Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:tja, als je dit nog niet weet dan heb je echt onder een steen geleefd![]()
Echt een klassiek voorbeeld
Stamper schreef:Wauw krijg reactie op mijn mp afvertentie. Echter is het voor zijn zoon in Negeria. Nu wilt hij mijn vp betalen plus 30 euro verzendkosten. Alleen zijn die verzendkosten wel 3x het dubbele volgens internet.
Toevallig iemand enig idee hoe ik dit eventueel het beste en goedkoop kan doen met tt code?
Heb voot de zekerheid wel gevraagd waar ik 'm heen moet sturen. Kan ook zijn bv in Engeland dat degene 'm daarheen stuurt, of meeneemt als ze bv langs gaat.
Naskapower schreef:Stamper schreef:Wauw krijg reactie op mijn mp afvertentie. Echter is het voor zijn zoon in Negeria. Nu wilt hij mijn vp betalen plus 30 euro verzendkosten. Alleen zijn die verzendkosten wel 3x het dubbele volgens internet.
Toevallig iemand enig idee hoe ik dit eventueel het beste en goedkoop kan doen met tt code?
Heb voot de zekerheid wel gevraagd waar ik 'm heen moet sturen. Kan ook zijn bv in Engeland dat degene 'm daarheen stuurt, of meeneemt als ze bv langs gaat.
Je kan natuurlijk melden dat jij alleen binnen Nederland verstuurd. Je wilt wel het pakket naar de vader sturen, deze kan het dan doorsturen naar Nigeria.
Stamper schreef:Heeft niets met onder een steen leven. Ik heb in 10 jaar dat ik op MP zit nooit problemen gehad. Zit dan ook nooit op sites zoals opgeligt e.d.
Dus vind deze opmerking beetje raar.. Beetje jammer.
Het zou bij wijze van ook kunnen zijn dat een persoon gemeend is, en wij het niet vertrouwen wegens andere verhalen.
Maar prima zal wel aan mij liggen dan.
Kinke schreef:Stamper schreef:Heeft niets met onder een steen leven. Ik heb in 10 jaar dat ik op MP zit nooit problemen gehad. Zit dan ook nooit op sites zoals opgeligt e.d.
Het zou bij wijze van ook kunnen zijn dat een persoon gemeend is, en wij het niet vertrouwen wegens andere verhalen.
Dit is al zo vaak op t.v. geweest, in kranten gestaan, op internet voorbij gekomen etc.etc.
Varekaj schreef:Wat ik aan de Belgische kapaza bloedirritant vind, is als je iets lokaal probeert te zoeken (dus met je postcode) en dat de site dan zelf zegt "om meer aan uw interesse tegemoet te komen hebben we de zoekradius uitgebreid" en dan krijgt je plots advertenties van uit het hele land. Aaaargh!
Kinke schreef:Stamper schreef:Heeft niets met onder een steen leven. Ik heb in 10 jaar dat ik op MP zit nooit problemen gehad. Zit dan ook nooit op sites zoals opgeligt e.d.
Dit is al zo vaak op t.v. geweest, in kranten gestaan, op internet voorbij gekomen etc.etc.
Stamper schreef:Prima, jullie je zin...Dan is het toch mijn fout.
Lees ik een krant? Nee.
En nieuws of op internet heb ik niks van mee gekregen. en JA, da kan!
Het was gewoon uiteindelijk alleen maar een vraag, maargoed....
Kinke schreef:Stamper schreef:Prima, jullie je zin...Dan is het toch mijn fout.
Lees ik een krant? Nee.
Niet zo aangebrand doen, hoezo is het jouw 'fout'?
Ik vind het gewoon bijzonder dat in deze tijd van informatievoorziening dit nog steeds onbekend is bij sommigen. Dit speelt echt al jaren, wordt overal voor gewaarschuwd.
Maar goed…je bent op de hoogte.
Kinke schreef:Stamper schreef:Prima, jullie je zin...Dan is het toch mijn fout.
Lees ik een krant? Nee.
Niet zo aangebrand doen, hoezo is het jouw 'fout'?
Ik vind het gewoon bijzonder dat in deze tijd van informatievoorziening dit nog steeds onbekend is bij sommigen. Dit speelt echt al jaren, wordt overal voor gewaarschuwd.
Maar goed…je bent op de hoogte.
Stamper schreef:Ik ben niet aangebrand. Maar dan opmerking zoals dat ik onder een steen geleefd heb. Ja sorry.... maar ik zit niet dagelijks op internet, lees geen kranten en nieuws kijk ik ook weinig tot amper... En dan denk ik tja, kan toch de beste ook overkomen.. en had ik het gewetem had ik het hoogstwaarschijnlijk niet gevraagd!
luxje schreef:Stamper schreef:Ik ben niet aangebrand. Maar dan opmerking zoals dat ik onder een steen geleefd heb. Ja sorry.... maar ik zit niet dagelijks op internet, lees geen kranten en nieuws kijk ik ook weinig tot amper... En dan denk ik tja, kan toch de beste ook overkomen.. en had ik het gewetem had ik het hoogstwaarschijnlijk niet gevraagd!
Dan hoop ik wel dat je weet dat de meeste emails van jouw (een) bank nep zijn en dat je nooit op een linkje moet klikken of je gegevens in moet vullen en dat je ze kunt doorsturen aan valse-email@hierdenaamvanjouwbank.nl.....