Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:02

Ieder moet het zelf weten, natuurlijk maar ik heb aardig wat rare verzorgers meegemaakt (bij anderen). :)) Vaak weten lesgeefmensen toch wel wat?

Ook iemand die niet werkte en nog te lui was om dr eigen knol binnen te halen.. Let wel ze woonde 10 autominuten van dr pony af.. Had 3(!) verzorgsters voor dat dier, maar afspraken kon je er niet mee maken. 1 x geprobeerd om de paarden buiten te zetten kon ik ze binnen zetten. Ging helemaal goed komen.. Kom ik daar.. staat er niks buiten. Vraag ik waarom.. kwam geen stom woord uit dat kind..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:15

birte schreef:
dees_daan schreef:

Ook iemand met een e-pony die iemand zoekt die Max 60kg weegt en wel 18+ is, ik ben 3kg te zwaar..

Die laatste zou ik gewoon eerlijk reageren als het je wat lijkt, ik snap wel dat ze een grens willen trekken, maar met zo'n klein verschil zou het raar zijn als ze daar moeilijk over doen.

Heb ik gedaan, kreeg na een week reactie dat ze toch wel aan die 60kg vast wilde houden tenzij het echt heel goed klikte maar haar paard was zeker niet door iedereen te rijden had ze de laatste tijd gemerkt.
Ik kreeg er niet echt een lekker gevoel bij, kan natuurlijk dat hij erg moet wennen aan personen en een gebruiksaanwijzing heeft maar dan zou ik er sowieso niet binnen week op willen stappen maar het rustig op willen bouwen, en als die 3kg in principe al te veel is, een e-pony kan wel iets meer dan 60kg aan lijkt mij.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:16

wordt niet goed van de mensen, ze tonen interesse, je geeft gegevens en vervolgens...juist geen interesse meer. Welke sites gebruiken jullie allemaal voor de verkoop van jullie spullen, alleen de boktmarkt en marktplaats of ook nog andere?

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:19

Faceboom werkt bij mij het beste ! Bokmarkt doe ik nieteens meer...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:22

Sammie schreef:
Ieder moet het zelf weten, natuurlijk maar ik heb aardig wat rare verzorgers meegemaakt (bij anderen). :)) Vaak weten lesgeefmensen toch wel wat?

Ook iemand die niet werkte en nog te lui was om dr eigen knol binnen te halen.. Let wel ze woonde 10 autominuten van dr pony af.. Had 3(!) verzorgsters voor dat dier, maar afspraken kon je er niet mee maken. 1 x geprobeerd om de paarden buiten te zetten kon ik ze binnen zetten. Ging helemaal goed komen.. Kom ik daar.. staat er niks buiten. Vraag ik waarom.. kwam geen stom woord uit dat kind..

Er zit inderdaad raar volk tussen ja :)) Wij mochten daar op stal geen instructie dus echt connecties hadden we verder niet. Wel mensen die in het dorp woonden en die hoorden nog weleens wat.

bridgetF, ik gebruik vooral MP en de BM. Heb ook weleens sites als Speurders en Tweedehands geprobeerd maar dat vond ik geen succes.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:23

dees_daan schreef:
Niet op mp maar van een bedrijf waar dieren op een natuurlijke manier gehouden worden en waar het vlees van verkocht wordt.
Ik stuur een mail met de vraag of hij ook vlees voor honden verkoopt omdat ik graag wil kijken naar eerlijker vlees voor mijn honden.
Krijg toch een bizarre mail terug..
Ik moet mijn honden bij stortplaatsen, bos of natuurterrein los laten zodat ze zelf hun eten bij elkaar moeten zoeken.
Het natuurlijkste is dan om ze ratten en konijnen te laten eten want een hond valt geen varken aan, tenzij het een ziek biggetje is en die krijg ik niet van hem :?

In varken kan een stof zitten die giftig is voor ze dus varken krijgen ze sowieso niet, en ik moet ze dan maar rat laten eten met het risico dat die vergiftigd is of de hond in de strot hangt..
Mijn honden zijn geen jagers, dus ik moet ze dan maar laten verhongeren denk ik? Want ze moeten zelf het eten vangen, anders is het niet natuurlijk..
Hij sluit af met:
Honden zijn honden, probeer die maar eens goed te verzorgen.
Succes.

8)7

Ik weet niet of je in de buurt woont maar waar ik werk verkopen we gemalen paardenvlees voor de honden.
Word zelfs door dierenartsen geadviseerd en er komen dan ook veel mensen dat halen.
Kost 1 euro per kilo.

Pppfff hier ook ontzettend veel van die onzin reactie's die veel minder bieden als wat je er voor vraagt.....

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:26

Voor die verzorgpaarden, is het geen optie om briefjes op te hangen op manege's ruitersportzaken of supermarkten? Dan kom je bij mensen uit de eigen regio en heb je ook geen zeurende mensen die van ver moeten komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:37

De enige ruitershop die ik heb in de buurt is er eentje die zich specifiek richt op het duurdere segment an de wedstrijdruiters :+ Me dunkt dat die wel over een eigen paard beschikken en geen groene verzorgpony nodig hebben.

Ik zit op een kleine privéstal, stalgenootjes zijn op de hoogte en paar keer melding gehad dat ze mss iemand wisten, maar da's elke keer op een sisser uitgedraaid. 1x is iemand komen kijken (bleek oude kennis te zijn haha, leuk weerzien gehad) maar die heeft liever iets groter onder haar kont + braver, en die zocht eigenlijk een paard om te kopen.
lesgeefster weet ook niet direct iemand, ze geeft alleen nog les op een andere manège aan beginners. Zou niet echt netjes zijn als ze daar aan de klanten gaat vragen "hey wil je verzorgpaardje op een andere stal, inclusief privéles daar?".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:48

justdiesel schreef:
dees_daan schreef:
Niet op mp maar van een bedrijf waar dieren op een natuurlijke manier gehouden worden en waar het vlees van verkocht wordt.
Ik stuur een mail met de vraag of hij ook vlees voor honden verkoopt omdat ik graag wil kijken naar eerlijker vlees voor mijn honden.
Krijg toch een bizarre mail terug..
Ik moet mijn honden bij stortplaatsen, bos of natuurterrein los laten zodat ze zelf hun eten bij elkaar moeten zoeken.
Het natuurlijkste is dan om ze ratten en konijnen te laten eten want een hond valt geen varken aan, tenzij het een ziek biggetje is en die krijg ik niet van hem :?

In varken kan een stof zitten die giftig is voor ze dus varken krijgen ze sowieso niet, en ik moet ze dan maar rat laten eten met het risico dat die vergiftigd is of de hond in de strot hangt..
Mijn honden zijn geen jagers, dus ik moet ze dan maar laten verhongeren denk ik? Want ze moeten zelf het eten vangen, anders is het niet natuurlijk..
Hij sluit af met:
Honden zijn honden, probeer die maar eens goed te verzorgen.
Succes.

8)7

Ik weet niet of je in de buurt woont maar waar ik werk verkopen we gemalen paardenvlees voor de honden.
Word zelfs door dierenartsen geadviseerd en er komen dan ook veel mensen dat halen.
Kost 1 euro per kilo.

Pppfff hier ook ontzettend veel van die onzin reactie's die veel minder bieden als wat je er voor vraagt.....

Ik woon in Friesland dus het is te ver rijden, maar ik houd het zeker in gedachten, mocht ik eens in de buurt zijn dan kan ik altijd een paar kilo meenemen, jullie zijn niet duur ermee!

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:51

Ik zoek een bijrijd/verzorg paard, heb zelf geen goed gevoel erbij om daar een advertentie van op mp te zetten.. Hoevaak ik wel niet hoor dat er rare reacties op komen.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:51

Ken je Herby Vers ook?
Ik weet niet waar je een Friesland zit maar in de kop van NH heb je ook nog een slachter die niet zo heel gek duur is met vlees voor honden. Die zit in (ik dacht) Aartswoud

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:55

ik bied een verzporgpony aan op bokt markt.
*zucht* aleen maar mensen die er niet voor willen betalen of niet meer teug reageren.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:56

kiki1976 schreef:
Ken je Herby Vers ook?
Ik weet niet waar je een Friesland zit maar in de kop van NH heb je ook nog een slachter die niet zo heel gek duur is met vlees voor honden. Die zit in (ik dacht) Aartswoud

Lotgering is dat denk ik. Vind de kwaliteit matig..

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:59

Romyloverrr, misschien is het slim om er uit te halen dat over de 50 euro te bespreken valt, want dan gaan mensen denk ik gauw proberen het te bespreken. :D (En te minderen dus. :') )

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:02

Billy schreef:
kiki1976 schreef:
Ken je Herby Vers ook?

Lotgering is dat denk ik. Vind de kwaliteit matig..

Nee niet Lotgering maar Herby Vers.
Ik heb daar heel lang vlees besteld, naar tevredenheid van de honden.
Bij intresse stuur je maar een pb, weet niet of ik de link hier mag plaatsen

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:08

Even off topic, ik heb al van alles geprobeerd, maar mijn honden doen het het beste op Smuldier. Dat haal ik met dozen tegelijk bij de Jumbo

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:12

Billy schreef:
Even off topic, ik heb al van alles geprobeerd, maar mijn honden doen het het beste op Smuldier. Dat haal ik met dozen tegelijk bij de Jumbo

Ik heb je een pb gestuurd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:34

kiki1976 schreef:
Ken je Herby Vers ook?

Ik wil het nu idd bij herby bestellen, lotgering was ik de laatste keer niet tevreden over.
Ik wilde wat meer gaan barfen, kan in surhuisterveen wel wat rund producten halen en kippennekken en karkas heb ik ook al in huis, voor de KVV ga ik nu voor Herby, mooi dat het jou beviel, er staan geen foto's op dus ik heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen, hoe fijn het gemalen is enz.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:38

Stuur je wel ff een pb

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:49

In Tolbert zit volgens mij ook een slager die groter spul verkoopt, misschien is dat ook wat

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:54

Adverteert er een met "anky pad" merkje is er af gehaald.

Het is overduidelijk geen anky pad. Maar een namaak.

Misselijk hoor.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:31

mijn moederheeft ook zo'n lekkere verkoper net gehad,
ze wilde allemaal dekens kopen, prijs afgesproken koper was akkoord gegaan alleen nog de dag moest afgesproken worden, dus die mevrouw mailde of mijn moeder meteen wilde reageren met haar mobiele nummer erbij. me moeder meteen gemaild welke dag etc. maar ze kreeg niks terug, toen had ze maar gesmst omdat ze onder werktijd niet mag bellen. krijgt ze echt heel veel later, ja er komen straks mensen kijken met een hoger bod blabla. dus me moeder had terug gesmst dat ze dit niet vond kunnen aangezien de koper met haar bod akkoord was gegaan en ze meteen terug heeft gemaild over de dag etc. kreeg ze later een berichtje dat het is verkocht.

naaah toen barstte de bom voor mijn moeder :evaw:
Ze heeft even duidelijk gemaakt dat ze het niet vond kunnen := (wel op een nette maar duidelijke manier)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:47

Wij zoeken voor onze pony's een weiland, dus hebben een advertentie op marktplaats gezet.

reageerd er iemand die heel ver weg woont, dat ze bij hem kunnen staan. Maar hij wil ze ook wel gratis overnemen :+

Ik wou reageren dat wij zijn weiland ook wel gratis willen overnemen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:51

Ik heb min of meer excuses van diegene van het vlees.
Toch netjes, heb van hem de naam gekregen waar o.a de runderstrotten heen gaan dus die maar gemaild nu.
Ik denk dat hij na mijn mail zelf ook wel in zag dat het niet zo zwart wit is als zelf moeten jagen, dat doet de mens ook niet meer en die eten ook vlees..

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:38

Pfff ik heb iets met een webwinkel hoor... Een duitse nog wel. Had voor een medebokker het eea besteld, oa een jas. Blijkt dat die jas niet meer leverbaar is. Dus ik beetje gemaild en gezegd dat ik dan misschien die order wil cancellen. Na wat meer antwoorden gekregen te hebben heb ik uiteindelijk gezegd dat ik de order wil cancellen. Krijg ik een uur later een verzendbevestiging ^)
Dus ik weer terug gemaild dat ik had gezegd dat die order gecancelled moest worden. Gewoon totaal geen reactie!

Vet poedersuiker dit :=