Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JudithGigi schreef:UO: Het zou niet als standaard gezien moeten worden dat je een koffiezetapparaat in huis hebt. Wij drinken het zelden en bezoek verwacht toch steeds dat we het hels zware apparaat uit de garage slepen
JudithGigi schreef:UO: Het zou niet als standaard gezien moeten worden dat je een koffiezetapparaat in huis hebt. Wij drinken het zelden en bezoek verwacht toch steeds dat we het hels zware apparaat uit de garage slepen
Aight schreef:JudithGigi schreef:UO: Het zou niet als standaard gezien moeten worden dat je een koffiezetapparaat in huis hebt. Wij drinken het zelden en bezoek verwacht toch steeds dat we het hels zware apparaat uit de garage slepen
deze vind ik echt unpopulair!! hahaha
Vraag je mensen dan wel ''op de koffie'' of hoe nodig je ze uit voor een gezellig praatje?
Bij vriendinnen die niet van koffie houden (en het apparaat ook in de garage staat) drink ik vrijwel nooit koffie. Maar als ik op een verjaardag van een tante kom, dan is stiekem wel de verwachting dat het niet gek is als ik ''koffie'' zeg bij wat je wil drinken toch?
Menino schreef:gewoon instant koffie nemen toch?
Niets mis mee, en je hebt best lekkere varianten tegenwoordig.
Aight schreef:Hier komen mensen 'for a cuppa,' dus nee, ik nodig geen mensen uit op de koffie.JudithGigi schreef:UO: Het zou niet als standaard gezien moeten worden dat je een koffiezetapparaat in huis hebt. Wij drinken het zelden en bezoek verwacht toch steeds dat we het hels zware apparaat uit de garage slepen
Vraag je mensen dan wel ''op de koffie'' of hoe nodig je ze uit voor een gezellig praatje?
Bij vriendinnen die niet van koffie houden (en het apparaat ook in de garage staat) drink ik vrijwel nooit koffie. Maar als ik op een verjaardag van een tante kom, dan is stiekem wel de verwachting dat het niet gek is als ik ''koffie'' zeg bij wat je wil drinken toch?
edit: om toe te voegen, ik lust en drink alle koffie (oplos, nespresso, senseo, filter)
MarlindeRooz schreef:Tsss als ik heulemaal naar Engeland kom verwacht ik minimaal een latte macchiato elke ochtend Mkango.
JudithGigi schreef:Aight schreef:
Ik ben sowieso meer een uitnodigen voor het eten dan een uitnodigen voor de koffie mens![]()
Ik verwacht altijd wel dat bepaalde mensen koffie willen en haal hem dan van te voren al uit de garage, maar eigenlijk vind ik het heel raar dat dat zo standaard isMenino schreef:gewoon instant koffie nemen toch?
Niets mis mee, en je hebt best lekkere varianten tegenwoordig.
Ik dacht dat dit not done was voor koffiedrinkers?
Menino schreef:Nah, als ik kampeer drink ik ook gewoon oploskoffie, en ik verwacht echt geen barista als ik bij iemand op bezoek ben (die zelf geen koffie drinkt).
Ik denk dat veel mensen ook om koffie vragen, juist omdat dat zo standaard is. Als mensen dan verwend gaan lopen doen omdat het oploskoffie is, dan verdien je ook geen goede koffie hoor
Aight schreef:deze vind ik echt unpopulair!! hahaha
ikke schreef:Menino schreef:Nah, als ik kampeer drink ik ook gewoon oploskoffie, en ik verwacht echt geen barista als ik bij iemand op bezoek ben (die zelf geen koffie drinkt).
Ik denk dat veel mensen ook om koffie vragen, juist omdat dat zo standaard is. Als mensen dan verwend gaan lopen doen omdat het oploskoffie is, dan verdien je ook geen goede koffie hoor
Als je de economie in NL echt plat wil leggen, moet je de koffie uit kantoor weg halen
Captain schreef:Het gaat mij niet zozeer over de poetsplaats bezet houden, maar wel dat dat paard daar dus maar staat te wachten en niks te doen (op stal kunnen ze tenminste nog even hooi vreten) terwijl de eigenaar even tiktok door moet scrollen. Koekoek!
Nielojram schreef:JudithGigi schreef:UO: Het zou niet als standaard gezien moeten worden dat je een koffiezetapparaat in huis hebt. Wij drinken het zelden en bezoek verwacht toch steeds dat we het hels zware apparaat uit de garage slepen
'Hels zware apparaat'
Je hebt dus blijkbaar een prima koffiezet-apparaat?
Het gemiddelde blokkertje weegt nl niets.