Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 22:56

hagelslag schreef:
CalipsoLover schreef:
Vrienden die me uitsluiten. Gingen gezamenlijk naar een bruiloft van iemand uit onze vriendengroep, maar is bijna twee uur met de trein, dus vriendengroep beslist om een auto te huren, maar er zijn maar 5 plaatsen dus ik moet alsnog met de trein als enige. Is ook niet gecommuniceerd naar mij toe, dus toen ik erachter kwam dat er niet genoeg plaats was in de auto kreeg ik ook meteen de deksel op de neus dat vriend X geen zin had in discussies en daarmee was de kous af.

Neeee das echt banketstaaf!

Absoluut, zeker omdat er dus plus ones meegaan die de persoon in kwestie die trouwt nog nooit gezien hebben |o

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 22:57

Shenavallie schreef:
Dat heeft hier een bepaalde supermarkt elke keer weer. Op het moment dat het in de reclame is dan is het product de hele week niet beschikbaar, vak elke dag leeg, en zodra de aanbieding voorbij is dan ligt het vak weer overvol. 8)7

Albert Heijn? Hier namelijk ook :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 23:09

black_kelpie schreef:
Shenavallie schreef:
Dat heeft hier een bepaalde supermarkt elke keer weer. Op het moment dat het in de reclame is dan is het product de hele week niet beschikbaar, vak elke dag leeg, en zodra de aanbieding voorbij is dan ligt het vak weer overvol. 8)7

Plus in dit geval. Albert Heijn zit voor ons te ver weg, dus daar kom ik eigenlijk nooit. Maar daar is het dus net zo erg, begrijp ik.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 23:19

Ik erger mij aan het feit dat mijn huis nu een rotzooi is en ik gewoon veel te veel spullen heb :') Ik ben bezig mijn huis Kat-proof te maken en hiervoor heb ik dus gekozen voor gesloten kasten, mijn kallax kasten mogen dus weg en heb nu een tweedehands Hemnes Secretaire met opbouw gehaald (waar dus planken bij missen die ik nog bij ikea hoop te kunnen krijgen) en ik moest die kasten dus leegmaken en pffff wat een hoop zooi.

Moet alles natuurlijk in deze "nieuwe" kast nog plaatsen maar omdat ik dus achteraf een paar planken mis, mis ik ook opbergruimte. Dus ik hoop morgen even bij Ikea te kunnen slagen en dan de kast goed in te kunnen laden.... Maar ik moet ook nog van mijn tafel af, die moet weg komende week... Heb deze nu gratis aangeboden (staat gemiddeld voor 125 op mp) maar zelfs dat is nog een drama lol.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 23:28

Shenavallie schreef:
black_kelpie schreef:

Plus in dit geval. Albert Heijn zit voor ons te ver weg, dus daar kom ik eigenlijk nooit. Maar daar is het dus net zo erg, begrijp ik.

En ze hebben regelmatig producten over de datum. Denk dat je in een willekeurige AH wel een boodschappen kar vol daarvan kunt vinden.
Laatst bijgewerkt door imaudy op 30-11-24 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 23:33

Shenavallie schreef:
PostNL... alweer...

_/-\o_

Ik dacht slim te zijn om mijn pakketje van de Etos naar de Etos te laten versturen.
Donderdag avond besteld, en zou hem vandaag kunnen halen.
Oftewel we komen pas Maandag. :x >;)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 00:21

Mellow schreef:
Polarize schreef:
Moet je voorstellen hoe luid die knallen hier waren :') ik woon zo'n 500m hemelsbreed van de brand af en de ramen trilden er van.
Gelukkig lijkt het niet over te zijn geslagen op de woningen, al hebben ze wel de drie omliggende straten volledig ontruimd.

Ja kan me goed voorstellen dat het daar nog wat harder klonk. Wel schrikken. Pittige brand en heftig ook voor omwonenden.
En de eigenaren van de garageboxen.
Kennen iemand die daar een opslag had, alles kwijt...

Oh jeetje wat naar voor ze...
Zelfs de boxen die niet helemaal afgebrand zijn hebben ook flinke schade, kan me niet voorstellen hoe het is om op die manier je spullen kwijt te raken.

En online de reacties alleen maar "zal wel een plantage zijn geweest." Of "dat krijg je met dat illegale vuurwerk/lachgas."

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 01:28

Ik erger mij aan mezelf dat ik het moeilijk vind om mijn hond langere tijd alleen te laten. Zelfs dat ie alleen beneden moet slapen vind ik soms zielig. M'n hond kan goed alleen zijn maar morgenmiddag gaan we naar mijn schoonouders en blijven daar eten. Dan zit ie langere tijd alleen. Ja ik werk ook gewoon maar ik heb korte diensten dus hij zit nooit lang alleen.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 01:31

Door alle stress doet m’n lichaam weer zo’n zeer. Last van m’n rug en m’n ribben. Mn ribben hebben in geen jaren zo zeer gedaan. Uiteraard ook nog verkouden dus kan er ook nog wel bij.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 02:09

Serieus. Vuurwerk. Waarom nu?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 09:09

Kookaburra schreef:
Serieus. Vuurwerk. Waarom nu?

Ja hier in het dorp valt het nog mee. Maar gisteren in Hardenberg werd er goed geknald. En mijn oppashondje is er doodsbang voor. -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 09:44

Last van mijn nek, alweer. Verdorie afgelopen maandag nog voor langs de fysio geweest. Ik word echt gestuurd van dit lijf.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 10:37

imaudy schreef:
Shenavallie schreef:

En ze hebben regelmatig producten over de datum. Denk dat je in een willekeurige AH wel een boodschappen kar vol daarvan kunt vinden.

Yup, hier ook. Heb daar meerdere keren een medewerker (zelfs volwassennen) op gewezen en die trekken hun schouders ervoor op. Echt bizar.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 10:43

fjordjes schreef:
Ik erger mij aan mezelf dat ik het moeilijk vind om mijn hond langere tijd alleen te laten. Zelfs dat ie alleen beneden moet slapen vind ik soms zielig. M'n hond kan goed alleen zijn maar morgenmiddag gaan we naar mijn schoonouders en blijven daar eten. Dan zit ie langere tijd alleen. Ja ik werk ook gewoon maar ik heb korte diensten dus hij zit nooit lang alleen.

Waarom kun je hem niet meenemen naar je schoonouders?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 10:59

Keuzestress.

Nieuwe meubels. Bijpassende planten en potten. Krabpalen verplaatsen.

Morgen boven opruimen. Alle kleding wat niet meer nodig is naar maxima.

Alle gedumpte spullen vanuit n goed hart van n ander, richting de kringloop. Lekker minimaliseren. Maar wel n klusje

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 11:05

Shenavallie schreef:
fjordjes schreef:

Waarom kun je hem niet meenemen naar je schoonouders?

Ja dat zou ook nog kunnen maar zij hebben ook een hond plus zwaar autistische zoon die daarop voorbereid moet worden.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 11:42

Als een aanbieding op is kun je vragen naar een voucher. Dan krijg je hem de week erna voor de aanbiedings prijs. Is in vrijwel elke supermarkt zo.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 11:45

Dhl die vandaag pakket opeens komt bezorgen.... had toch maandag gezegd verdorie

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 13:29

Hier ook dhl. Pakket zou maandag komen, gister in de brievenbus bezorgd.. kregen we vanochtend mail van.

Brievenbus gecheckt is dat ding helemaal leeg.
Na rondvragen hadden ze m dus bij de buren in de brievenbus gepropt, samen met een pakket van hun.. fijn dat geprop met m’n ereader…

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 13:58

3-jarige ponies die als kinderpony worden aangeboden

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 15:21

1 van de katten die overal op plast, terwijl er kattenbakken staan en die zijn gewoon schoon.
Het ging een tijdje goed, maar nu op kleedjes van de bank geplast en dat stinkt bah!
Woensdag worden ze geholpen dus hopelijk werkt dat? Dan mogen ze iig ook naar buiten.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 15:32

MoniekJ schreef:
1 van de katten die overal op plast, terwijl er kattenbakken staan en die zijn gewoon schoon.
Het ging een tijdje goed, maar nu op kleedjes van de bank geplast en dat stinkt bah!
Woensdag worden ze geholpen dus hopelijk werkt dat? Dan mogen ze iig ook naar buiten.

Hoelang is dit al? Ik zou even overleggen met de dierenarts. Stel er zijn blaas klachten (die extreem vaak voorkomen bij katten) wil je ze niet onder narcose hebben.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 16:42

huiswerk van dochterlief (groep 7).
vermenigvuldig 390 met 583 en deel de uitkomst door 65.... .

sorry, ik heb de rekenmachine erbij gepakt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 17:07

juval schreef:

Ik heb m even uitgerekend zoals we dat op de basisschool moesten doen, met keersommen onder elkaar zetten en staartdelen. Je komt uit op een rond getal, dus als ze hetzelfde doet zoals met kleinere getallen zou het goed uit moeten komen
Heel goed handschrift ook in mn notifies :j
Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 17:15

Polarize schreef:
juval schreef:

Ik heb m even uitgerekend zoals we dat op de basisschool moesten doen, met keersommen onder elkaar zetten en staartdelen. Je komt uit op een rond getal, dus als ze hetzelfde doet zoals met kleinere getallen zou het goed uit moeten komen
Heel goed handschrift ook in mn notifies :j
[ Afbeelding ]

...ik heb dit ook ooit op deze manier geleerd, en ik zou werkelijk dus niet meer weten hoe dit moet.
Nu voel ik mij dom.