Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 16:50

Phoe het was me wel een week! Vorige week woensdag ben ik aangereden -O- met 70km p/u is er iemand vol op mijn auto gereden. Precies op de plek waar ik nietsvermoedend achter het stuur zat. Wat een verschrikkelijke ervaring. Gelukkig ben ik 'aardig'uit de auto gekomen. Niets gebroken en geen blijvend letsel... Lig ik dan met een hersenschudding op bed :( Nu ik het licht van mijn laptop weer kan verdragen maar weer aan het bloggen gegaan. Voorlopig geen /3 rijden voor mij :(

Een week Ibiza met vriendinnen

Maximale hadbagage afmetingen

Iris965

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 17:05

Woooow miszeva sterkte en beterschap!!

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 17:45

Bedankt Iris965!!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:33

Wow heftig, sterkte/beterschap Miszeva!
Ik kan je bovenste link niet openen, maar de onderste wel. Handig zeg, en een mooie overzichtelijke site heb je!!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 08:54

Beterschap miszeva.
Welkom terug Wubwub (ik vind het zo'n leuke naam)
Maureen, leuk die Sint tag. Ik ben dol op Sinterklaas en ik ben blij dat ik het weer volop kan vieren met door onze zoon (5 jr) :D

Drunksheep schreef:
Ik wil ook mijn eigen blog starten, het onderwerp, hoe mijn blog er ongeveer qua lay-out uit moet komen te zien en mijn doel heb ik duidelijk. Maar een naam vind ik zo lastig... Heb wel eentje die catchy klinkt, maar het moet wel over een paar jaar nog passend/leuk zijn.

Hoe zijn jullie tot jullie blognamen gekomen en wat vonden jullie belangrijk?

Ik had HippoLogic bedacht als bedrijfsnaam: Hippo betekent 'paard' in oud Grieks en Logic 'Kennis van'/'wetenschap'. Ik vond Hippologique in het Frans zo namelijk zo mooi, maar dat was een bestaand woord, dus naar het Engels verbasterd. Altijd al geinteresseerd geweest in diergedrag (ethologie) en wetenschappelijke onderzoeken, vandaag de logic.

Vandaag een super simpele DIY (DHZ) halter voor de donkere wintermaanden: een reflecterend halster. Ik kon ze hier niet vinden in de winkel en online waren ze zo duur. Een oud halster van Epplejeck met een handig streepje gecombineerd met een reflecterende schoenveter van de dollarshop. Makkelijker kan het niet: echt nog geen 5 minuten werk. Kosten: $1 CAD

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:25

Ik wist niet wat ik vandaag moest schrijven. Maar ik kon niet niets schrijven.

Geen woorden.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:24

Vreselijk die terreuraanslagen in Frankrijk. Brrr.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 21:14

Klaasje schreef:
Wow heftig, sterkte/beterschap Miszeva!
Ik kan je bovenste link niet openen, maar de onderste wel. Handig zeg, en een mooie overzichtelijke site heb je!!

Bedankt! Hier de link :) http://hetleefvaneef.nl/plog-ibiza-vriendinnen/

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 21:15

Mooi stuk Yasmine

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 21:24

Leuke blogs allemaal en Yasmine wat een mooi stukje tekst, goed geschreven!
HippoLogic, gave DIY en dankjewel :D
Miszeva, sterkte, heftig zeg!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:49

Mooi geschreven Yasmine!

Mijn blogje (http://www.lacqr.nl/) is nu echt online, met een korte intro-post. De eerste content ga ik morgen schrijven :)

Ben benieuwd wat jullie van de lay-out vinden; het is een standaard theme die ik heb aangepast met kleine dingen waaronder een ander font, een icoontje, plug-ins personaliseren, eigen logo enzovoort. Mochten jullie nog op- of aanmerkingen hebben, dan hoor ik het graag!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 00:02

Ik vind het erg mooi, Drunksheep. Alleen vind ik zelf dat foto's van nagels/nagellak zich niet lenen voor zwartwit fotografie.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 00:03

Thanks, en gelukkig is dat maar mijn Instagram feed :D de foto's in mijn post worden natuurlijk in kleur geplaatst, maar vind Instagram feeds vaak erg afleiden van content door alle kleurtjes. Dus die heb ik zo proberen te neutraliseren.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 12:43

Eef, het ziet er erg gezellig uit!!

Prachtig geschreven weer Yasmine! Het is ook echt verschrikkelijk wat zich daar voltrekt momenteel :-)

Ik vind zelf zwart wit ook niet geschikt voor een nagellak blog, je wilt juist veel kleur hebben. Maar dat is natuurlijk mijn mening. ;)

Ik heb vandaag weer een nail art tutorial. Ik laat vandaag zien hoe je met acrylverf een leuk herfst design kunt maken.
En ik heb een gave winactie. Ik mag 1 Essence Adventskalender weggeven. Meedoen kan tot 27 november a.s. dan trek ik om 16.00 een winnaar.

Irrica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 14:52

@ miszeva: Beterschap! Neem vooral de tijd om te herstellen van die hersenschudding. Veel te veel mensen gaan te snel weer aan het werk daarna.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:27

Ik vind zelf over het algemeen nagellakblogs te kleurig/too much waardoor het afleid van de content (en het er over het algemeen niet zo 'professioneel' uitziet). En niet voor niets zijn dingen zoals flat design op dit moment helemaal hot, dus ik sta wat dat betreft helemaal achter mijn lay-out.

Heb nogmaals gekeken naar de IG feed en die toch in kleur gedaan, want dat bleek achteraf idd wel wat te somber, ook al maak ik wel gebruik een soort mintkleur als accent. Maar dat zag ik pas goed toen ik mijn eerste echte post had geplaatst.

OPI Go Into The Light

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:31

Drunksheep, mooie blog hoor, net design!!

Tazzey, jaaaa wat een gave nailart!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:58

Oh ik zit net op jouw blog te kijken, qua onderwerpen niet helemaal mijn ding, maar wat een fijne lay-out en leuke foto's vooral! En dankjewel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:05

Ohh thanks, lief! :D

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:34

Bedankt allemaal :) Gaat gelukkig al een stuk beter!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:25

Fijn dat je je beter voelt Eva. Het is niet niks zo'n ongeval :(:)

Wat betref het design van een blog, tja dat is natuurlijk volledig je eigen smaak en idee. :j Je moet ook gewoon je eigen ideeën volgen daarin. Ik review voornamelijk nagellakken en daarbij zijn kleuren echt ontzettend belangrijk. Ik heb de laatste maanden ook fiks geïnvesteerd in spullen om de kleuren 100% goed te krijgen. Het design heb ik roze gemaakt, gewoon omdat ik het leuk vind en ik eruit wil springen tussen al die wit/grijze blogs. :D

Ik heb vandaag weer een budget topper, Essence Hope for Love.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 12:30

Dat essence lakje is mooi, tazzey! En dat voor zo'n prijsje, ideaal! :)

Drunksheep, je blog is mooi geworden zeg! Ik ben helemaal fan van de lay-out! :D

Bij mij was het een tijdje stil vanwege drukte met mijn scriptie en de zoektocht naar een eigen paardje, maar vandaag toch weer even een post. :)
Taking a detour, just for fun

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 14:57

Ik vind hem weer prachtig Tazzey, leuk kleurtje!

Happypaardje, wat een heeeeeeerlijke detour <3

Ik heb ook weer een nieuwe er op, over zelf wasmiddel maken inclusief een prijsvergelijking wat het echt wel de moeite waard maakt. ;)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:05

Ik heb na heel lang wikken en wegen toch nog een post over Parijs geschreven, omdat ik er nog steeds heel erg mee zit. En omdat het er gewoon even uit moest.

Zwarte Maandag

Leuke blog, Drunksheep! En jouw nagels! Ik heb sinds kort weer gelnagels en ik kijk er zoooo naar uit om ze weer lekker lang te hebben.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:23

Wat een leuke blog's weer! Over nagellak kan ik niet meepraten maar beide designs lekker strak en duidelijk!!

Heel mooi geschreven Yasmine!! Kan me er helemaal in vinden, je manier van schrijven trekt mij in je verhaal mee. Good job!

Wij hebben zondag weer een nieuwe vlog online gegooid...