Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FelineNanet

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 14:46

Hoi! Ik kom na een tijdje meelezen onder een steen me hier ook eens melden met gelijk een vraag :), na hoeveel dagen praten/berichtjes oid zouden jullie opperen om iets te gaan drinken of iets anders te gaan doen? Ik heb nu een aantal dates gehad en de een rampzaliger dan de andere :+, dus probeer nu eerst even duidelijk te hebben wat de tegenpartij voor idee heeft van Tinder :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 14:55

Ik het liefst vrij snel, binnen een paar dagen.. :j

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 15:30

Bij mij verschilt het eigenlijk een beetje. Bij sommigen duurt het wat langer dan bij anderen, maar over het algemeen ben ik er wel achter dat het niet "te lang" moet duren. :') Wat dan "te lang" is moet je een beetje uitvinden.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 17:49

Ik kom ook even onder een steen vandaan. Heb even ontzettende frustratie. Ik date best veel, meestal via Tinder.. Maar de laatste paar dates liepen op niets uit, van zijn kant. De ene "vond mij super leuk, maar was ook met iemand anders aan het daten en vond haar leuker". Mijn huidige date geeft allemaal super positieve signalen, maar "wil geen relatie"... Ik heb echt het gevoel dat ik gewoon alle klo*tzakken tref.. En dan heeft een vriendin 1x een tinder date en nog geen maand later maken ze het officieel... Man, soms word je er zo moe van.. Sorry hoor voor deze rant |(

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 17:52

Troost je Margoooo je bent niet de enige :(:) , hier ook een paar flappies eerste klas, terwijl ik genoeg mensen ken die een relatie hebben overgehouden aan tinder en zelfs iemand die met degene is getrouwd.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 18:13

Je moet het denk ik net treffen en je bent echt niet de enige. Wel poeder suiker!

Hier gaan ik en mijn tinder"date" ook erg goed! En dat met een militair ;) :+ Ik ben dus weer beetje in mee lees modus.

En kan snappen dat mannen afknappen op paarden vrouwen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:41

Herkenbaar Margo. Het is net mazzel hebben met wie je treft. Ik was ook helemaal klaar met daten en wilde badoo verwijderen toen mijn vriend begon te praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:49

Margoooo schreef:
Ik kom ook even onder een steen vandaan. Heb even ontzettende frustratie. Ik date best veel, meestal via Tinder.. Maar de laatste paar dates liepen op niets uit, van zijn kant. De ene "vond mij super leuk, maar was ook met iemand anders aan het daten en vond haar leuker". Mijn huidige date geeft allemaal super positieve signalen, maar "wil geen relatie"... Ik heb echt het gevoel dat ik gewoon alle klo*tzakken tref.. En dan heeft een vriendin 1x een tinder date en nog geen maand later maken ze het officieel... Man, soms word je er zo moe van.. Sorry hoor voor deze rant |(

Heel herkenbaar! De meest kansloze figuren hebben binnen no time weer een relatie en ik lijk de juiste niet tegen te komen. Vinden ze mij leuk, dan ik hen niet, en vice versa.. Komt vanzelf! En anders maar niet :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 21:50

Ja herkenbaar!

Overigens over hoe lang je wil wachten voor je afspreekt: na 3 zinnen vind ik wel een beetje vlug. :') Je moet toch eerst een gesprekje hebben dat tenminste een beetje boeiend is, en dat was dit dus alvast niet. _O-

Gelukkig boeit het me allemaal even niet zo.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 23:55

Haha fijn dat het in ieder geval herkenbaar is! Ik weet ook niet zo goed waar het aan ligt, want ik ben volgens mij een leuke meid en ik val ook niet echt op een overduidelijk 'fout' type.. Maar idd toch vinden ze mij nooit leuk, of als ze mij wel leuk vinden vind ik hen niet leuk... Zoo typisch. Veel mensen geven als 'advies' dat je er niet op zoek naar moet gaan.. Nou had ik dus laatst dat ik een jongen zag die ik vaag kende en altijd al leuk vond, en kwam er achter dat hij vrijgezel was... Hij had ook interesse in mij en die avond heeft hij me thuis gebracht, en een kus op mijn voorhoofd gegeven in de stromende regen.. Zoo romantisch, en ik dacht nou dit is hem hoor, niet naar opzoek en ineens super leuk.. Maar nee, dat liep ook op niets uit.. Er is gewoon geen pijl op te trekken...

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 00:23

Nee, ik heb er ook geen verklaring voor. Soms is het je eigen gedrag (zoals bij mij af en toe nog steeds) maar soms ook totaal niet.
Laatst bijgewerkt door Nummus op 19-03-19 00:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 00:24

Ik ben opgehouden er een verklaring voor te bedenken, het is zoals het is :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 00:25

Jaaa en ik moet zeggen er minder om geven helpt wel tot nu toe! Maar ik hou het nog maar een week vol dus we gaan 't zien. :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 09:33

Je bent heus niet de enige Margo, ik snap je frustratie :(:) Ik heb dat ook gehad, maar weet je..... soms schiet het gewoon gelijk raak... die mensen hebben gewoon geluk :)
Lekker verder daten en het komt vanzelf wel :(:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 10:09

Het is inderdaad heel herkenbaar. Ik heb ook de nodige dates 'versleten' voor er eentje bleef plakken. Die plakt op dit moment al zo'n 9 maanden :)) :=

Het is ook niet zo heel gek dat je niet zo gauw de juiste tegenkomt. Je beoordeelt immers elkaar vanaf foto's en wat geschreven tekst. Maar iemand kan in het echt zo anders zijn dan online. Als je er over nadenkt is het best bijzonder dat je überhaupt iemand treft die ook in het echt met je matcht. Maar goed, dat maakt de frustratie op het moment zelf niet minder groot natuurlijk..

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 10:35

-verkeerde topic.
Laatst bijgewerkt door Olympia op 19-03-19 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 10:40

Olympia schreef:
2 verdachten zijn vrijgelaten. Alleen G zit nog vast.

De derde man is aangehouden omdat hij pokitie orders niet opvolgde aldus de burgemeester.

Verkeerde topic?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 11:30

Berdien, het is inderdaad bijzonder dat je zo iemand treft. Ik merk het zelfs al in vriendschappen en gewoon leuk contact zoals ik nu heb. De ene is over de app erg leuk, maar in het echt minder. De ander zou ik echt afschrijven op het appen, maar die is in het echt heel gezellig en spontaan. Ik ben nog niet aan het daten, maar ik vind (als je eenmaal in gesprek bent haha) het in het echt ook makkelijker om een gesprek te voeren dan over de app.

Margoooo, heel bizar is dat af en toe inderdaad. :(:)

Yonker schreef:
Nou het komt vrij snel te sprake wat iemand doet in het dagelijks leven, je kan het dan toch gewoon uitleggen?? Ik zou vooral niet dingen verzwijgen als ze ter sprake komen.

Je hebt in principe gelijk, verzwijgen is niet goed. Maar het is niet makkelijk om dat uit te leggen, dat wordt zo'n negatief gesprek dan. := Het is dus niet iets wat ik snel toegeef, ik vertel eerder dat ik zelfstandige ben.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 11:32

Ik persoonlijk zou het erger vinden als iemand het verzwijgt en zegt dat diegene zelfstandige is... want dan denk ik aan een eigen bedrijf en dat is niet zo... ik zou sowieso dan door vragen en vragen wat voor bedrijf enzo. Als ik er dan achter kom dat diegene gewoon "gelogen" heeft zou ik er al klaar mee zijn. Dus ik denk eigenlijk dat je beter gewoon eerlijk kan zijn....

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 11:51

In mijn geval lieg ik niet hoor. Ik heb een eigen bedrijf. Maar gewoon uitleggen kan niet, tuurlijk kan ik zeggen dat ik vanwege gezondheid niet werk. Dat doe ik ook wel en leg uit dat ik daarom voor mezelf begonnen ben. Het is meer dat mensen dan door gaan vragen en dat wel heel persoonlijk wordt en niet iets is wat ik aan iedereen wil vertellen waar je nog oppervlakkig contact mee hebt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 12:02

Maar dan zou ik dat aangeven. Dat je dat liever bewaart voor als je elkaar beter kent. Dan moet iemand wel een klojo zijn als ie daar geen begrip voor kan opbrengen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 13:23

Ik zou er niet al te diep op in gaan. Aangeven dat je werkt als zelfstandige dekt prima de lading. Als je elkaar dan beter leert kennen en over gaat tot ontmoeten kun je het altijd nog vertellen, toch? Zou bij een vreemde inderdaad niet zomaar dat soort details vrijgeven :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 13:27

MyWishMax schreef:
In mijn geval lieg ik niet hoor. Ik heb een eigen bedrijf. Maar gewoon uitleggen kan niet, tuurlijk kan ik zeggen dat ik vanwege gezondheid niet werk. Dat doe ik ook wel en leg uit dat ik daarom voor mezelf begonnen ben. Het is meer dat mensen dan door gaan vragen en dat wel heel persoonlijk wordt en niet iets is wat ik aan iedereen wil vertellen waar je nog oppervlakkig contact mee hebt.

Awh ik dacht je werkt helemaal niet maar eigen bedrijfje kan je dan gewoon zeggen toch. En als ze erop doorvragen kan je idd gewoon zeggen dat je het wil bewaren voor later. :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 13:34

Nou, de hoeveelheid uren is zo goed als niks. :') Maar je hebt zeker gelijk dat je niet moet liegen hoor!
Berdien, dat is het inderdaad. :j

Dank jullie wel voor het meedenken/de inzichten!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 13:35

capopjekop schreef:
Maar dan zou ik dat aangeven. Dat je dat liever bewaart voor als je elkaar beter kent. Dan moet iemand wel een klojo zijn als ie daar geen begrip voor kan opbrengen.

Ja ik heb dat ook met mijn wat "negatievere" verleden gedaan hoor! Zo van ja er zijn redenen dat ik soms wat schrikkerig kan reageren, ligt niet aan jou (anders gaan ze denken dat 't wel aan hun ligt, ook zo banketstaaf) maar ik wil er niet direct alles over vertellen dus dat bewaren we voor een andere keer.

En ik heb nog geen enkele date meegemaakt die daar vervelend op reageerde, eigenlijk altijd begripvol (en toch ook wel nieuwsgierig hihi).

En inderdaad aangeven dat je zelfstandig werkt dekt dan de eerste keer prima de lading.