Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:20

Marije_1997 schreef:
saskiaojan schreef:
Dat de paarden zo duur zijn... 5 jarige, b springen, kleine bemerking 10 k :$
En zo zijn er veel, normale prijsklasse; 12,5 k ...
echt schiet mij maar in de kerstboom. Voor de normale mens is een paard niet meer te betalen.

Mijne, recreatiepaard met artrose, 7 jaar klinisch goed kan nu wss ook voor 6k weg. Slaat nergens meer op. Heb em voor 3500 gekocht (bleek dus van alles en nog wat te hebben zo groen als de pest etc). Dus denk dat ik nog geluk heb gehad.

Mijn eigen gefokte paard van 11 heeft een bemerking op zijn straalbeen en heb ook al 10k+ biedingen gehad. Hij staat alleen niet te koop :') En ondanks die bemerking heeft hij nooit wat (afkloppen op hout), misschien dat mensen daarom zoveel interesse hebben?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:20

[***] schreef:
Fotolijstje, ik weet niet of je dat wilt, maar als je hier in de buurt woont dan ben je welkom om af en toe met mij en mijn pup te wandelen. Daarmee is je gevoel niet gelijk weg maar voor mij helpt dat ik weer meer mensen zie wel tegen de eenzaamheid :)
Als je dat zou willen mag je een berichtje sturen waar je woont, ik durf mijn woonplaats niet openbaar te zetten.

Wat lief van je.
:knuffel: :*

Jullie worstellen momenteel met hetzelfde :j
Ik kan me voorstellen dat jullie echt steun voor elkaar zouden zijn

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:22

Rytir schreef:
Mijn eigen gefokte paard van 11 heeft een bemerking op zijn straalbeen en heb ook al 10k+ biedingen gehad. Hij staat alleen niet te koop :') En ondanks die bemerking heeft hij nooit wat (afkloppen op hout), misschien dat mensen daarom zoveel interesse hebben?

Ik heb vroeger lees 20 jaar terug, enkele paarden gereden die geen goed straalbeen hadden. Maar wel rad liepen.
Heel goed een L parcours door kwamen met hun 4-5 jaar en de kopers zeiden, we weten van het straalbeen maar dat is niet erg.
En er heel wat meer neertelde dan 10.
Dus die prijs vind ik niet eens erg vreemd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:30

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:33

M_D_H schreef:
Uberhaubt aan werken, wat een drukte vandaag :oo

En nog steeds aan mijn diegene die mijn mail gehackt heeft, ik heb sinds maandag al 1520 mailtjes verwijderd :(

Had je al een hacker gevonden die kon helpen met uitzoeken wie dat heeft gedaan?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:46

Aan Famke Louise en haar gender reveal party terwijl ze haar kind genderneutraal wil opvoeden.
Hoe dan? :') Wat kraamt dat mens toch een onzin uit.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:48

Genderneutraal als in een jongen mag bv met poppen spelen en hoeft niet perse enkel blauw aan. Dat staat toch los van de aangeboren gender van de baby?

Los daarvan, zijn gender reveals sws stom en onzin. :D

Rambogirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 15:07

Mijn broer speelde vroeger standaard met poppen, en ik daar in tegen speelde met auto's en weet ik t allemaal. Nooit is daar een woord aan gehangen. Het enige woord wat daaraan hing was KIND.
Heel dat gedoe over dat genderneutraal is gewoon wederom labeltjes plakken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 15:08

Cayenne schreef:
Aan Famke Louise en haar gender reveal party terwijl ze haar kind genderneutraal wil opvoeden.

Zij zei ook dat echte mannen jongens maken. :') Oftewel, heb je een dochter dan is de vader stiekem geen man.

Of zoiets.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 15:13

Cayenne schreef:

Vroegah was zo iemand 'slechts' de dorpsidioot.
Dank zij het internet echter, kan tegenwoordig de hele planeet 'genieten' van een ongelooflijke hoop dorpsidioten......

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 16:00

Cowboy55 schreef:
Cayenne schreef:

Vroegah was zo iemand 'slechts' de dorpsidioot.
Dank zij het internet echter, kan tegenwoordig de hele planeet 'genieten' van een ongelooflijke hoop dorpsidioten......

_/-\o_ _/-\o_ :') Dankje, hier moest ik dus echt hardop om lachen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 16:42

Dat de jongen waar mijn dochter contact mee had en natuurlijk leuk vond vroeg of ze het erg vond dat hij met meer meisjes uit ging,dan kon hij later kiezen :oo Toen was hij boos dat ze geen contact meer wou.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 16:54

Achgut arme jongen… Wat een loser.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 16:56

[***] schreef:
Fotolijstje, ik weet niet of je dat wilt, maar als je hier in de buurt woont dan ben je welkom om af en toe met mij en mijn pup te wandelen. Daarmee is je gevoel niet gelijk weg maar voor mij helpt dat ik weer meer mensen zie wel tegen de eenzaamheid :)
Als je dat zou willen mag je een berichtje sturen waar je woont, ik durf mijn woonplaats niet openbaar te zetten.

Jullie steun maakt mij echt onwijs blij, ik vind het zo ontzettend lief van iedereen die zulke berichtjes sturen. Het maakt echt mijn hele dag weer goed <3

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 17:05

Britta31 schreef:
Dat de jongen waar mijn dochter contact mee had en natuurlijk leuk vond vroeg of ze het erg vond dat hij met meer meisjes uit ging,dan kon hij later kiezen :oo Toen was hij boos dat ze geen contact meer wou.

Ineke2 schreef:

Ik zie het probleem eigenlijk niet zo goed :o
Zolang je niet in een relatie zit, zit je nergens aan vast toch?
Mag je daten wie je wil :o
Als ik die jongen was had ik het niet eens gevraagd :+
Je bent als je alleen maar date niet exclusief tenzij je bespreekt exclusief te zijn :)

En uiteraard mag zij hierin haar eigen keuze maken, maar ik zie niet in waarom de jongen een loser zou zijn :o

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 17:09

fotolijstje schreef:
[***] schreef:

Jullie steun maakt mij echt onwijs blij, ik vind het zo ontzettend lief van iedereen die zulke berichtjes sturen. Het maakt echt mijn hele dag weer goed <3

Ook bij mij mag het! Heb een shettie en 2 jarige staan waar ik regelmatig mee aan de wandel ga.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 17:12

Kana schreef:
M_D_H schreef:
Uberhaubt aan werken, wat een drukte vandaag :oo

En nog steeds aan mijn diegene die mijn mail gehackt heeft, ik heb sinds maandag al 1520 mailtjes verwijderd :(

Had je al een hacker gevonden die kon helpen met uitzoeken wie dat heeft gedaan?

Nee helaas niet.
Ik weet ook niet of het verstandig is, ik vermoed dat wat ik wilde doen een of andere hackoorlog zou creëren en wellicht is dat niet het meest verstandige :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 17:14

M_D_H schreef:
Kana schreef:

Nee helaas niet.
Ik weet ook niet of het verstandig is, ik vermoed dat wat ik wilde doen een of andere hackoorlog zou creëren en wellicht is dat niet het meest verstandige :+

Weet je zeker dat iemand op je mail is geweest? Of is je mailadres "verkocht" aan een spamverzendbedrijf?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 17:27

MarlindeRooz schreef:
M_D_H schreef:

Nee helaas niet.

Weet je zeker dat iemand op je mail is geweest? Of is je mailadres "verkocht" aan een spamverzendbedrijf?

Mail is helaas echt gehackt sinds vrijdag.
We hebben inmiddels het mail adres terug in bezit en er zit niemand anders meer op.
Maar er zijn schijnbaar sinds zaterdag zo'n (wat ik nu kan zien) 1580 sexueel georiënteerde mailtjes verstuurd.
Die zijn allemaal tegen gehouden door de, geen idee hoe dit heet eigenlijk, maar de server heeft een ingebouwd beveiligingssysteem dat dit soort mailtjes er niet uit kunnen, maar daardoor krijg ik nu nog steeds allemaal waarschuwingsmailtjes, dat de mail niet verstuurd kon worden, dat de mail 72 uur is vastgehouden, 48 uur is vastgehouden, etc etc etc.
fiets irritant.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 17:45

Mensen die blindelings vertrouwen op zadelpassers die hele dikke bontjes aanraden om het zadel goed te laten liggen…

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 17:57

M_D_H schreef:
Britta31 schreef:

Ineke2 schreef:

Je bent als je alleen maar date niet exclusief tenzij je bespreekt exclusief te zijn :)

En uiteraard mag zij hierin haar eigen keuze maken, maar ik zie niet in waarom de jongen een loser zou zijn :o

Precies dit. Supernetjes dat ie het aangeeft. Zolang ze niks hebben afgesproken over exclusief zijn? Ik ben er zelf ook erg duidelijk over, wordt juist gewaardeerd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 18:12

M_D_H schreef:
Britta31 schreef:

Ineke2 schreef:

Zou het misschien kunnen zijn dat ie een loser is omdat ie boos is dat zij geen contact meer wil, denk je :D?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 18:12

Alle mensen die nu voor een shop-tripje in de trein of auto naar Antwerpen stappen. 8)7

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 18:13

Hij mag teleurgesteld zijn toch?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 18:15

M_D_H schreef:
Hij mag teleurgesteld zijn toch?

Ja, maar dan mag iemand hem nog wel een loser vinden omdat hij boos wordt om een consequentie van zijn eigen actie, me dunkt.