Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:20

Klinkt bekend miss_lizje..
Hier hetzelfde, een amper 2 weken gebruikte snuggy hoods sweet itch halsdeken& masker ineen. Gaat weg omdat het hoofd van puppy paard te fijn is voor het masker. echt top spul, bied er eentje 15,-. Tja, wat denk je zelf...

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:29

Ag dekens eten en drinken niet, dus zolang de biedingen mij niet aanstaan blijven ze lekker liggen waar ze liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:37

Kentaro schreef:
+:)+
Snel ophalen voordat ie alsnog weg is..... }>

Hij zit in de auto momenteel :D

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:54

"bij winkel x is u product nu in de aanbieding, voor 100 euro neem ik je product over"
Koop je het product toch lekker daar :evaw:

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 16:22

Oh ja zoiets hard ik van de week ook. Compositi beugels, maar 1 keer gebruikt. Nieuwprijs €19,95 wat ik er ook voor betaald heb. Heb ze te koop voor €10 vaste prijs. En dan nog €10 inclusief verzendkosten bieden. Beugels passen NIET door de brievenbus.
" Ja maar hier kan ik ze nieuw voor €13 euro kopen.

Heb dan ook meteen geantwoord:
Dan koop je ze daar.
Ik heb er €19,95 voor betaald.

Daarna was het stil.
Wacht nu op de betaling van iemand die ze wel voor de vraagprijs over wilde nemen.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:19

De liners net verkocht. Pa en ma zouden bijna langs de plek rijden waar het heen verzonden moest worden. Dus gelijk ff afgeleverd. Zo kan het dus ook +:)+

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:55

Ik had van de week iets tofs! Ik had met beetje spoed een winter slaapzakje nodig voor zoonlief. Iets in de buurt gevonden, echt vlakbij. Dus geboden en gezegd dat ik het graag zsm op wilde halen. Bleek haar oude adres nog in de advertentie te staan en ze dit weekend niet veel thuis zou zijn. Ze kwam wel hier in de buurt dus is het komen brengen. Da's pas fijne verkoper :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 19:33

DeMolenhoek schreef:
Kentaro schreef:
+:)+
Snel ophalen voordat ie alsnog weg is..... }>

Hij zit in de auto momenteel :D

+:)+ Fijn dat het gelukt is !

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:12

ElizeVdS schreef:
Ik had van de week iets tofs! Ik had met beetje spoed een winter slaapzakje nodig voor zoonlief. Iets in de buurt gevonden, echt vlakbij. Dus geboden en gezegd dat ik het graag zsm op wilde halen. Bleek haar oude adres nog in de advertentie te staan en ze dit weekend niet veel thuis zou zijn. Ze kwam wel hier in de buurt dus is het komen brengen. Da's pas fijne verkoper :)

Dat is aardig zeg :J

Hier weer iemand die iets wilde ophalen, maar niet komen opdagen en niets meer gehoord.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:45

Hier van de week ook op iets geboden, en de verkoper ging akkoord.
Gevraagd of ze het wilde verzenden, mede vanwege tijdgebrek.
Verkoper wilde het eigenlijk liever niet verzenden, en bood aan om het te komen brengen. Paar uur later stond ze al op de stoep.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:22

Van de week reactie gekregen iemand in Nigeria die 1 dag actief was op MP, vandaag hebben we eentje uit de VS, die 1 week actief is...

Citaat:
Ik ben geïnteresseerd in het artikel. Ik zal graag de conditie van het
object kennen. Ik ben gevestigd in de Verenigde Staten. Ik wil om het te
kopen voor mijn neef, die scholen in West-Afrika. Ik verantwoordelijk voor
de verzendkosten naar West-Afrika zal zijn.
Ik zal ook graag willen weten hoe je wilt dat ik om u te betalen, misschien
met overschrijving of paypal. Ik zal echt waarderen als u het item te
verkopen aan mij.

Wachten op uw dringende reactie.
Groeten.
Kate.

Precies het zelfde verhaal.... :x
Dit verhaal kreeg ik trouwens nog geen 5 seconden naar mijn reactie.
Heb gemeld dat ik niet naar het buitenland verzend.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:45

Dikke kans dat dit dezelfde is. Niet terug mailen, maar gewoon melden bij Marktplaats.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:58

Trek ze ineens aan geloof ik!
Helaas ligt MP er nu uit, dus kan even geen melding maken.
Of iemand die emailadres uit hoofd weet?

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:47

Ik heb ze ook gehad Stamper. Telkens als ik een paard op MP zet krijg ik mensen die willen vervoeren naar Kiev oid en betalen via paypall
Slimme lui want deze reageren niet via de mail op MP maar sturen een of andere anonieme sms met het verzoek terug te mailen naar een bepaald email adres.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 19:04

Dat is inderdaad een oplichtings truc Stamper, misselijk hoe ze te werk gaan maar goed dat je er optijd achter bent!

Weet heel toevallig iemand hier wat de verzendkosten en levertijd zijn van DpD?
Iets gekocht, een bedrag incl verzenden afgesproken. Ze zou verzenden met Postnl, maar krijg nu bericht dat het met DpD weg is.. Totaal geen ervaring mee maar wat ik lees duurt dat langer dan postnl?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 19:17

Iemand zou om 18:00 vandaag iets komen ophalen, maar tot nu toe nog niks gezien. Ik zou denken: zeg dan dat het iets later kan worden o.i.d., maar nee. Irritant, want ik moet ook nog met de hond wandelen, en ik kan daar niet te lang mee wachten. Als hij er om 19:00 nog niet is heeft ie pech. Pas ookal gehad waarbij de mensen niet zijn komen opdagen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 19:18

En weer nummer 3.... Wat is dat toch! Echt in de 10,5 jaar dat ik lid ben, nog nooit iets gehad. Maar nu...

Met dpd geen ervaring sorry.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 19:33

Ik had afgelopen weekend een Zeeman trouwjurk op Marktplaats gezet omdat hij, vond ik, erg tegenviel (scheen door, vormloos model, stroeve rits). Ik vroeg er 30 euro voor omdat ik er geen winst uit wilde halen, maar nog geen vijf minuten later bood iemand al 45 euro. Ik vraag mij echt af waarom mensen bereid zijn er soms wel 100 euro voor neer te leggen. Ik zie mezelf er absoluut niet in trouwen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 20:46

Reactie van MP dat het indd fraudeurs zijn! :')

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 20:54

Kirja schreef:
Dat is inderdaad een oplichtings truc Stamper, misselijk hoe ze te werk gaan maar goed dat je er optijd achter bent!

Weet heel toevallig iemand hier wat de verzendkosten en levertijd zijn van DpD?
Iets gekocht, een bedrag incl verzenden afgesproken. Ze zou verzenden met Postnl, maar krijg nu bericht dat het met DpD weg is.. Totaal geen ervaring mee maar wat ik lees duurt dat langer dan postnl?

verzendkosten dpd zijn vanaf €4,- 0-10 kilo. pakket kam meestal bij een ophaalpunt afgehaald worden. (lees zoiets op de site)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 21:23

Dpd verzend voor €6-7 ook gewoon aan huis binnen 1 werkdag :)

Kan je ook volgen enzo.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 21:56

Yay, ik heb vandaag in mijn kast n gigantisch duur boek gevonden (dat krijg je als je t wél uitzoekt maar niet ópzoekt). Die staat nu dus mooi voor €50,- op marktplaats :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 22:21

[***] schreef:
Iemand zou om 18:00 vandaag iets komen ophalen, maar tot nu toe nog niks gezien. Ik zou denken: zeg dan dat het iets later kan worden o.i.d., maar nee. Irritant, want ik moet ook nog met de hond wandelen, en ik kan daar niet te lang mee wachten. Als hij er om 19:00 nog niet is heeft ie pech. Pas ookal gehad waarbij de mensen niet zijn komen opdagen.

Niet gekomen dus -O-

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 13:52

Zo balen dat oneerlijke. Pas een icewatch gekocht v. Liesl Flerackers,opgelicht dus, kreeg hem kapot opgestuurd ,knopje zat er los aan.Lag niet aan het inpakken maar was gewoon al kapot naar mij toe gegaan. Eerst geeft de dame aan het geld retour te doen en later wil ze dat toch maar niet meer doen omdat ze mij niet aardig vond reageren. Nou sorry nee ik ben niet meer zo aardig als ik willens en wetens bij de neus genomen wordt. Dan moet er nog even een excuus gezocht worden om niet het geld terug te doen. Bij opgelet op internet kunnen ze niets voor je doen want er is wel iets opgestuurd ook al is het dan kapot.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 19:02

Vliegen vang je met stroop ;)