Ik ben net 2 weekjes terug uit Griekenland, waar het al de hele week zo'n 30 °C was. De eerste week hier had ik het maar koud, maar afgelopen week was alweer aardig Grieks. Nu lees ik inderdaad dat de voorspellingen voorlopig ook nog aardig warm zijn en over 1.5 week ga ik weer 2 weken naar Griekenland.
Kan best wel wat warmte hebben, maar geloof dat ik er daarna wel aardig klaar mee ben. Vooral dat slapen 's nachts..
Net al een koude douche, mijn deken is al uit de hoes en alle ramen staan open. Maar mijn zolderkamertje geeft nog steeds 33,5 aan..
Jaaaaaa,het was heerlijk buiten in de regen.Kon er geen genoeg van krijgen.
quartel
Geplaatst: 20-07-14 00:31
Hier ook nog 5 spetters Ik ben er lekker in blijven zitten. Maar het is weer de hoogste tijd om te gaan slapen helaas. 27,5 is het hier nog....lang leve de airco
Man oh man, is het al winter? Wat heb ik toch een bloedhekel aan deze warmte, de plakkerigheid en alle vieze, zwarte spinnen die mijn kamer met dit weer erg interessant lijken te vinden .
Het is hier gelukkig wel al iets afgekoeld, nu hopen dat dat morgen zo blijft!
Rienn
Geplaatst: 20-07-14 04:33
Wat een regen is er gevallen, niet normaal. Is ook in 1 keer van 30 graden rond 12 uur naar 18 graden nu gegaan.