Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:http://www.womenshealthmag.nl/Health/ni ... jkt-waarom
https://www.trouw.nl/home/waarom-niezen ... ~aedae83a/
Grappig, ik wist helemaal niet dat dat erfelijk bepaald was en dat slechts ongeveer 25% van de mensen dit licht-nies-reflex heeft
Riddershow schreef:Koelen helpt vaak bij jeuk. Dus een simpel waslapje/natte handdoek kan al helpen. Je hebt ook koelende crèmes/gels die ook wat jeuk weghalen.
jolleknol schreef:kan nuttig zijn.ik houd me -sinds ik mn vriend ken- steeds meer met dingen in en rond de aarde bezig..
....of zou die al begonnen zijn?Citaat:Gaat er echt een WW3 aankomen?
Citaat:wat zou je kunnen doen om dit te overleven?
Citaat:Illuminatie (Rijkste familie op deze aarde die alle banken bezitten) Is het waar dat deze mensen alles zullen doen om nog rijker te worden?
Citaat:Net als de vraag of er leven is na de dood.
SavannahNx schreef:Riddershow schreef:Koelen helpt vaak bij jeuk. Dus een simpel waslapje/natte handdoek kan al helpen. Je hebt ook koelende crèmes/gels die ook wat jeuk weghalen.
Had toen eens een allergische reactie op een creme in mn gezicht en heb toen koelzalf gekregen van de dokter dus wel op recept. Werkt heerlijk.
xSCWx schreef:Ik heb een duur product gekocht om mijn werk uit te oefenen, maar hetgene blijft disfunctioneren. 1 jaar garantie, al meerdere keren terug gestuurd maar blijft fout gaan. Wat is nu mijn recht? (Details evt in pb)
Liesje1611 schreef:Waarom word ik wél lekgeprikt door muggen, en mijn vriend die snachts naast me ligt niet..?
Ik heb even geteld, heb in een week tijd 31 muggebultenen het is pas half mei!
En het aller belangrijkste; Hoe zorg ik ervoor dat ze me niet meer prikken zonder me elke dag (nu al) onder te dompelen in Deet?
Chasingmood schreef:Ik denk dat ie bedoeld dat ie dat met zijn huidige hersenen niet meemaakt, dat hij dan een compleet nieuw iemand is. En dan ben je je er niet van bewust dat dat al een tweede of derde leven is, maar voelt het gewoon als een eerste leven?
xMaxxiee schreef:Hoe kom ik ooit in slaap met al die jeuk... Iemand tips voor jeuk door zon/warmte allergie?