1234 schreef:Ik heb er ook weer 1 hoor.
Had een kledingpakket te koop waar zowel gebruikte kleding als nieuwe kleding in zat, iemand die wou het op komen halen voor een acceptabel bod (had er liever iets meer voor gewild maar ze klonk zo enthousiast dat ik dacht oké prima).
Kreeg de vraag of alles heel was, ja of ik moet iets over het hoofd gezien hebben.
In de advertentie ook vermeld dat het verschillende maten zijn maar allen wel als 42 valt.
Opgehaald, krijg ik later bericht dat er een stuk of 8 dingen kapot waren en dat er andere maten dan 42 bij zat.
Dus gevraagd of ze foto’s wou sturen van de kapotte items, krijg ik 3 foto’s, 1 inderdaad met kleine gaatjes in een shirt, 1 waar ik niks op zag en 1 van een nieuw jurkje met in ene dikke krassen er op (alsof er met een mesje in gesneden was).
Aangegeven dat ik zeker wist dat dat jurkje echt niet zo meegegeven was aangezien ik dat nagekeken heb, dat shirt over het hoofd gezien en een verklaring wat er was met die van foto 2.
Bleek een vlek in te zitten (gok met de was er wel uit te krijgen), en dat ik haar wil compenseren voor die 2 items.
Krijg ik toch terug dat ze vind dat ze genept is, en alle kleding past niet en dat jurkje haalde ze echt zo uit de tas etc.
Ik heb haar van te voren aangegeven dat ze de kleding mocht bekijken, en aan de deur nogmaals aangegeven dat dat geen probleem was, wou ze niet, en nu dit.
Ik krijg een beetje het idee dat ik degene ben die genept word hier.
Op de vraag of ze haar rekeningnummer wil doorgeven zodat ik haar kan compenseren voor de 2 items wat ik over het hoofd heb gezien krijg ik geen reactie…
Vind het heel vervelend dat de kleding haar blijkbaar niet past maar valt allemaal echt als 42, en voor mij te groot geworden.
Wat zouden jullie hiermee doen?
Romy1234 schreef:Bedankt, zit ik met mijn gevoel toch goed.
Ik heb de gehele conversatie gewoon nog staan inderdaad, maar goed als zij niet reageert dan houd het op.
In eerdere bericht kwam het er op neer dat ze eigenlijk wel dr geld terug wou, maar dat ga ik dus niet doen, behalve voor de 2 beschadigde dingen.
Ik heb de gehele conversatie gewoon nog staan inderdaad, maar goed als zij niet reageert dan houd het op.
In eerdere bericht kwam het er op neer dat ze eigenlijk wel dr geld terug wou, maar dat ga ik dus niet doen, behalve voor de 2 beschadigde dingen.
Vjestagirl schreef:Ik heb nu een rare via vinted. Ik had van meerdere verkopers shirts gekocht. Van 4 van de 5 kreeg ik binnen 2 dagen verzend bevestiging, de 5de bleef stil. En bleef stil. En bleef stil.
Na een week een berichtje gestuurd wanneer ik kon verwachten dat het verzonden werd. Daarop kreeg ik vrij snel antwoord dat ze geen notificatie had gehad dat ze een verkoop had, maar dat ze dezelfde dag nog zou verzenden. En erg gebeurde niets, en gebeurde niets en gebeurd niets. Na nog 5 dagen heb ik de koop geannuleerd, met als reden "verkoper reageert niet". Nu is vinted dus aan het wachten tot de verkoper daarop reageert, voordat ik m'n geld terug krijg
anca schreef:Romy1234 schreef:Bedankt, zit ik met mijn gevoel toch goed.
En zelfs dat zou ik niet doen hoor. Ze kreeg de kans het te bekijken . Niet gedaan dus pech voor haar.
Xanthippe schreef:...(was via FB), staat dat ze van de andere kant van het land is.
Dat wordt dus helemaal niets.
Ik vind het ook best vreemd dat zij hier dan op reageert, want publiceer toch in groepen die hier in de buurt liggen.
Tallie1979 schreef:Vanmorgen een bericht gestuurd naar een verkoper.
Ik bied de vraagprijs (75 euro) kunt u opsturen?
Hij: Akkoord met bod. Nee, kan alleen afhalen.
Nou ja, ok, dan rij ik erheen.
Ik:” Kunt u vanmiddag?”
Hij:”Ja, kan vanmiddag, maar hoor dat mijn vraagprijs te laag is en ik wil dus 125 hebben.”
Hey koekenbakker. Zoek het effe uit!
_Mir schreef:Ik heb me toch een rare verkoper. Hij wil pas een paar uur van te voren zijn adres geven.
Het gaat niet eens om iets duurs en we hebben al enkele dagen contact over het afspreken. Ik heb gezegd dat ik wel verder zoek omdat ik zo niet weet hoe lang het rijden is dus niet kan plannen of ik het wel op de afgesproken tijd kan halen.
Wat een moeilijk mens, laat maar weer zitten.