Kookaburra schreef:Gordijnen al dicht?
Steeds afgeleid door de vogeltjes buiten

Maar t zal ook niet lang duren voor ik m'n ogen dicht doe.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Ik wil weten wat er mis met me is. Vet veel buikpijn en ook echt intens, ik ben ineens weer iets te vaak misselijk maar wel willen eten. En ik vergeet hele simpele dingen. M'n korte termijn geheugen laat me echt in de steek. Ik erger me er echt dood aan.
Caira schreef:Marije_1997 schreef:Ik wil weten wat er mis met me is. Vet veel buikpijn en ook echt intens, ik ben ineens weer iets te vaak misselijk maar wel willen eten. En ik vergeet hele simpele dingen. M'n korte termijn geheugen laat me echt in de steek. Ik erger me er echt dood aan.
Ik had hetzelfde en bleek 8 weken zwanger
Caira schreef:Marije_1997 schreef:Ik wil weten wat er mis met me is. Vet veel buikpijn en ook echt intens, ik ben ineens weer iets te vaak misselijk maar wel willen eten. En ik vergeet hele simpele dingen. M'n korte termijn geheugen laat me echt in de steek. Ik erger me er echt dood aan.
Ik had hetzelfde en bleek 8 weken zwanger
luuntje schreef:Poes van 14 jaar die met poot sleept nadat ze op de kattenbak is geweest.
Net Traumeel gegeven. Morgen maar naar de dierenarts als het niet minder is.
Ze is dement en mager en eigenlijk op. Maar ze is zo lief en leek geen pijn te hebben.