Mag van mij vanavond wel een buitje vallen er is een waterton leeg en scheelt mij werk voor vanavond. En door de frisse temperaturen willen mijn plantjes het niet echt super doen buiten.
Bopje
Geplaatst: 09-06-15 10:30
Joolien schreef:
Zaterdag op zondag was t nog -2 hier in Twente, echt niet goed hoor.
Ik vraag mij af of ze elders op de wereld ook zulk raar weer hebben als hier in Nederland. Hele seizoenen werken we hier in 1 week af.
tine10
Geplaatst: 09-06-15 12:08
Hier nu flink bewolkt, af en toe zonnetje en lekker windje. Het is maar raar weer, maarrrrr eigenlijk wel erg prettig als we zo de hooibalen naar binnen moeten brengen. Meestal zweet je je het ongans, dat zal nu een stukje minder zijn. Is er toch nog een voordeel
T is zo raar, morgen schiet de temp ineens weer naar de 25 graden. Worden om me heen alweer mensen ziek, maar dat is neit zo vreemd. Valt me zelf mee dat ik nog niet verkouden ben ofzo.
dravergekkie
Geplaatst: 09-06-15 12:57
Ben vorige week ook grieperig geweest
Het is grijs en fris , heel soms komt de zon even door maar die is ook zo weer weg.
Ik wel hoor,das typisch Nederland.Zo loop je in een korte broek en T-shirt en zo loop de dag erop in een lange broek en winterjas. Vanmiddag een poosje zon gehad,maar nu zit het alweer dicht.En die pokkewind mag wel wat minder.Die moet blazen als het warm is,maar dan zie je hem niet.
Vanmiddag soms van die momenten dat de zon schuil ging achter de wolken. Absoluut niet koud en blij dat ik blouse met korte mouwen gepakt heb. Gelukkig staat er een flinke wind anders zou het vandaag al behoorlijk warm zijn geworden.