Vind die van jou ook leuk Sanne

Grr ik wil bestellen maar moet nog wachten tot ik thuis ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marieke1495 schreef:xSannee schreef:Leuke outfit Fee! Leuk Blousje!
Ik heb dit aan vandaag
Ben nog even aan het genieten van de fotos met lang haar want ik wil het binnenkort een stuk korter knippen haha.
Mn spiegel kan wel een poetsbeurt gebruiken zie ik nu haha
[ [url=m/53Y3FS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw! Zou het zo aandoen. Waar heb je de blazer vandaan?
wendyP schreef:chaanttaall schreef:Hallo,
Weet iemand hoe lang de levertijd bij Forever21 is? Ik heb gisteren namelijk een jurkje besteld en wil hem graag voor zaterdag binnen hebben. Verwachten jullie dat dit gaat lukken?
Alvast bedankt!
Ik heb gistermiddag een bestelling geplaatst en mijn pakketje is net binnengekomen. Weet niet of het altijd zo snel is..
Mag ik trouwens meekletsen in dit topic?
chaanttaall schreef:Hallo,
Weet iemand hoe lang de levertijd bij Forever21 is? Ik heb gisteren namelijk een jurkje besteld en wil hem graag voor zaterdag binnen hebben. Verwachten jullie dat dit gaat lukken?
Alvast bedankt!
Zomer schreef:Is die code tot vannacht?
Mweh nu ga ik ook bestellen.
F21 is altijd wel snel bij mij.
In ieder geval in vergelijking met H&M
Jasmine_ schreef:Mooie outfit Sanne, jaloers op jouw figuur!
Vinden jullie dit kunnen om gewoon in de zomer aan te doen of voor een feest? Of is het te bloot en te kort?
http://nelly.com/be/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/club-l-714/2-in-1-sequin-detial-dres-714886-7694/
Lous schreef:Boekje van de H&M is weer binnen. Geen verzendkosten tot en met 05-04-2015 met code 2946
Had vanmiddag een bestelling gedaan, ben al heel lang op zoek naar een zacht mintgroen vestje, had hem nu eindelijk erbij. Maar de boel geannuleerd toen ik het boekje uit de brievenbus viste, want ja die verzendkosten eraf is natuurlijk wel erg lekker. Wil ik het opnieuw bestellen is het vestje uitverkocht in mijn maat