Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LaPluche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 08:20

Wat een nacht.. Ben vaker wakker geweest dan wat anders

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 08:29

Veel sterkte Taartjee :(:)

Gisteren op het advies van jullie er om 11.09 voormiddag toch een bericht uit gedaan of het niet kon verstuurd worden. Of ze dat op zijn minst even wou vragen. Tot mijn grote verbazing is ze niet boos geworden. Nee, ze negeert mij nu gewoon compleet. Wel gelezen, regelmatig online enzo. Maar 0,0 reactie. Dit is een nieuwe aanpak, die kende ik nog niet :+ Ben er nu wel helemaal klaar mee. Dit was toch het extra zetje dat ik nodig had :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 08:57

Het weer wat eraan zit te komen -O-

Ik kan zo slecht tegen kou en vooral als je er weer even doorheen moet.

Straks direct nog maar even handschoenen scoren

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 09:31

Moestuin zij heeft jou nodig, jij haar niet.
Jij ben beter dan haar loopjongen zijn.

Ik zat om 730 uur bij de fysiotherapeut, te vroeg.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 09:31

Ik kwam om 08.10 op school voor mijn les om 08.15.
Kwam ik er om 08.12 achter dat het eerste uur uitgevallen is :+

Ik was pas om 08.05 vertrokken dus als ik wat eerder hat gekeken dan had ik nog thuis kunnen blijven.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 10:08

Moestuin schreef:

Gisteren op het advies van jullie er om 11.09 voormiddag toch een bericht uit gedaan of het niet kon verstuurd worden. Of ze dat op zijn minst even wou vragen. Tot mijn grote verbazing is ze niet boos geworden. Nee, ze negeert mij nu gewoon compleet. Wel gelezen, regelmatig online enzo. Maar 0,0 reactie. Dit is een nieuwe aanpak, die kende ik nog niet :+ Ben er nu wel helemaal klaar mee. Dit was toch het extra zetje dat ik nodig had :')

Ik ben serieus trots op jou!!!
Je bent zoveel meer waard dan hoe ze jou behandelen _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 10:28

Moestuin schreef:

Blokkeren en ze ziet maar hoe ze het object in huis krijgt. :D Goed gedaan, Moestuin!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 10:43

Sms van ziggo dat internet weer werkt. Nee ziggo, jullie falen nog steeds.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 11:09

Moestuin, chapeau! Echt goed dat je voor jezelf opkomt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 11:12

Rekening na een bezoekje dierenarts met hond. Is duurder dan een weekendje Disney :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 11:22

Moestuin schreef:

Knap van je Moestuin!
Probeer het nu van je af te zetten en doe je eigen ding +:)+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 11:35

Trots op jou, Moestuin!
Sterkte Taartje, gehoor is het laatste wat mensen nog hebben wanneer ze inslapen, dus ze heeft jullie zeker gehoord.

Had gisteren geen brok meer. De k je dat voor het werk even te kunnen halen gaat die winkel niet eerder open dan 9:00. Plus nog steeds chagrijnig door het akkefietje met mijn ouders gisteren

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 11:37

Moestuin schreef:

Mijn hoop is dat ze zich bedacht goh verrek wat een goed idee, dat ga ik even doen! En dat ze het geregeld heeft, en het alleen is vergeten om tegen je te zeggen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 11:38

Lekker verkouden wakker worden en maandag beginnen bij een nieuwe baan := echt een prachtige timing.
Slaat erg op m'n ogen bij mij dus die zijn dan gezwollen en rood, lekker charmante eerste indruk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 11:57

Telpeva schreef:
Moestuin schreef:

Mijn hoop is dat ze zich bedacht goh verrek wat een goed idee, dat ga ik even doen! En dat ze het geregeld heeft, en het alleen is vergeten om tegen je te zeggen.

Ik heb er om 10.20 net nog een berichtje aan gewaagd of ze al weet of ze kan verzenden.
Maar helaas, binnen enkele minuten gelezen en totale stilte :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-22 11:59

Steek er geen moeite meer in, Moestuin. Goed dat je voor jezelf bent op gekomen, nu lekker links laten liggen!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:02

Ik zou geen berichtjes meer sturen, dan wakker je het ook weer een soort van aan.
Laat gaan laat gaan.

Sterkte taartje... :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:15

Niet meer reageren Moestuin en zet je gelezen vinkjes ook uit, als je daar zo mee bezig bent. Geeft veel rust.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:37

Rawr schreef:
Zit te pauzeren/eten in de kantine met nog een andere collega en ze haalt om de 20 seconden haar neus luid op. Ik heb al twee subtiele hints gegeven dat ik het hoor maar met elke snuif begint het meer onderhuids te broeien en vrees dat ik zo héél onsubtiel ga zijn.

Die hadden wij onlangs bij een punt waar we even een kop thee gingen doen. Van het hele restaurant dat leeg was, moest men persé aan het tafeltje naast ons komen zitten en één van die gasten bleef maar haar neus op een heel irritante manier ophalen. Daar heb ik een paar keer een opmerking over gemaakt, maar het leek niet door te dringen. Pak gewoon even een papiertje, snuit je neus of ga - nog beter - heel ergens anders zitten.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:40

Dropneus95 schreef:
Boos, gefrustreerd en ik zit er even helemaal doorheen...

Pony kan bijna niet meer lopen, vandaag foto's van zijn voetjes laten maken en het is helemaal foute boel. We weten dat hij gevoelig is voor bevangenheid en zijn daar ook altijd super voorzichtig mee. Ook de hoefsmid krijgt instructies, want nadat hij bekapt is loopt hij altijd extra gevoelig en krijgt hij weer een aanval van hoefbevangenheid. Heeft ze gewoon weer een stuk van de zool afgehaald! Het was er al af voordat we er iets van konden zeggen. Met als gevolg dat die nu helemaal niet meer kan lopen.

Conclusie is dat pony nog net niet dood is. Maar als het met speciaal beslag en buut niet beter gaat is het wel einde verhaal. Ik ben echt een beetje gebroken op dit moment.. van de 4 pony's die we hebben is hij echt mijn alles en kan je me echt opvegen als blijkt dat dit gewoon niet meer goed komt

Zwaar k*t! Je hebt de hoefsmid toch niet betaald, hè? Zij heeft die fout gemaakt, ondanks dat ze weet hoe of wat.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:43

Oh my Moestuin... Dan zou ik zelf denk ik ook niks meer reageren inderdaad, en het ook naast mij neerleggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:46

Ik wil jullie allemaal even bedanken voor alle respons, alle inzichten. Ik laat het onderwerp ‘mijn familie’ vanaf nu aan hier in dit topic rusten :j Ik heb besloten om naar een psycholoog te gaan. Ik heb recht op gratis sessies via mijn werk. Ik hoop met deze hulp het allemaal mooi te kunnen afsluiten voor mij zelf. Ik weet dat het achter mij laten de beste keus is maar het doet natuurlijk pijn, die ik dan probeer te ontlopen waardoor ik steeds opnieuw in de zelfde situaties terecht komt. Dank jullie wel voor het laatste duwtje dat ik nodig had om voor mij zelf te kiezen :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:48

Topper dat je voor jezelf en je geestelijke welzijn kiest, de ander zul je niet kunnen veranderen, de enige die je kunt veranderen ben je helaas echt zelf. Jouw vreugde in het leven is ook heel belangrijk, heel goed dat je daarvoor kiest!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:48

Moestuin schreef:
Ik wil jullie allemaal even bedanken voor alle respons, alle inzichten. Ik laat het onderwerp ‘mijn familie’ vanaf nu aan hier in dit topic rusten :j Ik heb besloten om naar een psycholoog te gaan. Ik heb recht op gratis sessies via mijn werk. Ik hoop met deze hulp het allemaal mooi te kunnen afsluiten voor mij zelf. Ik weet dat het achter mij laten de beste keus is maar het doet natuurlijk pijn, die ik dan probeer te ontlopen waardoor ik steeds opnieuw in de zelfde situaties terecht komt. Dank jullie wel voor het laatste duwtje dat ik nodig had om voor mij zelf te kiezen :j

Wat goed van je!
Echt knap dat je er nu ook hulp om vraagt. Die gaan je echt wel bij dit hoofdstuk kunnen helpen.
Leuk is het niet, maar steeds in die situaties komen is nog vervelender.

Laat ze maar lekker bij elkaar van alles bekonkelen, lekker je eigen plan trekken.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:49

Moestuin schreef:

Waar werk je en zoeken ze nog mensen? :+

Alle gekkigheid, super dat je deze stap maakt!