_sylvia_ schreef:Binnen 15 minuten was de vorige keer 90/95% uitverkocht.
Wow snel hoor. Ik zorg dat ik om 19.50u klaar zit en dan heb ik hopelijk alles wat ik graag wil hebben

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Iloveiswan schreef:Zo lange tijd niet meer gereageerd hier. Erg druk gehad en gisteren te horen gekregen dat ik een litteken op me oog heb dus eigenlijk geen lenzen meer dragen maar dan zie ik niks. Heb ook geen bril maar die komt volgende week ongeveer hopelijk.
Tussendoor heb ik 4 x 10 waxmelts op de huishoudbeurs gekocht dus voorlopig ben ik wel zoet en ga ik niks meer kopen. Heb ook niet echt iets op me lijstje staan nu.
Lees wel de hele tijd mee zover het me lukt met mijn ogen
Stamper schreef:Iloveiswan schreef:Zo lange tijd niet meer gereageerd hier. Erg druk gehad en gisteren te horen gekregen dat ik een litteken op me oog heb dus eigenlijk geen lenzen meer dragen maar dan zie ik niks. Heb ook geen bril maar die komt volgende week ongeveer hopelijk.
Tussendoor heb ik 4 x 10 waxmelts op de huishoudbeurs gekocht dus voorlopig ben ik wel zoet en ga ik niks meer kopen. Heb ook niet echt iets op me lijstje staan nu.
Lees wel de hele tijd mee zover het me lukt met mijn ogen
Oh jeetje balen zeg! Hopen dat het gaat helpen!
Wist niet eens dat je bij een litteken geen lenzen mocht dragen...
Heb ze zelf niet hoor. Alleen een bril als het echt nodig is en als ik het aan mijn ogen merk.
waxmeltsenzo schreef:Hoe is het litteken daar gekomen?
Skyex schreef:[ [url=m/udDmMT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joepie! Geurpost! Tnx wme! Ik heb nu honey vanilla op de brander. Ben benieuwd!
[ [url=m/XGDGvm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook ligt mijn lijstje voor SM (is dit de juiste afkorting hiervoor;)) klaar. PayPal is gecheckt en de site staat open.
Iemand een idee of het echt in minuten uitverkocht is? Of kan ik redelijk rustig aan doen? Kan me echt geen voorstelling maken van hoeveel mensen er daadwerkelijk klaar gaan zitten.
Sorry van de schuine foto's.
DeMolenhoek schreef:Skyex schreef:[ [url=m/udDmMT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook ligt mijn lijstje voor SM (is dit de juiste afkorting hiervoor;)) klaar. PayPal is gecheckt en de site staat open.
Iemand een idee of het echt in minuten uitverkocht is? Of kan ik redelijk rustig aan doen? Kan me echt geen voorstelling maken van hoeveel mensen er daadwerkelijk klaar gaan zitten.
Jij wilt echt geen muggen hé
Iloveiswan schreef:waxmeltsenzo schreef:Hoe is het litteken daar gekomen?
Dat is het leuke geeeeeen idee. De opticien wist het ook niet.
Heb wel vorig weekend een erg lange haar uit me oog gehaald was zeker 20 cm. Was zo verbaasd maar het kan zijn dat die het veroorzaakt heeft omdat het zo scherp is als je nagels vertelde ze me
Baal er heel erg van, heb al verwijsbrief maar moet nog via de huisarts en dan naar de oogarts.
DeMolenhoek schreef:Skyex schreef:[ [url=m/udDmMT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jij wilt echt geen muggen hé
Stamper: Ben je klaar? We zijn er bijna hoor