Beterschap miszeva.
Welkom terug Wubwub (ik vind het zo'n leuke naam)
Maureen, leuk die Sint tag. Ik ben dol op Sinterklaas en ik ben blij dat ik het weer volop kan vieren met door onze zoon (5 jr) 
Drunksheep schreef:Ik wil ook mijn eigen blog starten, het onderwerp, hoe mijn blog er ongeveer qua lay-out uit moet komen te zien en mijn doel heb ik duidelijk. Maar een naam vind ik zo lastig... Heb wel eentje die catchy klinkt, maar het moet wel over een paar jaar nog passend/leuk zijn.
Hoe zijn jullie tot jullie blognamen gekomen en wat vonden jullie belangrijk?
Ik had HippoLogic bedacht als bedrijfsnaam: Hippo betekent 'paard' in oud Grieks en Logic 'Kennis van'/'wetenschap'. Ik vond Hippologique in het Frans zo namelijk zo mooi, maar dat was een bestaand woord, dus naar het Engels verbasterd. Altijd al geinteresseerd geweest in diergedrag (ethologie) en wetenschappelijke onderzoeken, vandaag de logic.
Vandaag een super simpele DIY (DHZ) halter voor de donkere wintermaanden: een reflecterend halster. Ik kon ze hier niet vinden in de winkel en online waren ze zo duur. Een oud halster van Epplejeck met een handig streepje gecombineerd met een reflecterende schoenveter van de dollarshop. Makkelijker kan het niet: echt nog geen 5 minuten werk. Kosten: $1 CAD