Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Margoooo schreef:Ik kom ook even onder een steen vandaan. Heb even ontzettende frustratie. Ik date best veel, meestal via Tinder.. Maar de laatste paar dates liepen op niets uit, van zijn kant. De ene "vond mij super leuk, maar was ook met iemand anders aan het daten en vond haar leuker". Mijn huidige date geeft allemaal super positieve signalen, maar "wil geen relatie"... Ik heb echt het gevoel dat ik gewoon alle klo*tzakken tref.. En dan heeft een vriendin 1x een tinder date en nog geen maand later maken ze het officieel... Man, soms word je er zo moe van.. Sorry hoor voor deze rant
Yonker schreef:Nou het komt vrij snel te sprake wat iemand doet in het dagelijks leven, je kan het dan toch gewoon uitleggen?? Ik zou vooral niet dingen verzwijgen als ze ter sprake komen.
MyWishMax schreef:In mijn geval lieg ik niet hoor. Ik heb een eigen bedrijf. Maar gewoon uitleggen kan niet, tuurlijk kan ik zeggen dat ik vanwege gezondheid niet werk. Dat doe ik ook wel en leg uit dat ik daarom voor mezelf begonnen ben. Het is meer dat mensen dan door gaan vragen en dat wel heel persoonlijk wordt en niet iets is wat ik aan iedereen wil vertellen waar je nog oppervlakkig contact mee hebt.
capopjekop schreef:Maar dan zou ik dat aangeven. Dat je dat liever bewaart voor als je elkaar beter kent. Dan moet iemand wel een klojo zijn als ie daar geen begrip voor kan opbrengen.