Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:47

Vandaag ging het weer snel op mp!
Mijn ouders zijn bezig de woonkamer en keuken te herinrichten, dus de oude gaskachel gaat er uit.
Ik had m voor ze op MP gezet en amper 5 minuten later telefoontje. Meteen een goed bod en maandag wordt hij opgehaald. (als t goed is, maar meneer klonk serieus en we hebben zijn gegevens, dus ik denk dat het wel goed komt)
Nooit geweten dat die dingen zo snel gaan. Paardenspullen lopen bij mij altijd veel langzamer. := (tenminste de laatste tijd)

Wbt versvoer voor honden ik haalde dat hier wel http://www.webshop4dieren.com/
Was de enige die ik kon vinden die haaksbarf, carnibest ed verkocht bij mij in de buurt.
Hij zat in Huins, iniminie dorpje in Friesland. Weet niet of hij er nog zit, staat nu een ander adres op de website, maar das een postbusnr, dus wellicht nog gewoon in frl. Maar het kan ook worden bezorgd, dus dat maakt dan ook niet uit.
Is alleen niet rechtstreeks van een slager.. Dan zou je wellicht wat slagers in de buurt langs moeten gaan en vragen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 00:55

Marjoow schreef:
Pfff ik heb iets met een webwinkel hoor... Een duitse nog wel. Had voor een medebokker het eea besteld, oa een jas. Blijkt dat die jas niet meer leverbaar is. Dus ik beetje gemaild en gezegd dat ik dan misschien die order wil cancellen. Na wat meer antwoorden gekregen te hebben heb ik uiteindelijk gezegd dat ik de order wil cancellen. Krijg ik een uur later een verzendbevestiging ^)
Dus ik weer terug gemaild dat ik had gezegd dat die order gecancelled moest worden. Gewoon totaal geen reactie!

Vet poedersuiker dit :=

Maar dat is logisch, de verwerking duurt altijd even. Als je wilt cancellen, kun je beter even bellen, dan wordt het gelijk behandeld.

kiki1976

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 02:04

Wha wha net iemand die uitgekookt zaken doet, niet op mp maar op fb.

PSP 3
1 draadloze controler
En een stuk of 10 spellen
Er staat bij RP € 100.-

Maar omdat spellen die erbij zitten niet geschikt zijn voor mijn kinderen (call of duty en meer van dat soort, allemaal 18+) gevraagd wat de VP is zonder de spellen. (waren er ook al genoeg die om alleen de losse spellen vroegen)

RP met + controler € 110.-
RP met 2 controlers € 130.-

Heb maar bedankt omdat de prijs alleen maar verder omhoog ging, en er genoeg interesse is voor de overige spellen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:09

Ik zou 'm dan gewoon voor die 100 kopen.. Als je al die spellen verkoopt heb je een deel er alweer uit. PS3 spellen, de gewilde, lopen nog best hard. (Zegt vriendinlief, gamedesigner in opleiding. :Y) )

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:10

Indd ben het net upendo eens
Je kan makkelijk per spel al 10 euro krijgen :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:47

Had ik normaal gesproken ook gedaan, maar deze dame heeft ze volgens mij niet allemaal op een rijtje.
Ze heeft blijkbaar de RP erbij gezet zonder dat ze weet wat het betekend want voor die prijs gaat het dus blijkbaar niet weg..... ik snap het niet meer. Als je vraagt wat ze ervoor wilt hebben krijg je als antwoord "wat wil je ervoor geven".

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:21

Ach, zo eentje dus...NEXT! :Y) :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:33

Ja idd NEXT want DELETE gaat niet via een fb pagina waar je zelf op reageert _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:35

GamblersCup schreef:
Marjoow schreef:
Pfff ik heb iets met een webwinkel hoor... Een duitse nog wel. Had voor een medebokker het eea besteld, oa een jas. Blijkt dat die jas niet meer leverbaar is. Dus ik beetje gemaild en gezegd dat ik dan misschien die order wil cancellen. Na wat meer antwoorden gekregen te hebben heb ik uiteindelijk gezegd dat ik de order wil cancellen. Krijg ik een uur later een verzendbevestiging ^)
Dus ik weer terug gemaild dat ik had gezegd dat die order gecancelled moest worden. Gewoon totaal geen reactie!

Vet poedersuiker dit :=

Maar dat is logisch, de verwerking duurt altijd even. Als je wilt cancellen, kun je beter even bellen, dan wordt het gelijk behandeld.

Maar dan nog, als er iets veranderd aan een order ga je toch niet zomaar door met verzenden? Ik vind dat erg raar. En bellen, tsja als het een Nederlands bedrijf was en ik niet druk was met schoolwerk.

Vind het gewoon erg raar. Heb namelijk nog wel een reactie op een andere mail, die later verzonden werd dan de mail waarin ik zet dat ik wil cancellen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:42

Je moet niet vergeten dat bestellingen vaak automatisch gaan, via computersystemen bij een postorderbedrijf. Bestelling was waarschiojnlijk al in behandeling in het magazijn, dat loopt gewoon door. Tenzij het een klein bedrijfje is, maar als je het over een gewoon "formaat" bedrijf hebt, is het logisch dat ze niet even per hand bij ieder mailtje direct wat aan je bestelling kunnen veranderen of cancellen. Zit een heel logistiek systeem achter.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:46

GamblersCup schreef:
Je moet niet vergeten dat bestellingen vaak automatisch gaan, via computersystemen bij een postorderbedrijf. Bestelling was waarschiojnlijk al in behandeling in het magazijn, dat loopt gewoon door. Tenzij het een klein bedrijfje is, maar als je het over een gewoon "formaat" bedrijf hebt, is het logisch dat ze niet even per hand bij ieder mailtje direct wat aan je bestelling kunnen veranderen of cancellen. Zit een heel logistiek systeem achter.

Dan nog vind ik het belachelijk dat als ik 's ochtends nog de mogelijkheid heb om te cancellen en dit gewoon doe, dat dit gewoon genegeerd word. Juist in een groot bedrijf (bestelling bij Eurostar) mag je wel wat meer service verwachten vind ik.

Ik vind het niet meer dan normaal dat wanneer een order veranderd, er eerst contact opgenomen word met de klant voordat een order uiteindelijk verzonden word.

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:51

Ik word gek van verkopers die niet reageren!

Eerst heb ik per mail mijn interesse kenbaar gemaakt voor een bitloos hoofdstel met een vraagprijs van € 90,-, wat ik er ook voor wilde betalen mits het gaat passen. Dus daarom gevraagd of ze de maten wilde opmeten. Geen reactie meer.. Nou dan niet!

En hier op bokt mooie western teugels gezien, steeds mail contact gehad. Vraag ik om rekeningnummer zodat ik het kon overmaken. Ook geen reactie meer, pb wel gelezen.

Ik ga wel verder op zoek... :evaw:

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:56

Marjoow schreef:
GamblersCup schreef:

Dan nog vind ik het belachelijk dat als ik 's ochtends nog de mogelijkheid heb om te cancellen en dit gewoon doe, dat dit gewoon genegeerd word. Juist in een groot bedrijf (bestelling bij Eurostar) mag je wel wat meer service verwachten vind ik.

Ik vind het niet meer dan normaal dat wanneer een order veranderd, er eerst contact opgenomen word met de klant voordat een order uiteindelijk verzonden word.

Juist bij grote bedrijven werkt het zo gewoon niet, zie "logistiek systeem". Ik vind het ook helemaal niet vreemd hoe het gelopen is, dat wil ik er mee zeggen.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:32

Ah, ik moest gelijk aan dit topic denken.

Ik heb een kerstdorp te koop staan op Marktplaats.
Nu kreeg ik daar deze week een reactie op van een man, met de vraag of ik hem even naar z'n normale e-mail adres een bericht wilde sturen. Via Marktplaats was die van zijn zoon. Nu kreeg ik vandaag een berichtje of ik hem een sms wilde sturen, aangezien hij vanaf vanavond tijdelijk niet op zijn mail kan. En hij wilde huisjes erg graag hebben.

Ik hem een sms gestuurd met daarin: Ik moest je een bericht sturen ivm de kersthuisjes. Mvg Natasja

Nu blijft hij maar sms'en. Hij was de foto's kwijt, ik zeg ik zal ze wel even doorsturen. Antwoord: Erg lief van je.

Oke, prima!

Ik ga op zoek naar de foto's, ben ondertussen ook aan het koken. Ik heb 10 minuten niet op mijn telefoon gekeken, 16 gemiste berichten! :')

Even wat "leuke quotes" eruit gehaald:

* Als ik ze kom halen neem ik lekker Bossche Bollen voor je mee.

Ik reageer niet even niet, ben aan het koken namelijk. 1 minuut later:

* Is goed bedoeld die Bossche Bollen hoor!
* Heb je ook Whatsapp?
* Zomaar een vraag.
* Sorry van mijn vraag, vind app'en altijd gezellig!
* Excuus, Whatsappen leek mij goedkoper.
* Maak ik nog wel kans op de huisjes?
* Mijn excuus, zal u niet meer storen. Wel jammer, dag.

Dus ik stuur: Ik ben ook nog gewoon met het eten bezig, dus ik kan niet iedere keer binnen 5 seconden reageren. De foto's komen eraan, na het eten.

* Oh sorry, ik was bang dat je boos was. Eet smakelijk. Ik sta ook te koken als man ja.. Eet lekker.

En de meest recente, tijdens dit typen.

* Ik zal 4 Bossche Bollen voor je meenemen.
* Ik kook graag.

:')

Durf hem bijna niet meer langs te laten komen voor die huisjes, dadelijk gaat hij niet meer weg. :+

Oeh sorry voor het lange verhaal, maar ik vind het gewoon komisch worden :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:35

Lijkt bijna alsof ie (met alle respect! :j ) niet helemaal goed is. :P

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:37

Ik denk het niet. Heb hem al geGoogeld, aangezien zijn bedrijfsnaam in de mail staat.. O:)

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:37

Volgens mij is hij heel blij met jou aandacht XD Gewoon een datum afspreken en zeggen dat je vriend ze wel afgeeft :').

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:43

Die heb ik (nog) niet <<)

:')

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:52

Wahahaha toch wel weer leuke dingen op mp inplaats van alleenmaar zeikende/zeurende en afhakende mensen.

Wss wilt ie gewoon zekerheid en is ie heel enthousiast erover := _O-

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:04

Oke nu wordt het helemaal leuk. Na zijn laatste berichtje (zie mijn eerdere bericht) stuurde ik:

Nee hoor niet boos, wel druk. Ik zal de foto's straks doorsturen. Gr.

Antwoord(en):

* Oke lief van je, je zal de Bossche Bollen lekker vinden Natasja.
* Als ik een keer moet koken? Zou het graag voor je doen. Ik volg een kookcursus.

:=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:08

iehhhhhhhhhhhhh denk ik dan :(

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:11

Misschien is het wel een ontzettend lekker ding. :wow: Haha. Nee wel vreemd hoor Natasja!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:12

pff ik meld me ook eens hier... laatst mn zadel te koop aangeboden op bokt.. springzadel van br.. heb hem aan een bokker verkocht welke maar een klein budget had... en ik haar het zadel gunde.. staat hij voor 2 x het dubbele op mp. beetje jammer, maar wel een harde les. ik trap niet meer in zielige verhaaltjes :(

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:16

ze kan het proberen, maar op dit moment verkopen zadels echt voor geen meter, tenzij je echt heel weinig vraagt dan wel.

Heb er hier nog 4 liggen die weg moeten, en vraag zeker niet te veel maar verkopen ho maar.

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:21

Ik heb vrijdag geld overgemaakt voor een honden tas..
Maar nog steeds geen tas in huis.
Ook geen reactie op mn mailtjes
Maar er zijn wel andere advertenties opgezet vandaag