Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElizeVdS schreef:Ik had van de week iets tofs! Ik had met beetje spoed een winter slaapzakje nodig voor zoonlief. Iets in de buurt gevonden, echt vlakbij. Dus geboden en gezegd dat ik het graag zsm op wilde halen. Bleek haar oude adres nog in de advertentie te staan en ze dit weekend niet veel thuis zou zijn. Ze kwam wel hier in de buurt dus is het komen brengen. Da's pas fijne verkoper
Citaat:Ik ben geïnteresseerd in het artikel. Ik zal graag de conditie van het
object kennen. Ik ben gevestigd in de Verenigde Staten. Ik wil om het te
kopen voor mijn neef, die scholen in West-Afrika. Ik verantwoordelijk voor
de verzendkosten naar West-Afrika zal zijn.
Ik zal ook graag willen weten hoe je wilt dat ik om u te betalen, misschien
met overschrijving of paypal. Ik zal echt waarderen als u het item te
verkopen aan mij.
Wachten op uw dringende reactie.
Groeten.
Kate.
Kirja schreef:Dat is inderdaad een oplichtings truc Stamper, misselijk hoe ze te werk gaan maar goed dat je er optijd achter bent!
Weet heel toevallig iemand hier wat de verzendkosten en levertijd zijn van DpD?
Iets gekocht, een bedrag incl verzenden afgesproken. Ze zou verzenden met Postnl, maar krijg nu bericht dat het met DpD weg is.. Totaal geen ervaring mee maar wat ik lees duurt dat langer dan postnl?
[***] schreef:Iemand zou om 18:00 vandaag iets komen ophalen, maar tot nu toe nog niks gezien. Ik zou denken: zeg dan dat het iets later kan worden o.i.d., maar nee. Irritant, want ik moet ook nog met de hond wandelen, en ik kan daar niet te lang mee wachten. Als hij er om 19:00 nog niet is heeft ie pech. Pas ookal gehad waarbij de mensen niet zijn komen opdagen.