MarjanB schreef:T is wel modderig hier op de zwarte crosshoop wel dat t even droog blijft nu
Dat maakt me weinig uit

Oude schoenen aan maar. Maar hey, Kensington vanavond...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hillady schreef:Er is mij vandaag toch wat overkomen... Ik werk op stal, en vandaag stond er op schema dat er lekker veel paarden gelongeerd moesten worden. Wij natuurlijk telkens buienradar etc. in de gaten houden. Omdat het de hele tijd regende zijn wij maar gewoon door gaan longeren, waren immers toch al nat. Tot wij ons echt dood schrokken, en de paarden ook.
Zo uit het niets een super felle flits, en direct een behoorlijke klap erna. En ik meen het, ik heb zelf nog nooit zo'n harde klap mee gemaakt.
Paarden schrokken natuurlijk, direct ook hinniken. Wij zijn maar naar binnen gegaan en de paarden op stal gezet.
Bleek het dus, zo is het mij verteld hoor, een vuurbal te zijn die op een huis is ingeklapt een paar honderd meter verderop, wat natuurlijk is uitgelopen tot een huisbrand. Maar wat een schrik heb ik gehad, ben niet snel bang voor onweer. Helemaal niet zelfs, maar dit was wel indrukwekkend.
Mondy schreef:Dju... dood en dood eng dat...
Hier in eindhoven is t vanochtend ook ingeslagen in een spouwmuur van een huis. Ook een gigantische klap was dat in zowel mijn kant van eindhoven als zelfs in veldhoven.
pmarena schreef:Ik zou toch zweren dat ik net een Jolien op 3FM hoorde over stormchasen