Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tutti_Frutti schreef:De French tuck! Vooral bij blousjes doe ik die vaak. Overigens deed ik die al voor queer eye maar nu is er een woord voor
Anoniem schreef:Tutti_Frutti schreef:De French tuck! Vooral bij blousjes doe ik die vaak. Overigens deed ik die al voor queer eye maar nu is er een woord voor
En daaraan merk ik dat ik ouder word.Ik vind dat zo ontzettend lelijk en dom staan. In mijn hoofd klinkt het dan; Doe er in of er uit, niet half half alsof je het niet meer goed hebt gedaan nadat je naar de wc bent geweest.
Anoniem schreef:Tutti_Frutti schreef:De French tuck! Vooral bij blousjes doe ik die vaak. Overigens deed ik die al voor queer eye maar nu is er een woord voor
En daaraan merk ik dat ik ouder word.Ik vind dat zo ontzettend lelijk en dom staan. In mijn hoofd klinkt het dan; Doe er in of er uit, niet half half alsof je het niet meer goed hebt gedaan nadat je naar de wc bent geweest.
deksel schreef:anniekow schreef:Leuke outfit Bibiq! Mooi gecombineerd met die blazer.
Vind ik ook! Staat je goed.
Ook weer even een foto van mijn outfit! Zo blij met dit weer![]()
[ [url=m/O1AL0n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt gestolen van mijn vriend, rokje van een vriendin gekregen en schoenen zijn Docs (ookal zijn ze niet te zien)
MarliesV schreef:[ [url=m/xv0C6p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker lui in het zonnetje!