Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 13:50

Nayomie schreef:
Ik heb gemaild met deze man, krijg ineens wel reactie nu... ik heb wel geteld 4 dagen de tijd (waarvan 2 weekenddagen) om een heel verslag te gaan typen. Ik doe een fulltime stage en ik zit in een burnout. Paniek is weer hoog, ik sta alweer te janken.

Ik voel je :( :(
Maar je kan het! Daar ben ik van overtuigd. Probeer in blokjes te werken en en op tijd pauze te nemen. Ik loop ook met burn-out klachten en de pomodoro technieken helpen mij heel erg.

Ik kan ook richting de examencommissie overigens :j. Dus dat is mijn ergernis; mijn docent die gewoon niet weet wat die doet en dingen uitkraamt die ik een uur later met andere documenten weer kan weerleggen. Maar thanks voor de studievertraging die je me mogelijk bezorgd vrouw. Mijn moeder heeft in de 2e van mijn opleiding een terminale diagnose gehad, wonder boven wonder zit ze nu in haar bonustijd zonder ziek te zijn, maar daar heb ik geen vertraging van opgelopen en nu ineens wel. Suuuure :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 13:59

Loeky01 schreef:
Nayomie schreef:
Ik heb gemaild met deze man, krijg ineens wel reactie nu... ik heb wel geteld 4 dagen de tijd (waarvan 2 weekenddagen) om een heel verslag te gaan typen. Ik doe een fulltime stage en ik zit in een burnout. Paniek is weer hoog, ik sta alweer te janken.

Ik voel je :( :(
Maar je kan het! Daar ben ik van overtuigd. Probeer in blokjes te werken en en op tijd pauze te nemen. Ik loop ook met burn-out klachten en de pomodoro technieken helpen mij heel erg.

Ik kan ook richting de examencommissie overigens :j. Dus dat is mijn ergernis; mijn docent die gewoon niet weet wat die doet en dingen uitkraamt die ik een uur later met andere documenten weer kan weerleggen. Maar thanks voor de studievertraging die je me mogelijk bezorgd vrouw. Mijn moeder heeft in de 2e van mijn opleiding een terminale diagnose gehad, wonder boven wonder zit ze nu in haar bonustijd zonder ziek te zijn, maar daar heb ik geen vertraging van opgelopen en nu ineens wel. Suuuure :')

Ik zou het graag willen, maar ik heb volgende week mijn laatste stageweek en moet alles nog afronden daarvoor volgende week, ik heb naast al die taken, geen tijd en energie om ook nog een verslag te schrijven waarvoor ik ook nog boemveel research moet gaan doen. Misschien zie ik het zelf wel zo uitzichtloos en is het minder dan het lijkt, maar ik zie het nu écht niet meer.

Pff wat een doos zeg, die vrouw :(:)

Farjen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:02

Ik erger mij aan mijn vriend :+ Hij heeft het zo druk (heeft 3 vrije dagen) dat hij geen tijd heeft om even een foto te maken van mij (ben net geopereerd en kan vanaf vandaag het resultaat zien)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:57

Twijfels of ik misschien toch m'n niet-meer-vriendin moet bellen om e.e.a. uit te praten... Voel me nog steeds zo klote onder de hele situatie. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:06

Verstandskies komt door, zelfs met flinke pijnstilling doet alles me zeer. Goed voor de lijn wel. :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:06

Roddelende mannen..... En ik dacht altijd dat vrouwen erg waren |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:07

hagelslag schreef:
Roddelende mannen..... En ik dacht altijd dat vrouwen erg waren |o

Hahaha, think again. :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:10

Ook zo één: mansplaining. Mijn vriend heeft daar ook een handje van. Maar dan vervolgens wel aan mij vragen wat hij het beste kan gebruiken om de ramen te lappen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 16:23

Dat ik serieus aan het kijken ben naar andere woningen omdat ik mijn buurvrouw zo zat ben. :n

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:02

Bedrijven die je afwijzen omdat je in 1 van de 4 pré’s geen ervaring hebt.

Allemaal prima en wel. Maar misschien kun je dan eerst een gesprek aan gaan? Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt, en daarbij hoe moet ik ergens ervaring in krijgen als mijn vraag geweigerd wordt?

Annoyed af :roll:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:07

Mijn koelkast is nu echt kapot, ik had graag in winkels willen kijken en informeren voor een nieuwe maar helaas.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:20

Dat studenten waarvan de beurs het afgelopen halfjaar is afgelopen een tegemoetkoming krijgen.
Dat studenten die een paar maanden later afstuderen een tegemoetkoming krijgen.

Maar de studenten die vertraging hebben omdat ze geen afstudeeropdracht kunnen krijgen dankzij Corona (yep, ik ook) krijgen wederom helemaal niks.... Dit grapje kost me ruim twee duizend euro nu....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:22

DiscoDipp schreef:
Bedrijven die je afwijzen omdat je in 1 van de 4 pré’s geen ervaring hebt.

Allemaal prima en wel. Maar misschien kun je dan eerst een gesprek aan gaan? Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt, en daarbij hoe moet ik ergens ervaring in krijgen als mijn vraag geweigerd wordt?

Annoyed af :roll:
Hebben ze je dat zo verteld of was het een algemene afwijzing? In het laatste geval zou ik ze even opbellen om te vragen om feedback, dat kan soms een heel positieve uitwerking hebben!

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:27

ZoeyDercks schreef:
Dat studenten waarvan de beurs het afgelopen halfjaar is afgelopen een tegemoetkoming krijgen.

Maar de studenten die vertraging hebben omdat ze geen afstudeeropdracht kunnen krijgen dankzij Corona (yep, ik ook) krijgen wederom helemaal niks.... Dit grapje kost me ruim twee duizend euro nu....

oliebol wat rottig. Kan school hierin niets voor je betekenen? Ik volg kunstonderwijs dus ben niet helemaal op de hoogte van wat er op reguliere opleidingen gedaan moet worden om af te studeren, maar kan er niet iets verzonnen worden dat je gewoon 'los' een afstudeeropdracht kan doen? Dat moet normaal bij een bedrijf ofzo toch?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:33

ZoeyDercks schreef:

Wow wat hard zeg -O-

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:36

Nee dat doet mijn opleiding helaas niet :/
Ik denk dat ik wel 50 sollicitaties heb gedaan het afgelopen half jaar, maar niemand neemt afstudeerders aan.

Mocht iemand hier nog een leuke afstudeeropdracht/plek hebben voor een HBO Toegepast Psycholoog. HIT ME UP! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:41

Zebrastreep schreef:
Pff ik snap de avondklok hoor maar 4 papieren op zak om te bewijzen dat ik ga werken wat een gedoe. Hoop dat ik zowel de werkgevers als eigen verklaring via werk kan krijgen zou niet weten waar ik zou moeten printen

Eigen verklaring is de bedoeling dat je zelf invult.

Ik heb vandaag alles netjes van de werkgever klaar liggen. Mooi vlot geregeld door ze.

Ik ga 100% vaak staande gehouden worden. Als chauffeur van een bus zonder reclame loop je risico. Dus worden wss heel wat uurtjes maken dan.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:44

Hond wilt niet eten...

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:56

Bloemetje75 schreef:
Mensen die plastic zakken huisvuil zo uit de auto smijten de berm in. Lekker langs een weg door het bos. Asociaal gedrag.
Er lagen minimaal 3 plastic zakken op stuk van 300 meter.

Ik zag zoiets pas ook, maar dan in een parkje tussen de bomen. Zakken afval, en ik heb zelfs 2 stoelen gezien := Onbegrijpelijk. Zet het dan desnoods bij zo'n ondergrondse container (die waren best daar vlakbij), maar dump het niet in de bosjes.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:56

Ik dacht dat m’n tentamen echt super goed ging maar vervolgens ging ik de antwoorden inzien en nu twijfel ik of ik ‘m wel heb gehaald...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 19:11

MIJN BROMMER!!!!!! BYDSWVUIBSDH VYDSBCJBHDXDVYC %) %) %) %) -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- |o |o |o |o |o |o |o |o |o |o |o 8)7 8)7 _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 19:12

fleurtjeuh schreef:
MIJN BROMMER!!!!!! BYDSWVUIBSDH VYDSBCJBHDXDVYC %) %) %) %) -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- |o |o |o |o |o |o |o |o |o |o |o 8)7 8)7 _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(

Dit is in ieder geval duidelijk. :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:07

Filmpje van een paard met een prothese. Van de linker achter kogel/hoef |(

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:28

Telpeva schreef:
Mijn koelkast is nu echt kapot, ik had graag in winkels willen kijken en informeren voor een nieuwe maar helaas.

Lastig he... bij ons is gisteren de afwasmachine kapot gegaan. Zou ook wel in de winkel wat advies willen maar dat wordt nu toch online eentje uitzoeken.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:45

Dat je in noodgevallen een eigen verklaring in moet vullen. Dus als ik met spoed naar de huisartsenpost moet, ga ik eerst even rustig een eigen verklaring opzoeken, invullen en zorgen dag ik hem mee kan nemen :') ben niet tegen de avondklok oid maar dit lijkt me niet per se handig