Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flessuh schreef:Moet er niet aan denken als ik geen auto zou hebben.. dan zou ik mijn baan ook niet kunnen doen aangezien het 3,5 uur enkele reis met OV is![]()
Vandaag thuis werken dus dat wordt weer niet kijken of er nog wat interessants op Tinder te vinden is uit omgeving Almere
DanielleB schreef:Flessuh schreef:Moet er niet aan denken als ik geen auto zou hebben.. dan zou ik mijn baan ook niet kunnen doen aangezien het 3,5 uur enkele reis met OV is![]()
Vandaag thuis werken dus dat wordt weer niet kijken of er nog wat interessants op Tinder te vinden is uit omgeving Almere
Niet zo kieskeurig jij haha! Heb je Tinder in je buurt al uitgespeeld?
DanielleB schreef:Achja, als je zo veel te kiezen hebt inderdaad... Moet je toch een eerste selectie doen.
Hahaha geen auto... tsja.. Er is dus nog een match beschikbaar voor iemand.
Geen auto/rijbewijs is op zich niet zo erg, maar het is wel een uur enkele reis in de auto en aangezien ik gewoon mijn beestjes thuis heb, kan ik niet zo even een nacht weg ofzo. Dan is het toch wel heel fijn dat iemand ook gewoon naar jou toe kan komen
DNIEZE schreef:Die vondt ik zo irritant,
Vondt dat hij heel snel een oordeel over de vrouwen had.
Een harstikke leuke vrouw, met een tattoo op der borst, gelijk een heel oordeel daar over.
En een dame die in de paarden zit, had die ook al z'n mening over geuit.