Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Veel sterkte Taartjee![]()
Gisteren op het advies van jullie er om 11.09 voormiddag toch een bericht uit gedaan of het niet kon verstuurd worden. Of ze dat op zijn minst even wou vragen. Tot mijn grote verbazing is ze niet boos geworden. Nee, ze negeert mij nu gewoon compleet. Wel gelezen, regelmatig online enzo. Maar 0,0 reactie. Dit is een nieuwe aanpak, die kende ik nog nietBen er nu wel helemaal klaar mee. Dit was toch het extra zetje dat ik nodig had
Moestuin schreef:Blokkeren en ze ziet maar hoe ze het object in huis krijgt.Veel sterkte Taartjee![]()
Gisteren op het advies van jullie er om 11.09 voormiddag toch een bericht uit gedaan of het niet kon verstuurd worden. Of ze dat op zijn minst even wou vragen. Tot mijn grote verbazing is ze niet boos geworden. Nee, ze negeert mij nu gewoon compleet. Wel gelezen, regelmatig online enzo. Maar 0,0 reactie. Dit is een nieuwe aanpak, die kende ik nog nietBen er nu wel helemaal klaar mee. Dit was toch het extra zetje dat ik nodig had
Telpeva schreef:Moestuin schreef:Veel sterkte Taartjee![]()
Mijn hoop is dat ze zich bedacht goh verrek wat een goed idee, dat ga ik even doen! En dat ze het geregeld heeft, en het alleen is vergeten om tegen je te zeggen.
Rawr schreef:Zit te pauzeren/eten in de kantine met nog een andere collega en ze haalt om de 20 seconden haar neus luid op. Ik heb al twee subtiele hints gegeven dat ik het hoor maar met elke snuif begint het meer onderhuids te broeien en vrees dat ik zo héél onsubtiel ga zijn.
Dropneus95 schreef:Boos, gefrustreerd en ik zit er even helemaal doorheen...
Pony kan bijna niet meer lopen, vandaag foto's van zijn voetjes laten maken en het is helemaal foute boel. We weten dat hij gevoelig is voor bevangenheid en zijn daar ook altijd super voorzichtig mee. Ook de hoefsmid krijgt instructies, want nadat hij bekapt is loopt hij altijd extra gevoelig en krijgt hij weer een aanval van hoefbevangenheid. Heeft ze gewoon weer een stuk van de zool afgehaald! Het was er al af voordat we er iets van konden zeggen. Met als gevolg dat die nu helemaal niet meer kan lopen.
Conclusie is dat pony nog net niet dood is. Maar als het met speciaal beslag en buut niet beter gaat is het wel einde verhaal. Ik ben echt een beetje gebroken op dit moment.. van de 4 pony's die we hebben is hij echt mijn alles en kan je me echt opvegen als blijkt dat dit gewoon niet meer goed komt
Moestuin schreef:Ik wil jullie allemaal even bedanken voor alle respons, alle inzichten. Ik laat het onderwerp ‘mijn familie’ vanaf nu aan hier in dit topic rustenIk heb besloten om naar een psycholoog te gaan. Ik heb recht op gratis sessies via mijn werk. Ik hoop met deze hulp het allemaal mooi te kunnen afsluiten voor mij zelf. Ik weet dat het achter mij laten de beste keus is maar het doet natuurlijk pijn, die ik dan probeer te ontlopen waardoor ik steeds opnieuw in de zelfde situaties terecht komt. Dank jullie wel voor het laatste duwtje dat ik nodig had om voor mij zelf te kiezen
Moestuin schreef:Ik wil jullie allemaal even bedanken voor alle respons, alle inzichten. Ik laat het onderwerp ‘mijn familie’ vanaf nu aan hier in dit topic rustenIk heb besloten om naar een psycholoog te gaan. Ik heb recht op gratis sessies via mijn werk. Ik hoop met deze hulp het allemaal mooi te kunnen afsluiten voor mij zelf. Ik weet dat het achter mij laten de beste keus is maar het doet natuurlijk pijn, die ik dan probeer te ontlopen waardoor ik steeds opnieuw in de zelfde situaties terecht komt. Dank jullie wel voor het laatste duwtje dat ik nodig had om voor mij zelf te kiezen